Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני בגישה השמרנית. אני יכול להבין שכסטודנט רכב נחוץ לך מאוד. אבל... מיני קופר לא ממש נחוץ. מה עוד שנדרשת לשם כך הלוואה לא קטנה, זה אומר שזה מותרות יקרות ביחס למצבך הנוכחי.

לא יודע איפה אתה לומד, אבל יש לי תחושה שאולי קצת משפיע עליך לראות כל מיני סטודנטים/ות מפונפנים/ות עם רכבים נוצצים שקיבלו מההורים. עזוב את זה, תשתמש ברכב פונקציונלי, כשתסיים ללמוד ותהיה לך הכנסה יציבה, תוכל לדעת יותר טוב איפה אתה עומד ולראות איזה מיני ומאיזה שנה אתה יכול לרכוש 😊

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם (נערך)
בתאריך 29.9.2020 בשעה 10:10, discoTD5 כתב:

ברור שכן!

מתי תהנה מהחיים? מהתחביב שלך? כשיהיו לך ילדים? כשלאישתך (כשתתחתן) יהיו דעות על התחביב שלך ואם זה מתאים לה?  

אם אתה יכול עכשיו לקנות ולהחזיק את הרכב, ואתה באמת רוצה אותו (לטעמי זה רכב נהדר) אז למה לא בעצם?

הוא יותר יקר לרכישה ואחזקה מיונדאי i20 לדוגמא, אז מה? 

הגישה שאומרת שעכשיו אתה סטודנט אז אתה צריך לחיות כמו חתול - אני לא מקבל אותה. 

אתה עובד, מכלכל את עצמך, אין סיבה אמיתית לא ליהנות מהתחביבים שלך. 

 

 

אתה מפיץ את גישת הבזבזנות חסרת אחריות הזאת כמעט בכל פוסט שאתה כותב בפורום. זה לא לעניין.

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
  • מעניין 1
פורסם
לפני כשעה, SchnitzelLova כתב:

אתה מפיץ את גישת הבזבזנות חסרת אחריות הזאת כמעט בכל פוסט שאתה כותב בפורום. זה לא לעניין.

אני לא מבקש ממך רשות להביע את דעתי, ומשתדל לייעץ כאשר אני נכנס לנעלי השואל וחושב מה הייתי עושה בעצמי, או מה עשיתי בעצמי כשהייתי בפני דילמות כאלה. 

 

  • לא הבנתי... 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

זה בסדר לתת עצות ולהביע דעות בשביל זה אנחנו כאן, אבל עצות חסרות אחריות נוגדות את התקנון של הפורום:

 

  1. בעניינים מקצועיים: רכישת רכב, סוגיות טכניות, טכניקת נהיגה, עניינים משפטיים, ענייני כספים ומימון ועוד - תשובה חייבת להיות מבוססת ומנומקת.

 

תבסס ותנמק למה בחור בתחילת חייו צריך לקבור את עצמו בחובות בשביל מכונית במשק של 25% מובטלים שנמצא במשבר של פעם ב-100 שנה (וכנראה על סף מלחמת אזרחים) בזמן שהוא עדיין לומד ונמצא בסיטואציה של חוסר יציבות תעסוקתית. 

 

אם לפחות היית מנסה לברר את מצבו הכלכלי/פוטנציאל השתכרות/הכנסה פנויה ניחא, כנראה זה לא היה מקפיץ אותי, אבל כמעט כל פוסט שלך מסתכם ב "מה הבעיה לך לבנק קח הלוואה גם ככה חיים רק פעם אחת" שאתה כותב לכל בן 21/22 שרק גזר את החוגר. 

 

לדעתי אפשר להיות חובב רכב גם בלי למכור את הישבן לבנק ל-5 השנים הבאות בריבית פריים + 6.5%. המנהלים יקבלו קצת פחות עמלה בתלוש, אבל כולנו צריכים לעשות הקרבות בתקופה קשה זו.

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני שעה, SchnitzelLova כתב:

 

אתה מפיץ את גישת הבזבזנות חסרת אחריות הזאת כמעט בכל פוסט שאתה כותב בפורום. זה לא לעניין.

 

לפני 8 שנים היתה לי פונטו ידנית בתור רכב ראשון שבילתה יותר במוסך מאשר בנסיעה.

