Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 11 דקות, מרק10 כתב:

לקט תגובות ב-YNET בעקבות ההפגנה של עובדי ענף התרבות.

"תלכו לעבוד בתשתיות בבניין יש המון עבודה לפחות עד סוף השנה.


מה לעשות האוצר לא הזמין את הקורונה. קחו אחריות ותפסיקו למצוץ כסף מהארנק שלנו.


המוזיקה שלכם מהיום צריכה להיות :רעש הפטישים באתר הבניה או טריקת הקופה בסופרמקרט. לכו לעבוד! "

 

כפי שכבר כתבתי אם אנשים נמצאים במצוקה כספית אמיתיית ואין אוכל על השולחן הולכים לעבוד בכול עבודה ולא מתבכיינים.

 

פתאום תקליטן או מתקין תאורה נהפך להיות עובד ענף התרבות...אלעק 

 

אתמול בחדשות ראיינו כל מיני שפיטרו אותם עכשיו.

סמנכ"ל פיתוח עסקי או משהו כזה שהרוויח 30 אלף בחודש, מקבל אבטלה של 6 אלף, ולא מוכן לקחת עבודה של 12 אלף.

 

WTF?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, asafasraf כתב:

ניחוש קטן לאיזה צד במפה הם שייכים...
אלה האנשים שהלשון שלהם תקועה בתחת של הקיסר הכל יכול (לתפיסתם).

 

לא זו השאלה, זה כשל לוגי של אד הומינם, אתה מתייחס לדובר ולא לדברים.

השאלה הנכונה היא האם הם צודקים או לא.

אם הם צודקים זה בלי קשר לצד הפוליטי שלהם ולמיקום הלשון.

אם הם טועים זה בלי קשר לצד הפוליטי שלהם ולמיקום הלשון.

 

ציטוט

ה״עצרת״ אתמול בת״א היא פשוט ביזיון ביחס לכל ההגבלות שיש כאן, אבל זה לא חדש שמחליקים דברים כשמדובר בקהילה הגאה.
אלה אותם אנשים שעושים מצעד גאווה דווקא בירושלים בשם החופש, אבל חס וחלילה שיעשו אחד כזה בעיר ערבית למען הקהילה במגזר.

 

בזה אתה צודק ב-1000%, לא ב-100.

 

לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

עזוב את זה, עם משכורת של 30K בחודש, אתה קורס לחלוטין אחרי 4 חודשים? איפה קרן השתלמות, חסכונות, כלום?!

 

זה חצי סיפור, הבנאדם אכל את הקרן השתלמות, חסכונות ואפילו פנסיה (!).

עכשיו הוא מוכר את הדירה.

 

הכי מצחיק זה שמי שמכיר את עולם ההייטק, בדרגים של ראש קבוצה / חטיבה, 3 חודשים בין עבודה לעבודה זה תקופה מתקבלת בהחלט על הדעת, בדרגים של סמנכ"ל גם חצי שנה זה מספרים שקורים, בדרגים של מנכ"ל אתה יכול לחפש גם שנה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

עזוב את זה, עם משכורת של 30K בחודש, אתה קורס לחלוטין אחרי 4 חודשים? איפה קרן השתלמות, חסכונות, כלום?!

 

הוצאות שלו בהתאם. צריך להיות אדם בעל אופי מאוד מסוים בשביל להרוויח 18-19 נטו בחודש ולהוציא הרבה פחות מזה. הרוב במקרה הטוב מוציאים את כל מה שהם מרוויחים ובמקרה הרע חיים בחובות. 

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

הוצאות שלו בהתאם. צריך להיות אדם בעל אופי מאוד מסוים בשביל להרוויח 18-19 נטו בחודש ולהוציא הרבה פחות מזה. הרוב במקרה הטוב מוציאים את כל מה שהם מרוויחים ובמקרה הרע חיים בחובות. 

 

הקטע הוא שאדם הגיוני במצב הזה, מבין שהשוק לא הולך למצב טוב, ומתפשר על 12 ברוטו במקום 30, כי כרגע הוא מקבל 6, וגם זה אלוהים יודע לכמה זמן.

ואז מתחיל להוציא בהתאם להכנסות החדשות שלו.

