Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יתכן ששינו את הטכניקה הנדרשת. היה גם שינוי בהגדרת בדיקה חיובית ובדיקה גבולית לפי ה-Ct . מכל מקום, כשדגמו אותי לפני מספר שבועות הדגימה מהאף לא היתה כל כך עמוקה (בפעמים קודמות נראה שדגמו את המוח), אבל דגמו את הלוע.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בכל מקרה, לא ריחמתי על הילדים יותר מאשר ריחמו עליהם הדוגמים פעם אחרונה.

בכל מקרה, 5 חולים, 3 ילדים בגנים שונים, 3 עם תסמיני אומיקרון, כולם שליליים בבדיקות המהירות.

נו שויין.

זה גם לא היה מהיר כל כך, אחד הילדים עדיין בבית עם חום, ולי הגרון עדיין מציק ובלוטות הלימפה עדיין כואבות.

פורסם

התסמינים האלה יכולים להיות מכל וירוס תורן, לא רק מקורונה.

 

אני גם לא בטוח שהערכות הביתיות בכלל מזהות את האומיקרון - הרי הוא שונה מהזנים הקודמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, Nemesis כתב:

בבדיקות ה- PCR האחרונות שעשו לי ולילדים הבדיקות היו שטחיות לחלוטין ולא כללו לוע.

 

בבדיקות שעשיתי בנתב"ג (לפני כמה חודשים - ספטמבר ואוקטובר) עשו טובה שליטפו את הנחיר.

כן היה לוע.

 

עריכה אחרונה על ידי flytomars
פורסם

וואו זה סוגר עלינו מכל הכיוונים... 
עדיין אין אישור לריצוף של אומיקרון, אבל מידי פעם עולה עוד מישהו שחיובי והיו מגעים איתו למישהו מבני הבית. 

אז נכון לעכשיו אף אחד לא נכנס לבידוד (לפחות לפי מה שאני מבין) , לא ברור האם שולחים לריצוף את כל הבדיקות? 
איך נדע אם המגעים האלה הם אמיקרון  ? 
 

כרגע זה נראה שהבוסטר השני שלי יהיה אומיקרון מלא על מלא. 

פורסם (נערך)

@korolaאאל"ט קראתי באיזה מקום שכושר הריצוף בישראל הוא 3000 דגימות בשבוי. אז צריך לברור היטב את מי מרצפים (אלא אם רוצים דגימה אקראית לצורך בדיקת תפוצת הזנים).

 

לדבי SGTF - לא יודע כיצד בדיוק הוא מבוצע ומה הקריטריוני  לביצועו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיקות סרולוגיות זאת בעיה, אם ילד יוצא חיובי בסרולוגי, ואין לו תיעוד ישן של מחלה?
איך תדע שהוא נדבק עכשיו ולא לפני חצי שנה?

א אפילו נניח מישהו שכן חלה בדלתא לפני חצי שנה,  נכון לעכשיו הוא לא פטור מבידוד, אבל בבדיקה הסרולוגית הוא יצא חיובי.
הרבה דברים שהיו פשוטים בגלים הקודמים מסתבכים הפעם.

 

יאאלה פשוט לתת לו לשרוף,  לשרוף הכי מהר שאפשר בלי לעכב אותו כלל.

ככה הנזק לכלכלה יהיה הנמוך ביותר,  בבריטניה צוותים רפואיים אפילו שמתגלים מאומתים ממשיכים להגיע לעבודה.
בדיוק כמו שפעם היינו מגיעים לעבודה עם נזלת..  ולכל אחד בעמדה שלו היה גליל של נייר או חבילה של ממחטות אף. 

 

 

פורסם
לפני 6 שעות, korola כתב:

זה כמו לעשות טיפול טיימינג לרכב מסויים עם סט כלים שמתאים לרכב אחר.

 

זה כמו להחליף רצועה של פיג'ו כשכבר המנוע אוכל 8 ליטר שמן בשבוע

לפני 4 שעות, sperial כתב:

יתכן ששינו את הטכניקה הנדרשת. היה גם שינוי בהגדרת בדיקה חיובית ובדיקה גבולית לפי ה-Ct . מכל מקום, כשדגמו אותי לפני מספר שבועות הדגימה מהאף לא היתה כל כך עמוקה (בפעמים קודמות נראה שדגמו את המוח), אבל דגמו את הלוע.

