Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קוורלה אתה מנסה להחיות בכח איזה ויכוח שאין לי כח או עניין לנהל.

אני לא טוען שהמחלה מסוכנת ואני לא טוען שהיא לא מסוכנת.

100% מהויכוחים שלי בשרשור, כמו רוב הויכוחים שלי באינטרנט, למען האמת, היו עם אנשים שנמצאו בפוזיציה של 100% בטחון עצמי בזה שהם שקוראים ומבינים את המציאות בדרך האפשרית היחידה שהיא נכונה.

אתה, טרנספורטר, ספריאל, עוד כמה, מתווכחים כביכול מצדדים שונים. אבל יש משהו בכל זאת שמחבר בינכם.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

לא הבנתי מה הכיף בלא לקחת צד בויכוח? 

 

אני שמעתי פרופ' מכובד שטוען שיש מלא ללא תסמינים והתמותה האמתית היא פחות מ 0.1 אחוז (פרומיל - 1 לאלף).

צריך להגיד לו לספר את זה לניו-יורק.. יש להם כבר 1500 מתים למיליון תושבים.

לפי החישוב שלו כולם כבר נדבקו פעם וחצי. 

ניו - גרזי עם 1300 מתים למיליון  

בלגיה שלנו הקרובה - כבר הגיע ל 800 מתים למיליון , לפי החישוב שלו כבר 80% מהאוכלסיה שם נדבקה. 

שוודיה - המדינה שכולם מדברים עליה, הגיעו כבר ל 462 מתים למיליון. 

אבל תראה איזה קטע, גם אצלהם בשבוע האחרון יש עלייה בכמות הנדבקים, זה לא קשור לביבי ולא קשור לברסי.

יכול להיות שמשהו בתקשורת העולמית משדר תעמולת סוף קורונה ?

משהו שגורם לאנשים להרגיש שזהו , אנחנו חסינים ?

 

 

image.thumb.png.b7d437234647d91d67692408ed1c6724.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

וואו, תחשוב איזה מזל שהתפרצות הקורונה הייתה בזמן שהוא היה מנכ"ל משרד הבריאות.

 

ואל תשכח שהוא יושב בבית על פנסייה תקציבית מכובדת, ככה שהוא כן יכול להגן על עצמו בזמן שכולם יחטפו שם בחוץ

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 20 דקות, korola כתב:

וואו, תחשוב איזה מזל שהתפרצות הקורונה הייתה בזמן שהוא היה מנכ"ל משרד הבריאות.

 

ואל תשכח שהוא יושב בבית על פנסייה תקציבית מכובדת, ככה שהוא כן יכול להגן על עצמו בזמן שכולם יחטפו שם בחוץ

 

אם הוא היה מנכ"ל בהנחה ואכן היה "גל" ראשון היו מושכים עוד,עד שבתי חולים היו מגיעים ל75% תפוסה ואז תופסים את הראש וחושבים מה לעשות.

פה הלכו הפוך,והסתכלו על מה שקורה באיטליה-האם זה היה מוצדק או לא נדע בחורף שאמור להיות "גל" שני.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

האם זה היה מוצדק או לא נדע בחורף שאמור להיות "גל" שני.

לא נדע, כי אנחנו לא יודעים באמת אם יהיה גל שני או לא. או מה יהיה בכלליות.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, David32 כתב:

לא נדע, כי אנחנו לא יודעים באמת אם יהיה גל שני או לא. או מה יהיה בכלליות.

 

 

 

אם יהיה עומס על בתי חולים,יקראו לזה גל שני.

אני מאמין שההתמודדות אם נצטרך כזו תהיה תוך כדי תנועה,מקסימום סגר על מוקדי התפרצות.

 

לכמות חיוביים אין משמעות כל עוד הם לא מעמיסים על מערכת הבריאות.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מה אתם אומרים להיכנס לקניונים שיש להם מיזוג אויר סגור זה מסוכן יותר מללכת לחנויות במתחמי קניות בחללים פתוחים כמו ביג סנטר באשדוד?

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 58 דקות, korola כתב:

לא הבנתי מה הכיף בלא לקחת צד בויכוח? 