אדם פחות הגיוני במצב כזה נשאר באבטלה עם 6 אלף, ומחפש את שתי הציפורים על העץ במקום זו שביד, וממשיך להוציא כאילו מחר יש לו עבודה עם שכר של 30 אלף.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

הוצאות שלו בהתאם. צריך להיות אדם בעל אופי מאוד מסוים בשביל להרוויח 18-19 נטו בחודש ולהוציא הרבה פחות מזה. הרוב במקרה הטוב מוציאים את כל מה שהם מרוויחים ובמקרה הרע חיים בחובות. 

 

להוציא את כל מה שאתה מרוויח בסכומים כאלו - חוסר אחריות משווע.

מי שלא חוסך קצת ליום סגריר לא יודע להתנהל.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, yuvalganim כתב:

 

להוציא את כל מה שאתה מרוויח בסכומים כאלו - חוסר אחריות משווע.

מי שלא חוסך קצת ליום סגריר לא יודע להתנהל.

 

אנשים שמרוויחים סכומים כאלה מרגישים ש"מגיע להם".

ובגלל זה הרבה פעמים חיים על האפס,לעומת אנשים שמרוויחים פחות ויודעים את מקומם.

לפני 11 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

הקטע הוא שאדם הגיוני במצב הזה, מבין שהשוק לא הולך למצב טוב, ומתפשר על 12 ברוטו במקום 30, כי כרגע הוא מקבל 6, וגם זה אלוהים יודע לכמה זמן.

ואז מתחיל להוציא בהתאם להכנסות החדשות שלו.

אדם פחות הגיוני במצב כזה נשאר באבטלה עם 6 אלף, ומחפש את שתי הציפורים על העץ במקום זו שביד, וממשיך להוציא כאילו מחר יש לו עבודה עם שכר של 30 אלף.

 

זו התכונה ההרסנית שנקראת אגו.

 

לגבי מחאת עובדי התרבות,אני יכול להבין אותם.

אי אפשר לשלוח כי מי שפוטר לעבוד בבניין.

אלה אנשים עם השכלה/כישורים.

 

הנה לכם תמונה גדולה מההפגה:

 

105976143_1254075051590275_2827573663682410901_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

למי שלא ראה את הכתבה אתמול - הבחור אמר שסיים את כל החסכונות, קרן השתלמות, ובסוף מראים אותו מעמיד את הדירה שלו למכירה ( אחרי 10 שנים שהתחיל לשלם משכנתא, עכשיו התשלום החודשי עומד על 6000₪ ).

על השכר של 12 אלף₪ הוא אמר שזה לא מכסה את ההוצאות השותפות.

אני גם לא מבין איך תוך 4 חודשים גומרים את כל החסכונות ולמה צריך לסרב לעבודה.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 12 דקות, vladclar כתב:

למי שלא ראה את הכתבה אתמול - הבחור אמר שסיים את כל החסכונות, קרן השתלמות, ובסוף מראים אותו מעמיד את הדירה שלו למכירה ( אחרי 10 שנים שהתחיל לשלם משכנתא, עכשיו התשלום החודשי עומד על 6000₪ ).

על השכר של 12 אלף₪ הוא אמר שזה לא מכסה את ההוצאות השותפות.

אני גם לא מבין איך תוך 4 חודשים גומרים את כל החסכונות ולמה צריך לסרב לעבודה.

 

 

 

הוא פשוט משקר. למד לחרטט מויזל.

 

אנשים מוכרים דירות/רכבים גם בתקופות ללא קורונה.

 

אני חושב שמשרד האוצר בשיתוף רשות המיסים והבנקים צריכים לבדוק את כול ההכנסות והוצאות והרכוש של כול עסק שמבקש את עזרת המדינה לפני קבלת מענק.

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

טוב חברים

אושר לנו

עד ה 9.7 הכל ממשיך כרגיל (מעולה לנו כי אז יוצאים לחופשה)

אחרי ה 9.7 מותר 250 בגן ו 100 באולם

 

שזה גם טוב לנו

בעלי הגנים ידעו לעשות מזה לימונדה

 

בקבוצות שלנו כבר חוגגים

כבר יודעים איך נוציא לפועל את כל אוגוסט

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 22 דקות, yuvalganim כתב:

 

להוציא את כל מה שאתה מרוויח בסכומים כאלו - חוסר אחריות משווע.

