Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 35 דקות, TsachiE כתב:

הלוואה זה לא תמיד שחור ולבן. הכל שאלה מה הריבית ומה הפריסה.

 

ותלוי גם בשביל מה לוקחים אותה, ממי לוקחים אותה (כדי לא לעשות טיול ליער בתוך בגאז׳ של אותה מיני), ומה יכולת ההחזר שלך, בדגש על להיפטר ממנה כמה שיותר מהר.

 

הגישה שלי זה באמצע - אתה בסופו של דבר קונה כסף מגורם מלווה.

 

בעיניי - הלוואה לוקחים רק כשחייבים, ורק למוצר שישמש אותך תקופה ארוכה. לדוגמא בית, רכב שלא יתפגר מחר או אפילו מקרר או מכונת כביסה שמתו, ואין לך הון נזיל כרגע לקנות במזומן.

 

אבל לקחת הלוואה בשביל חוויות - כמו חופשה, אוטו כיפי או להרשים בחורה/בחור, זה מטומטם.

 

וגם לא להגיע למצב שבו הדבר שלקחת את ההלוואה כבר לא אצלך, אבל אתה עדיין משלם על זה.

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

(כדי לא לעשות טיול ליער בתוך בגאז׳ של אותה מיני)

 

אני חושב שאם אתה מצליח להיכנס בבגאז' של מיני אתה כנראה סובל מ-Dwarfism או משהו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לדעתי צריך לכמת את הסיכון לכסף.

כמה זה יעלה לו.

נשמע שהבחורצ'יק יקנה רכב בכל אופן.

יקח הלוואה על מוצר מתכלה - לא השקעה ולא נדל"ן - וישלם כל חודש.

אם הוא יקנה רכב 'רציונלי', חסכוני ואמין, הוא ישלם מחיר X. זה עדיין לא יהיה זול. הקנייה עצמה, דלק, ביטוחים, טיפולים וכו'.

אם הוא יקנה מיני - הוא ישלם יותר.

כמה יותר כל חודש?

אם הוא עובד, הוא יוכל להוסיף שעות או להגדיל הכנסה באופן שונה בשביל לכסות את עלויות המיני.

ומכאן השאלה: 1. כמה המיני תעלה יותר מרכבים שימליצו בעלי הגישה השמרנית?

ו- 2. האם לפות"ש משתלם לעשות את האקסטרה מאמץ בשביל לכסות את זה.

 

בקיצור, לא רואה סיבה להתרחק רק בגלל שזה יקר. הגיוני יותר לכמת את זה בכסף (משוער, כמובן) ולראות האם זה אפשרי ומשתלם.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

אני חושב שאם אתה מצליח להיכנס בבגאז' של מיני אתה כנראה סובל מ-Dwarfism או משהו

 

אם לא תעמוד במספיק תשלומים, ימצאו איך להכניס אותך לשם, יחד עם אישה, ילד, סבתא ותוכי.

  • מצחיק 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 8 שעות, SchnitzelLova כתב:

נקודה המוצא הסבירה היא שפשוט לא הבנת את הכותרת של הדיון. 

 

הבחור *literally* פתח דיון בשביל להתייעץ אם בתור סטודנט שווה לו לקחת על עצמו הלוואה של 50 אלף שקל לרכישת מיני. הוא קיבל מספר השקפות עולם על הסוגיה. 

 

 

 

 

latest?cb=20130113092438

 

צודק, קראתי רק את העמוד האחרון, זה עם השקפות העולם. גם ליטרלי.

פורסם
לפני שעה, GR8Day כתב:

ומכאן השאלה: 1. כמה המיני תעלה יותר מרכבים שימליצו בעלי הגישה השמרנית?

 

מחיר הקניה של רכבים שאני הצעתי הם בערך דומים לאותה מיני (סביב 50 אש"ח).

 

ההבדל הוא באחזקה ובתקלות.

 

סנדרו תהיה בת שנה-שנתיים, כנראה עדיין באחריות יצרן. לא מכיר את מחירי הטיפולים שם.

 

ובמקרה של אוריס, אם עשו טיפולים בזמן, והאריכו אחריות לסוללה (במקרה של אוריס היברידית), האחזקה תסתכם בטיפולים שותפים + צמיגים + רפידות בלם (אם זה היברידי, אז לא תצטרך להחליף רפידות יותר מדי גם).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 2.10.2020 בשעה 16:48, shakedi כתב:

כאחד שכמעט קנה מיני וואן לפני כשנה אשתף אותך בכמה תובנות:

ממה שהתרשמתי מקריאה פה בפורום עלויות הטיפול לא זולות, ממליץ לך אם תקנה לטפל במוסך מומחה מיני/במוו, עדיין אם אני משווה למתחרה הישירה (שאותה בסוף קניתי) אאודי A1 עלויות הטיפול במיני יהיו גבוהות יותר וזה בעיקר עקב הנדירות של הדגם בארץ.

הביטוח כמובן משתנה מאוד מאדם לאדם, אני יכול להגיד לך שלפני כשנה כשבדקתי רוב ההצעות היו סביב ה10,000₪! כשהזוגות היו סביב ה-8,000 וכל זה לרכב שבמחירון היה שווה כ40k...
אם אתה מעל גיל 24 עם עבר ביטוחי נקי מאמין שההצעות יהיו שפויות יותר, אבל זה לא יהיה זול כמו לבטח קיה פיקנטו.