קודם את האף ואז את הלוע? 

 

זה חלק מהעינוי או שזה בפרוטוקול?

לפני שעתיים, sperial כתב:

SGTF

s gene target failure?

לפני 3 שעות, save כתב:

תעזוב , אנחנו נלחמים עם ארגז כלים של גל 3.

 

כתבת מדויק 

לפני 51 דקות, korola כתב:

איך תדע שהוא נדבק עכשיו ולא לפני חצי שנה?

 

זה לא משנה, מעכשיו צריך לעשות בדיקות כאלה רנדומליות במטרה לייצר מאגר מידע שכזה.

יש לך את המאגר אצל המבוגרים ועכשיו הגלים יהיו בעיקר אצל הילדים. 

 

כמו שלא בונים בית בלי בסיס. ככה אנחנו צריכים לבנות בסיס של מידע עליו נשען במידת הצורך בהמשך הדרך. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

זה חלק מהפרוטוקול. חבר טען שעשו לו קולונוסקופיה דרך האף....

 

ואתה צודק לגבי ראשי התיבות

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, korola כתב:

בדיקות סרולוגיות זאת בעיה, אם ילד יוצא חיובי בסרולוגי, ואין לו תיעוד ישן של מחלה?
איך תדע שהוא נדבק עכשיו ולא לפני חצי שנה?

א אפילו נניח מישהו שכן חלה בדלתא לפני חצי שנה,  נכון לעכשיו הוא לא פטור מבידוד, אבל בבדיקה הסרולוגית הוא יצא חיובי.
הרבה דברים שהיו פשוטים בגלים הקודמים מסתבכים הפעם.

 

יאאלה פשוט לתת לו לשרוף,  לשרוף הכי מהר שאפשר בלי לעכב אותו כלל.

ככה הנזק לכלכלה יהיה הנמוך ביותר,  בבריטניה צוותים רפואיים אפילו שמתגלים מאומתים ממשיכים להגיע לעבודה.
בדיוק כמו שפעם היינו מגיעים לעבודה עם נזלת..  ולכל אחד בעמדה שלו היה גליל של נייר או חבילה של ממחטות אף. 

 

 

 

ילד מתחת לגיל 12 לפי הרשום פטור מבידוד לאחר סרולוגיה חיובית. 

פורסם

 

 

image.png.de4d490ec7b47957d29ed14952e2324a.png

 

 

הגרף הזה מעניין, זה גרף שמראה את המספר המאומתים היומי, 
בצבע תכלת זה מספר הלא מחוסנים ובירוק הכהה זה מספר המחוסנים מלא שהחיסון בתוקף (פחות מחצי שנה מהזריקה האחרונה).

פשוט רואים איך עד ה 18/12 רוב המאומתים היו לא מחוסנים, באיזור ה 500 ביום.

אבל החל מה 18/12 גם המחוסנים נכנסו לחגיגה, פשוט רואים שמי שתורם לעלייה מ 500 מאומתים ליום ל 1500 מאומתים ליום זה בעיקר המחוסנים.

 

יכולים להיות 2 הסברים:

1) כניסת האומיקרון ופריצת ההגנה החיסונית

2) דעיכת החיסון 

או שניהם ביחד בצירוף מקרים מדהים. 

ונכון להיום מחוסנים פטורים מבידוד אלא אם כן מוכיחים שזה אומיקרון (מה שלוקח זמן).

ובהמשך רוצים להמשיך את הפטור מבידוד גם לאומיקרון. 

 

איזה כיף

 

פורסם

קורולה אתה מאכזב אותי, לא ראית את הגרף בהודעה הקודמת שלי מהבוקר?

זה בדיוק הגרף שצירפתי לאחר ששאלתי מה הטעם בתו ירוק והכיתות ירוקות וכל הבולשיט הזה, זה עבודה בעיינים.

לפני 13 שעות, Electron כתב:

הסתכלתי במספרים,

יש לנו קרוב לחצי מהאוכלוסייה מחוסנת ב3 מנות ויותר מחצי בשתי מנות אבל מספר המאומתים המחוסנים גובה

אז מה שווה תו ירוק?

1.thumb.png.4f6a3097819b17db4d0f946f0d303087.png

 

  • מצחיק 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

×
×
  • תוכן חדש...