Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, 

אוטוטו שנה ג' לתואר, אני עובד כפרילנסר בעבודה לא רעה ויש בה כסף לא מבוטל (אבל כמובן שהכל לפי מגבלת הלימודים). 

השאלה שלי היא - האם כדאי לי לרכוש מיני קופר מכל דגם בשנים שלעיל, כמובן בהתחשב בעלויות האחזקה וכו' ? 

נ.ב - שוקל לבקש הלוואה של כ-50000 לסטודנטים למען זה.  

דעתכם ? 

פורסם

לדעתי - אל תעשה את זה

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

המלצתי היא ככל שאתה עדיין סטודנט - תתמקד ברכב פשוט יותר ותדחה את הסיפוק עד שתגיע לסיום הלימודים יחד עם עבודה בטוחה וקבועה.

כרגע ההוצאות רק יגדלו, יעסיקו אותך ברכב ואם תתגלה תקלה יקרה עשויים להוציא אותך מהשקט הנפשי ואף יפגעו בלימודים.

תקנה רכב פשוט יותר עם שוק טוב, כשתסיים את הלימודים ותתקבע בעבודה במשרה מלאה תוכל למכור אותו בהפסד קטן והמחירים של הקופר עשויים לרדת יותר ממה שתפסיד מהקניה ומכירה של הרכב הפשוט - על כן תקנה אותה גם בזול יותר וגם בשלב שאתה יותר חופשי כלכלית.

זו דעתי

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

עברתי לסקייטבורד

פורסם

מיני קופר בין השנים 2008 - 2013, נוצרו בשיתוף עם מנועי פרינס, ולכן לא אמליץ לך על רכישה בשנית הנ"ל.
החל מסוף שנת 2014, דגם F56 כל הינו BMW, והרכב נחמש אמין מאוד.

שכן שלי מוכר קופר S 2016 אם אתה מעוניין דבר איתי.

  • מעניין 1
פורסם

הסיבה העיקרית שלא הייתי רוכש מיני קופר כסטודנט מעבר לעלויות התחזוקה, היא עלות ביטוח לא נמוכה.

  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עצם העובדה שהבחור רוצה לקחת הלוואת סטודנטים בשביל זה אומר שאולי זאת לא דבר הכי נכון לעשות.

 

הלוואת סטודנטים == קח עכשיו ושלם אחרי שתסיים את התואר, נכון?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לקחת בחשבון שבסיום התואר, דהיינו שנה הבאה, תתקבל לעבודה עם רכב צמוד?

 

לא פירטת מה אתה לומד אך בהנחה שמדובר בבניין, הסיכוי שלא תקבל רכב הוא אפסי.

  • מעניין 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

עצם העובדה שהבחור רוצה לקחת הלוואת סטודנטים בשביל זה אומר שאולי זאת לא דבר הכי נכון לעשות.

 

הלוואת סטודנטים == קח עכשיו ושלם אחרי שתסיים את התואר, נכון?

למה לא בעצם? עכשיו כשהוא ללא ילדים והתחייבויות בלי בית שצריך לכלכל , אז הכול נופל עליך ולבד לצאת מסרטים יותר קל, או אם הוא רואה שבעצם אינו יכול או לא מסתדר, אז יותר קל לצאת מהרפתקאות.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

מה אנחנו יודעים? אולי פות"ש יסיים לימודים וימונה למנכ"ל חברה משפחתית מצליחה?

 

וברצינות, פות"ש, אי אפשר לייעץ לך כי העצה תלויה ביכולות, בצרכים ובשאיפות שלך. ההמלצה שלי היא לבדוק מה מצבך היום, מה אתה צופה בטווח מספר שנים מבחינת הכנסות והוצאות, ואז להחליט האם הרכישה נכונה.

 

הגישה שלי היא שהלוואות נלקחות כדי לספק צרכים חיוניים, לא פינוקים. אבל זה אני, אולי אתה חושב אחרת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, discoTD5 כתב:

ברור שכן!

מתי תהנה מהחיים? מהתחביב שלך? כשיהיו לך ילדים? כשלאישתך (כשתתחתן) יהיו דעות על התחביב שלך ואם זה מתאים לה?  

אם אתה יכול עכשיו לקנות ולהחזיק את הרכב, ואתה באמת רוצה אותו (לטעמי זה רכב נהדר) אז למה לא בעצם?

הוא יותר יקר לרכישה ואחזקה מיונדאי i20 לדוגמא, אז מה? 

הגישה שאומרת שעכשיו אתה סטודנט אז אתה צריך לחיות כמו חתול - אני לא מקבל אותה. 

אתה עובד, מכלכל את עצמך, אין סיבה אמיתית לא ליהנות מהתחביבים שלך. 

 

ולא רק זה, אלא גם בנוסף ללימודים האקדמיים, הניסוי הזה יכול להיות אחלה שיעור לחיים...

  • מעניין 1
פורסם

אציע לך גם בחום להתייעץ עם מוסכים שמכירים את המנועים האלה היטב - אמנם "גבע" מטפל ברכבים צרפתיים אבל הוא מכיר היטב את מנועי הTHP - מומחה למען האמת.

אני די בטוח שראיתי גם כמה מיני אצלו. 

 

תבדוק מוסכים אחרים שמומלצים לגבי המותג BMW - לא יודע עם "בימר" עדיין פעילים או אם יהיו מומלצים אבל הייתי מתחיל בלהתייעץ. 

 

תבדוק אם יש בעיות ידועות בטורבו, במשאבת דלק, שרשרת תזמון ומותחן, טרמוסטט, מחברים וצינורות שנותים להיות נכודות כשל בהם. 

 

כותב לך את זה כבעלים של DS5 עם מנוע THP155 מדור EURO5 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

לטעמי אם אין את הכסף מבחינה טכנית לפחות (לא חייב לבזבז אותו על רכב, אפשר לקחת מימון אבל לפחות שיהיה קיים טכנית בבנק) אז תחסוך ותגיע לסכום הנ"ל ואז תקנה. זו הגישה שלי וככה חונכתי, שלא קונים משהו מכסף שלא קיים. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 29.9.2020 בשעה 10:14, vadim6385 כתב:

עצם העובדה שהבחור רוצה לקחת הלוואת סטודנטים בשביל זה אומר שאולי זאת לא דבר הכי נכון לעשות.

 

הלוואת סטודנטים == קח עכשיו ושלם אחרי שתסיים את התואר, נכון?

לא, אני מתכוון להתחיל לשלם עכשיו. כמובן שהתשלום לא יחצה את ה-800 ש"ח לחודש.  

×
×
  • תוכן חדש...