לימים נמכרה והייתי בחיפושים אחר רכב בעל גיר אוטומט כדי שזוגתי תוכל לנהוג בו,

וגם אני יוכל להנות קצת מטיולים בשטח (המגורים היו בעמק יזרעאל)

מצאתי סוזוקי ויטרה 98 גג ברזנט - שמורה כמו בונבוניירה (גיר אוטו', יש בודדות כאלו בארץ)

הגעתי לבדוק את הרכב והתרשמתי, אשתי התנגדה.

 

עד היום אני מחפש אחת כזאת.

  • מעניין 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 13 דקות, SchnitzelLova כתב:

אם לפחות היית מנסה לברר את מצבו הכלכלי/פוטנציאל השתכרות/הכנסה פנויה ניחא, כנראה זה לא היה מקפיץ אותי, אבל כמעט כל פוסט שלך מסתכם ב "מה הבעיה לך לבנק קח הלוואה גם ככה חיים רק פעם אחת" שאתה כותב לכל בן 21/22 שרק גזר את החוגר. 

אני מסתמך על מה שפות"ש רשם, ואם המידע שרשם אינו נכון - אז שימסור מידע נכון.

מסר שהוא יכול לעמוד בהלוואה. אז מבחינתי הוא יכול. 

ככה אני פעלתי כשהייתי צעיר והייתי צריך רכב במקום בגרוטאה שהתקלקלה כל יומיים. 

 

אבל, מפה ועד "כמעט כל פוסט שלך..." ויתר מה שרשמת, אינו נכון עובדתית. 

 

מרגע זה הדיון חוזר לשאלה של פות"ש. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

אני מבין לגמרי את הרצון של לקנות רכב מיוחד וליהנות ממנו. אני לא אומר שצריך לרסק חלומות. אני רק אומר שצריך לעשות את הצעדים האלה בחוכמה במיוחד כאשר מדובר במכוניות יקרות שדורשות אחזקה מיוחדת. 

 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
  • רעיון טוב! 1
פורסם

שניצל - אמנם התבדחתי קודם,

אבל פה אין כל כך נכון או לא נכון.

זה עניין של גישה.

עניין של הרגשה.

גם אני חושב שייתכן בסיטואציה זו, צריך לשקול רכב יותר צנוע.

גם אני אישית לא הייתי לוקח הלוואה לרכוש רכב.

אבל אם פות"ש יכול לשאת בזה, וזה מה שהוא רוצה (והוא בן אדם מבוגר עם ראש בין כתפיו) - ההחלטה היא שלו ורק שלו, אם הוא יכול לעמוד בזה או שלא. אם הרגש גובר על ה"רציונל" (בכוונה במרכאות) או לא.

אנו יכולים רק לייעץ להאיר ולהעיר ולחוות דיעה.

אולי אינני באותו גיל עם פות"ש, אבל אם אני הייתי צריך לציין כמה כסף "בזבזתי" על הטרנטה שלי, גם לי היית קורא "חסר אחריות פיננסית" (או איך שתקרא לזה).

אבל לעזאזל - אני נהנה מזה ! (עדיין).

אולי גם פות"ש בעתיד.

 

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

 

לפני 18 דקות, חולגי כתב:

אבל אם פות"ש יכול לשאת בזה, וזה מה שהוא רוצה (והוא בן אדם מבוגר עם ראש בין כתפיו) - ההחלטה היא שלו ורק שלו, אם הוא יכול לעמוד בזה או שלא. אם הרגש גובר על ה"רציונל" (בכוונה במרכאות) או לא.

אנו יכולים רק לייעץ להאיר ולהעיר ולחוות דיעה.

 

 

אני יודע שאני נשמע כמו ספיראל, אבל הנקודה שלי שבחור צעיר מאוד (אני מנחש) לא תמיד מבין איך דברים עובדים. מנוקדת מבטו נראה לו שהוא יכול לעמוד בתשלומים, אבל זה לא אומר שזה ככה במציאות. לכן מבוגר אחראי צריך לשאול עוד 2-3-4 שאלות בשביל להבין לעומק את הסיטואציה. 

 

אני לא אומר שלא צריך להגשים חלומות. לדעתי אפשר להגשים אותם בלי לחפור בור של חובות במיוחד בתקופה כל כך לא פשוטה. 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

רכב פונקציונלי לא חייב להיות גרוטאה מתפרקת.

 

אם פות"ש צריך לנסוע ללימודים כל יום 80 קילומטר כל כיוון, אז מאוד הגיוני לקחת הלוואה של 50 אש"ח ולקנות טויוטה אוריס היברידית 2014-15, כדי שתשרוד את הנסיעה, וגם תשרת אותו הרבה אחרי שיסיים את התואר.