ספציפית בנוגע לרכב בעיני הוא ממש מדליק, משלב בין עיצוב ייחודי, לניהוג ברמה גבוהה, אם אתה מרגיש שתוכל לעמוד בהוצאות נשמע לי ששווה לך לשקול את זה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה רבה. 

תוכל לפרט לי מה ההשוואה בין העלויות של ה-A1 למיני ? כי A1 היא גם אפשרות בעיניי .. 

 

פורסם

תודה רבה לכולם, 

קודם כל אני לא צעיר מדי, אני בן 26 (וזה אחד השיקולים למה אני רוצה רכב כבר), אני לומד בירושלים ויש לי נסיעה אחת או שתיים בחודש לצפון לבית ההורים (אז נמאס לי מטרמפים ואוטובוסים - במיוחד אחרי צבא גם), אני גם עובד בירושלים (בחופש זה כל יום כמעט, בזמן הלימודים זה מתקזז כמובן) ולזה אני צריך רכב במקום האופניים החשמליים, כי כידוע זה לא קל בגשם וגם לא בשמש. 

 

היו פה עצות וכיווני מחשבה מאוד ענייניים ומעניינים,

תודה שוב. 

 

פורסם

קשה לי לעשות השוואה בין העלויות כי את המיני מעולם לא החזקתי.
מעבר לביטוח, שכמו שפירטתי לפחות עבורי היה יקר משמעותית במיני אני חושב שאותו הדבר תקף גם לטיפולים.
היתרון באאודי הוא שמעבר לחלקי המרכב והאינטריור כל המכלולים משותפים לשאר רכבי הקונצרן, ולאור נפוצות הרכבים בארץ מחירי החלפים לא בשמיים ויש לא מעט מוסכים מומחים שיודעים לטפל ברכבים.

אישית קניתי אחת עם שילוב מנוע גיר שנחשב מאוד אמין - ידנית עם מנוע 1.4TSI, אם תקנה אחת אוטומטית אתה עשוי להתקל בהוצעות שקשורות בגיר הנ״ל.
בכל מקרה אם תרצה לראות נתונים מפורטים יותר אתה מוזמן לחפש את הסקירה שעשיתי על הרכב שלי [emoji846]


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 1
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם
לפני 10 שעות, SchnitzelLova כתב:

 

אפשר לקנות אם יש את הידע, הזמן והכלים לטפל לבד ברכב, אבל אם אין ידע וצריך לשלם לאנשי מקצוע רכב אקזוטי יכול להיות בור ללא תחתית. 

 

יישנם קבוצות בפייסבוק וגם פה באתר שעושים טיפולים חינם אין כסף לכול דכפין ככה שאפשר להוריד את עלויות האחזקה למינימום.

  • מעניין 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 22 דקות, מרק10 כתב:

 

יישנם קבוצות בפייסבוק וגם פה באתר שעושים טיפולים חינם אין כסף לכול דכפין ככה שאפשר להוריד את עלויות האחזקה למינימום.

לא מכיר דבר כזה.

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

לא מכיר דבר כזה.

 

בתאריך 21.1.2020 בשעה 10:11, EliC25 כתב:

קיימת ברוח קצת שונה - אנחנו לא באים אליך הביתה ומטפלים לך ברכב אלא מנסים שתלמד על בשרך ותדע איך הכל עובד ואיך מתחזקים את הרכב...

מה שנקרא 'תן לאדם דג הוא יהיה שבע ליום, למד אדם לדוג הוא יהיה שבע לכל החיים'.

 

זורם איתך...

אותה גברת בשינוי אדרת.

איזה כייף לי :)

פורסם

חבר, אם אתה צריך רכב זה לא אומר שאתה צריך רכב יוקרה.

בתקציב יותר נמוך אתה יכול לרכוש רכב שישרת את הצרכים שלך בהוצאות נמוכות בהרבה.

אם אתה ממש נעול על לקנות רכב יוקרה אז בהצלחה, אבל האם זה חכם אז לא.

  • מעניין 1

טסלה 3 2022

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, מחמד סאלח כתב:

תודה רבה לכולם, 

קודם כל אני לא צעיר מדי, אני בן 26 (וזה אחד השיקולים למה אני רוצה רכב כבר), אני לומד בירושלים ויש לי נסיעה אחת או שתיים בחודש לצפון לבית ההורים (אז נמאס לי מטרמפים ואוטובוסים - במיוחד אחרי צבא גם), אני גם עובד בירושלים (בחופש זה כל יום כמעט, בזמן הלימודים זה מתקזז כמובן) ולזה אני צריך רכב במקום האופניים החשמליים, כי כידוע זה לא קל בגשם וגם לא בשמש. 

 

ורכב זול* ופשוט יותר לא ישרת את המטרה הזאת?

 

או שמבחינתך או מיני או A1 או אוטובוס?

 

כי את הנסועה שאתה מתאר אפשר לעשות גם עם פורד פיאסטה ידנית או הונדה סיויק 2005 (לדוגמא, לא חסר מכוניות זולות ואמינות).

 

* כשאני אומר "זול" אני לא מתכוון בהכרח זול לקניה, אני מתכוון גם זול לאחזקה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...