מי שלא חוסך קצת ליום סגריר לא יודע להתנהל.

 

למעט מקרים של הכנסה מאוד נמוכה חוסר יכולת לחסוך זו בעיה פסיכולוגית, לא מתמטית. אחד הדברים החיוביים שיצאו מהסגר הזה זה שאנשים הבינו שאפשר לחיות בסדר גמור בלי הוצאות שהם היו רגילים להוציא טרם הסגר. תרבות הצריכה ההמונית שדוחפים לנו לא בהכרח משרתת את האינטרסים שלנו. מצד שני הרבה מאוד חברות הבינו שאפשר לפטר 10-20% מהעובדים והחברה עדיין תתפקד לא רע בכלל ואולי אפילו יותר טוב. 

פורסם
לפני 53 דקות, Blaz00r כתב:

עזוב את זה, עם משכורת של 30K בחודש, אתה קורס לחלוטין אחרי 4 חודשים? איפה קרן השתלמות, חסכונות, כלום?!

 

מי אמר שאין?

לא רוצים לפתוח אותם

אז בוא נמכור רכבים יקרים שאנחנו מחזיקים

שעונים יקרים

בוא נמכור את המשרד שלי

אם לא יספיק נמכור גם את הדירה

אז יהיה לי כסף לחיות כמה שנים בלי להרוויח

 

אבל זה ממש לא פתרון.

פתרון זה שאם סגרו אותי ישלמו לי אבטלה

 

לא צריכים לגרור אותי לפתוח חסכון או למכור רכב יקר או שעון יקר או דירה בשביל לחיות

 

לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

למעט מקרים של הכנסה מאוד נמוכה חוסר יכולת לחסוך זו בעיה פסיכולוגית, לא מתמטית. אחד הדברים החיוביים שיצאו מהסגר הזה זה שאנשים הבינו שאפשר לחיות בסדר גמור בלי הוצאות שהם היו רגילים להוציא טרם הסגר. תרבות הצריכה ההמונית שדוחפים לנו לא בהכרח משרתת את האינטרסים שלנו. מצד שני הרבה מאוד חברות הבינו שאפשר לפטר 10-20% מהעובדים והחברה עדיין תתפקד לא רע בכלל ואולי אפילו יותר טוב. 

 

אין שום סיבה שלא יתנו כלום למי שצריך לשבת בבית בלי לעבוד

וידרשו ממנו לפתוח תוכנית חסכון או למכור רכב (זה אותו דבר בעייניי) או דירה או כל דבר.

פורסם

יש לי שכירות של 12,000 שקל ומימון על הרכב של עוד 4,500.

וזה לפני שהוצאתי שקל על אוכל.

יכלתי לחיות ככה כשהעסק שלי עבד והרוויח טוב,אבל עכשו הוא לא.

אתה באמת חושב שזה הגיוני שהמדינה תשלם לך 17,000 שקל כי התרגלת?

 

המדינה מעניקה רשת בטחון סוציאלית בסיסית,אבל תפקידה הוא לא לממן לי את הדירה בעיר ימים והלנד קרוזר.

לפני 17 דקות, מרק10 כתב:

 

הוא פשוט משקר. למד לחרטט מויזל.

 

אנשים מוכרים דירות/רכבים גם בתקופות ללא קורונה.

 

אני חושב שמשרד האוצר בשיתוף רשות המיסים והבנקים צריכים לבדוק את כול ההכנסות והוצאות והרכוש של כול עסק שמבקש את עזרת המדינה לפני קבלת מענק.

 

ואם תמצא שהוא לא על מאזן אפס תשלח אותו לפתוח חסכונות?

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתם לא באמת קונים את המשחק של המפוטרים המסכנים האלה, נכון?

לא למדתם כלום מהמקרה של יובל כרמי מהפלאפל?

ממש פתי מאמין...
"ראיתי בחדשות".... החדשות זו עוד תוכנית מבויימת. וואלקם טו איזרעל.

אנשים אתם צריכים לפתח קצת חוש ביקורת.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם

הלפרין שאלת את הבן אדם הלא נכון... הרי ברור שלדעתו זה מה שצריך להיות הוא לא מפסיק להגיד דברים בסגנון כל השרשור.

×
×
  • תוכן חדש...