 

אני שמעתי פרופ' מכובד שטוען שיש מלא ללא תסמינים והתמותה האמתית היא פחות מ 0.1 אחוז (פרומיל - 1 לאלף).

צריך להגיד לו לספר את זה לניו-יורק.. יש להם כבר 1500 מתים למיליון תושבים.

לפי החישוב שלו כולם כבר נדבקו פעם וחצי. 

ניו - גרזי עם 1300 מתים למיליון  

בלגיה שלנו הקרובה - כבר הגיע ל 800 מתים למיליון , לפי החישוב שלו כבר 80% מהאוכלסיה שם נדבקה. 

שוודיה - המדינה שכולם מדברים עליה, הגיעו כבר ל 462 מתים למיליון. 

אבל תראה איזה קטע, גם אצלהם בשבוע האחרון יש עלייה בכמות הנדבקים, זה לא קשור לביבי ולא קשור לברסי.

יכול להיות שמשהו בתקשורת העולמית משדר תעמולת סוף קורונה ?

משהו שגורם לאנשים להרגיש שזהו , אנחנו חסינים ?

 

 

image.thumb.png.b7d437234647d91d67692408ed1c6724.png


בכלל, המצב בשוודיה מרתק. לא היו שם אף פעם צווים אלה רק בקשות (כמו להמעיט בנסיעות לא הכרחיות וכאלה), ועכשיו הם אפילו מורידים חלק מההנחיות האלה. כל העולם מסתכל עליהם כעל משוגעים.


כמות החולים המתווספים כל שבוע לא יורדת אלה אפילו עולה. אבל מצד שני, כמות המאושפזים בטיפול נמרץ בגלל קורונה ירדה בחצי, וכמות המתים שלהם מקורונה בירידה מתמדת. מאוד מעניין.

 

 

2162B90D-3649-4FBD-92CF-4AC33499FCEE.jpeg

פורסם (נערך)

ואם שומרים מרחק שני מטרים.

 

לאור המשמעת הירודה שני התנאים האלה הם "אם" גדול מאד.

 

אני רואה במתחם הפתוח יתרון אחר - אני לא לגמרי מכיר את הכללים של משרד הבריאות, אבל סביר שאם יימצא חולה קורונה ששהה בקניון ידרשו כל המבקרים להכנס לבידוד, בעוד שבמתחם פץוח יהיה פילוח לפי עסקים ספציפיים.

 

@garicho העקומות של שוודיה הזויות לגמרי. זה שיש מחזור שבועי באבחנות אולי עוד ניתן להסבר על ידי מחזור שבועי של מספר בדיקות, אבל אין נוצר מחזור כזה במקרי המוות? 

 

לגבי הירידה בתמותה - מעניין. צריך להבין מה קורה שם עם שני דברים - האחד הוא העומס על בתי החולים וההתארגנות שלהם לטיפול בחולי הקורונה, השני הוא הם יש להם איזו מדיניות טיפולית אחידה עם הצלחה כזו או אחרת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון גרוע 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

ואם שומרים מרחק שני מטרים.

 

לאור המשמעת הירודה שני התנאים האלה הם "אם" גדול מאד.

 

אני רואה במתחם הפתוח יתרון אחר - אני לא לגמרי מכיר את הכללים של משרד הבריאות, אבל סביר שאם יימצא חולה קורונה ששהה בקניון ידרשו כל המבקרים להכנס לבידוד, בעוד שבמתחם פץוח יהיה פילוח לפי עסקים ספציפיים.

 

הכי טוב לא לקחת איתך את הסמארטפון כשעושים קניות או הולכים למקומות הומי אדם...

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אחרי שישבה במשרד שלי חולת קורונה לפני חודשיים, ועד היום לא קיבלתי התראה, ובינתיים גם הוטלו הגבלות על מעקב השב"כ, נראה שגם הסיכון הזה הולך ופוחת. 

 

חוץ מזה, אתמול הרגשתי מודרני מאד. את כל פעולת התשלום בדקאתלון ביצעתי מהטלפון בלי לעמוד בתור בקופות בלי עוטי מסיכות זקן. וזה פעל אפילו יותר טוב מאשר בקופות השירות העצמי בשופרסל. ואם תשאלו אותי למה הייתי שם - מה לעשות, נעליים ומכנסיים צריך למדוד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...