Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש פתרון לבדיקות מהירות, כולל בשדות תעופה וכ״ו!

לא צריך מבחנות, מטושים, ריאגנאים וכל הציוד היקר הזה. רק קצת חטיפים:

 

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-07-24/dogs-can-sniff-out-coronavirus-infections-german-study-shows?utm_source=nextdraft&utm_medium=email&fbclid=IwAR05qmO8NlCan1XVbFJBjKAQZxFoo_df9jg6LPhMNRiaxyg0RWB7xoSQQAk

 

Dogs with a few days of training are capable of identifying people infected with the coronavirus, according to a study by a German veterinary university.

Eight dogs from Germany’s armed forces were trained for only a week and were able to accurately identify the virus with a 94% success rate, according to a pilot project led by the University of Veterinary Medicine Hannover. 

פורסם

היום קיבלנו הודעה מראש המועצה,  הראשון שכתוב בלשון כזאת.

כנראה מרגישים שיש בעיה בהחלטות שמגיעות מלמעלה ומתחילים לקחת אחריות מקומית. 

 

image.png.c92e73f5dfe00295f6eefb2c387ddc21.png

פורסם

היום נשלח מכתב ישירות למשרד ראש הממשלה

שמבהיר שבחודש הבא אולמות אירועים חוזרים לעבוד

אין שום הגיון שהכל פתוח ורק אנחנו סגורים, ובעצם מציבים לו דד ליין להתערב, או שנפתח.

 

מי שלא יודע, מתקיימות היום מתחת לרדאר מאות חתונות בשבוע

תוך כדי הפרות של כל חוק אפשרי, עד לרמה פלילית

עשינו הכל כדי להביא את זה לידיעת הגורמים הרלוונטים, שרים בממשלה, לבקש שהמשטרה לאכוף, רשות המיסים, כל גורם שיכול לעצור את זה

מישום מה זה לא מפריע לאף אחד.

 

הצעד הבא זה פשוט לפתוח את האולמות

פורסם
לפני 9 שעות, מרק10 כתב:

 

חכה חכה מה תקבל...טרנספורטר עדיין לא התעורר משנת הלילה/בוקר.

 

אני יודע על זה כבר כמה ימים

רק בעלי האולמות עוד לא החליטו אם יותר חשוב להם כסף ומהר לחשבון או לחזור לעבוד

כל אחד שולח תמונה מחופשה במקום אחר ואומר שלא מעניין אותו כלום

יש כמה טמבלים שרוצים שהממשלה תשלם להם שכ"ד והוצאות, ובלי קשר תתן 50,000 מתנה פיצוי

לא מבין איך בנאדם שרגיל להכניס 2 מליון מוכן להתפשר על 50,000 ולשבת בבית

אם אתה לא נהנה מהעבודה שלך תמכור את העסק ותלך אתה לא עושה טובה לאף אחד

לפני 4 דקות, Blaz00r כתב:

הלשנתם עליהם??

 

שלחו למי שצריך עשרות סרטונים מעשרות אירועים

דיברו על זה בכנסת בועדת קורונה, השרים עצמם(!!) דיברו

אני חושב שגם ביבי אמר על זה משהו (לא בטוח)

לא מעניין אף אחד

 

 

פורסם (נערך)

לקבל שני מיליון (כמה נשאר נטו?) וכל היום להתרוצץ, לריב, לדאוג, לשבור את הראש עם זה ועם זה והכי נורא, לראות חתונה כל לילה או להיות בחופשה באיזה חור בארץ, לשכב בטן גב בים/בבריכה ולקבל 50K.
מה עדיף?
אחד כמוך שרואה דרך הארנק יעדיף כסף כמובן. אחד אחר שמבין שבגיל 80 הוא התפגר גם ככה (אולי 70 בגלל הקורונה) יעדיף להסתלבט בלי דאגות ובלי זוגות זוגות של טיפשים בכל לילה.

הרבה אנשים למדו במשבר הזה שהמרוץ הזה שהם נמצאים בו ביום יום הוא מטורף ומיותר. יכולים להסתדר עם הרבה פחות ולהנות הרבה יותר.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, farkash7 כתב:

לקבל שני מיליון וכל היום להתרוצץ, לריב, לדאוג, לשבור את הראש עם זה ועם זה והכי נורא, לראות חתונה כל לילה או להיות בחופשה באיזה חור בארץ, לשכב בטן גב בים/בבריכה ולקבל 50K.
מה עדיף?

אחד כמוך שרואה דרך הארנק יעדיף כסף כמובן. אחד אחר שמבין שבגיל 80 הוא התפגר גם ככה (אולי 70 בגלל הקורונה) יעדיף להסתלבט בלי דאגות ובלי זוגות זוגות של טיפשים בכל לילה.
 

 

"אחד כמוהו"

לא מבין כלום ושום דבר

שבועיים וחצי הם התווכחו ביניהם אם אם לדרוש עוד 0.2% בפיצוי

איך נגזר בכלל הפיצוי

רבים ביניהם אין כיוון כללי שכולם תומכים בו כל אחד אומר מה שבא לו

בגלל זה זה התחום היחיד שעדיין סגור

 

אוי ואבוי לי אם בגיל 80 העסק שלי יכניס 50 אלף

וכל הזקנים האלה שמדברים שם הם לא באמת יושבים באולם ב 4 בבוקר כשהכל נגמר, לפחות רובם לא

זה לא אולמות של פעם שבעל הבית הוא גם רב מלצרים וגם עושה נקיון לדשא בבוקר

 

הם לא מבינים שלעסק שלא עובד יש שחיקה

זאת לא חנות בקניון שמחר הכל יפתח ותעבור מולה ותכנס

כל יום שאין אירוע זה פחות אנשים שמגיעים לאירוע ונהנים ולמחרת יבואו לשם לקבל הצעת מחיר

חצי שנה שאתה סגור ככה תפגע בך לכמה שנים קדימה

שוב

מספיק להקשיב לשטויות שהם מדברים שם כדי להבין שאין להם מושג

יש מקומות שאני שואל את עצמי איך המקום הגיע לאן שהגיע כשמי שמנהל אותו כל כך סתום

אולי בזכות האנשי מכירות , אנשי שיווק, לא ברור מי הצליח להרים את המקום

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

התחום הזה סגור בעיקר כי יש הגבלה על התקהלויות של 30 איש או 50 אם אתה מסעדה.

 

נראה לי כבר דיברנו על זה שלבעל אולם לא משתלם לפתוח בשביל 30 איש.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

התחום הזה סגור בעיקר כי יש הגבלה על התקהלויות של 30 איש או 50 אם אתה מסעדה.

 

נראה לי כבר דיברנו על זה שלבעל אולם לא משתלם לפתוח בשביל 30 איש.

 

ההגבלה הזאת כבר לא רלוונטית בשום צורה

לא אוכפים אותה בשום מקום, כבריש תאריכים למופעים תרבות

אנשים מתחתנים בבית מלון מביאים 150 איש

או במסעדה ובעל הבית "לא שם לב" שבאו קצת יותר

על מה שהולך בבתים אני בכלל לא מדבר. צריכים להכניס לכלא גם את בעלי האירוע וגם את  הספקים שעובדים שם. כולם עוברים ביחד על כל חוק שרק אפשר

אפילו את המופעים שסגרו איתי לספטמבר לא ממהרים לבטל

 

התחום סגור כי  אין אף אחד שמייצג אותו כולם עסוקים בלריב

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...