תודה רבה לכולם,
קודם כל אני לא צעיר מדי, אני בן 26 (וזה אחד השיקולים למה אני רוצה רכב כבר), אני לומד בירושלים ויש לי נסיעה אחת או שתיים בחודש לצפון לבית ההורים (אז נמאס לי מטרמפים ואוטובוסים - במיוחד אחרי צבא גם), אני גם עובד בירושלים (בחופש זה כל יום כמעט, בזמן הלימודים זה מתקזז כמובן) ולזה אני צריך רכב במקום האופניים החשמליים, כי כידוע זה לא קל בגשם וגם לא בשמש.
היו פה עצות וכיווני מחשבה מאוד ענייניים ומעניינים,
תודה שוב.