 

אפשר גם דאצ׳יה סנדרו כמעט חדשה.

 

אבל לקנות בזה רכב שנקנה בעיקר בשביל השואו, וגם לא מצטיין באמינות ואחזקה זולה, עדיף שלא.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 14 שעות, SchnitzelLova כתב:

 

אתה מפיץ את גישת הבזבזנות חסרת אחריות הזאת כמעט בכל פוסט שאתה כותב בפורום. זה לא לעניין.

 

ואתה יודע את זה ממרומי שנותיך הרבות בפורום?

  • מבאס 1

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני 12 שעות, vadim6385 כתב:

אז מאוד הגיוני לקחת הלוואה של 50 אש"ח ולקנות טויוטה אוריס היברידית 2014-15, כדי שתשרוד את הנסיעה, וגם תשרת אותו הרבה אחרי שיסיים את התואר.

הבחור סטודנט, די ברור שהוא אוהב מכוניות ואוהב נהיגה אחרת לא היה מתעניין דווקא במיני, מה ההיגיון לקבור אותו ברכב משעמם ת'שועלים? אנחנו בפורום של חובבי רכב, למה אסור לבנאדם לומר 'זה החלום שלי, אני רוצה רכב כייפי לנהיגה ושיעשה לי טוב בלב כשאני נכנס אליו בבוקר' ? למה לתקוע אותו בשיעמום מוטורי?

או שבעצם הגישה היא אם אני לא נהנה, שאף אחד כאן לא יהנה? 

העדפות לגבי מכוניות משתנות עם השנים, עם הצרכים ועם הרצונות. 

מלנצ'יה דלתא, דרך פיג'ו 309, פיג'ו 306 1.8 ידנית ועד סיטרואן וולקן - בגיל שעשיתי את זה, בחיים לא דימיינתי שאני אקנה רכב כמו קיה ריו 1.2 ליטר ידני, ואהיה מבסוט ממנו. פשוט היה שלב בהזדקנות שזה היה הרכב הנכון, לאותה תקופה. 

פות"ש יקר - תעשה את החשבון שלך היטב. תמיד תשאיר בצד סכום כסף ל 'הפתעות', ותקנה רכב שיעשה לכך כיף כשאתה נכנס אליו בבוקר, ושאתה נהנה לנהוג בו.  

  • אהבתי 2
  • מעניין 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 19 שעות, SchnitzelLova כתב:

אני מבין לגמרי את הרצון של לקנות רכב מיוחד וליהנות ממנו. אני לא אומר שצריך לרסק חלומות. אני רק אומר שצריך לעשות את הצעדים האלה בחוכמה במיוחד כאשר מדובר במכוניות יקרות שדורשות אחזקה מיוחדת. 

 

ה"חינוך" שלך לא שונה מהותית מזה של מושא הביקורת שלך, שניהם מיותרים. בכל מקרה אין פה להבנתי סתירה לתקנון, הגם שלא אני בין מנסחיו, ענינים פיננסיים אינם בדיוק מקבילה במילים אחרות להשקפת חיים, יותר לענינים הכרוכים בתנאי הלוואות וכיו"ב. מי שחשוב לו לספר לאנשים מבוגרים אחרים איך הם צריכים לנהל את חייהם, שיספר. מיותר כאמור, כי זה פטרוני ומתנשא ונקודת המוצא סבירה היא שמי מבקש עצה לגבי רכב כזה או אחר, לרבות עלויות הכרוכות ברכישה ואחזקה, לא מחפש בצד זה הדרכה לחיים. מי שבכל זאת מחפש עצות בתחום האחרון הזה שיבקש מפורשות, גם אם לא בטוח שזה הפורום המתאים.

פורסם (נערך)

נקודה המוצא הסבירה היא שפשוט לא הבנת את הכותרת של הדיון. 

 

הבחור *literally* פתח דיון בשביל להתייעץ אם בתור סטודנט שווה לו לקחת על עצמו הלוואה של 50 אלף שקל לרכישת מיני. הוא קיבל מספר השקפות עולם על הסוגיה. 

 

 

לפני 7 שעות, TsachiE כתב:

 

ואתה יודע את זה ממרומי שנותיך הרבות בפורום?

 

 

latest?cb=20130113092438

 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...