Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ברמה האישית: 

 

* מסכות רפואיות, כפפות ואלכוג'ל תשתמשו אם אתם רוצים, אבל התועלת מזה ספציפית לבלימת הקורונה מוגבלת מאוד. שימוש באמצעים אלו בעיקר מסייעת לנו להרגיש פסיכולוגית שאנחנו עושים משהו בשביל להתגונן מהוירוס (מסכות N95 כן עובדות) 

 

* חשוב להקפיד על שטיפת ידיים, אבל לא ימנע מכם להידבק בקורונה 

 

תתבודדו כמה שיותר מבני אדם, תעשו ספורט, תישנו טוב בלילה, תאכלו בריא וזהו בגדול. אין יותר מה לעשות. 

 

חוץ מזה שיחה מאוד מעניינת מומלץ להקשיב

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

יש המלצות לגבי ניקיון כפות רגליים של הכלבים לאחר טיול?

אני שוקל ביכלל להכין פינת צרכים במירפסת ולהימנע מלרדת ביכלל, כבר לא יודע מה לעשות (בניין 15 קומות).

נימנע ממעלית, וממשתמש בכפפה חדשה לרדת למטה ועוד כפפה חדשה לעלות חזרה(לא מוסיף לחיידקים שכבר קיימים).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

אין איזו טענה שמסיכה דווקא יכולה להגביר את סיכויי ההידבקות?

לפני 25 דקות, korola כתב:

אז אתה באמת חושב שיש עוד כמה מרחפים שאין להם סטוק ל-3 חודשים בבית?

יש לשבוע הקרוב ועוד קצת שימורים.

עד כדי כך?

3 חודשים?

בהחלט לקחת מקדם בטחון רב והלכת על תרחיש בלהות.

טוב כל עוד המזון לא מתקלקל ויש מקום, זה לא יכול להזיק.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)

כן, קראתי על זה משהו. 

 

מסכה רפואית צריך להחליף כל שעה - שעתיים כי המסכה נרטבת מהנשימה שלנו ומתחילים להתפתח עליה חיידקים. 

 

הבנה שלי בציוד מיגון רפואי שואפת לאפס אל תקשיבו לי יותר מידי. תקראו בעצמכם ותחליטו. 

 

אני אישית לא הולך עם מסכה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

אם המסכה עצרה את הנגיף אז היא מזוהמת, אבל אנשים לא מפסיקים לגעת בה, להזיז ואחר כך נוגעים בדברים אחרים ולבסוף לא מצליחים לעקוב אחרי מה נגעו ועשו ובסוף נידבקים/מדביקים.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

כן, קראתי על זה משהו. 

 

מסכה רפואית צריך להחליף כל שעה - שעתיים כי המסכה נרטבת מהנשימה שלנו ומתחילים להתפתח עליה חיידקים. 

תספר את זה למנתחים שעובדים אתן הרבה שעות ברציפות.

 

ולקופות שמקציבות מסיכה אחת לאדם למשמרת (כי זה מה שיש)

 

דרך אגב, היום מספר המאובחנים החדשים בערך חצי מאתמול. מה המשמעות? צריך להמתין ולראות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

לפני 2 דקות, sperial כתב:

תספר את זה למנתחים שעובדים אתן הרבה שעות ברציפות.

ולקופות שמקציבות מסיכה אחת לאדם למשמרת (כי זה מה שיש)

 

 

מה הנקודה שלך? כולם סובלים ממחסור קשה בציוד מיגון רפואי אבל זה לא משנה את ההמלצה שצריך להחליף מסכה רפואית כל שעה. 

פורסם

הנקודה היא שמנתחים עובדים בסביב הרגישה ביותר בלי להחליף מסיכות גם 4 שעות ויותר. ומרבית המנתחים - שהם אנשים במצב רגיש מאד - לא מזדהמים מהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

דרך אגב, היום מספר המאובחנים החדשים בערך חצי מאתמול. מה המשמעות? צריך להמתין ולראות.

היום עוד לא נגמר

וגם - הבנתי שלוקח 36 שעות לתוצאות להתקבל, אז אם עשו היום 5000 בדיקות למשל והתגלו 250 חוליפ חדשים, זה אומר שזה 250 מתוך ה4000 בדיקות של שלשום או מה? לא ברור.

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, sperial כתב:

הנקודה היא שמנתחים עובדים בסביב הרגישה ביותר בלי להחליף מסיכות גם 4 שעות ויותר. ומרבית המנתחים - שהם אנשים במצב רגיש מאד - לא מזדהמים מהם.

 

יש המלצה להחליף מסכה רפואית כל שעה - שעתיים או  ברגע שהיא הופכת להיות לחה המוקדם מבין השניים. אם תחליף אותה כל חצי שעה או פעם ב-8 שעות זה עניין אישי שלך. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, Benor כתב:

אין איזו טענה שמסיכה דווקא יכולה להגביר את סיכויי ההידבקות?

יש לשבוע הקרוב ועוד קצת שימורים.

עד כדי כך?

3 חודשים?

בהחלט לקחת מקדם בטחון רב והלכת על תרחיש בלהות.

טוב כל עוד המזון לא מתקלקל ויש מקום, זה לא יכול להזיק.

 

מה אתה חדש פה?

אתה לא מכיר את התאוריות שלי (ויש יותר מאחת)?

איך הגעת למצב שיש לך אוכל רק לשבוע?   

 

ביום יום הרגיל שלנו יש לי סטוקים של חודש קדימה בערך.  

 

לגבי מסיכות, יש תיאוריה שהנגיף שורד לא יותר מ 9 ימים.

אז אם יש לך 9 מסיכות אתה מסודר. פשוט תרשום עליהם מספרים מ1 עד 9

ותחליף כל יום , ביום ה-9 תחזור לראשונה, אם היו עליה נגיפים הם ימותו.

 

חוץ מזה - כנראה להרבה אין מספיק מסיכות לתקופת הסגר 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

שווה ליקנות את המכשירים להכנת אורז עם שמירה על חום? איך יוצא לעומת בישול בסיר?
שואל כי כניראה נוכל הרבה אורז בחודשים הקרובים חח.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

אם יש לך חורשה ליד הבית, יש גם איפה לצוד לא?

 

כן, יש מלא חוגלות ועוד מעט זאת תקופת האפרוחים. 

בשדות של החיטה (ויש מלא חיטה עכשיו בשדות) , רואים חוגלה עם מלא אפרוחים רצים אחריה.

אבל אתה זוכר מאיפה הקורונה התחילה , מציד ואכילה של חיות בר

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 11 דקות, EliC25 כתב:

היום עוד לא נגמר

וגם - הבנתי שלוקח 36 שעות לתוצאות להתקבל, אז אם עשו היום 5000 בדיקות למשל והתגלו 250 חוליפ חדשים, זה אומר שזה 250 מתוך ה4000 בדיקות של שלשום או מה? לא ברור.

אני משווה את אותה שעה - כלומר דיווח של 8 בבוקר לדיווח של 8 בבוקר ודיווח של 9 בערב לדיווח של 9 בערב.

 

דרך אגב - טעיתי בחישוב, המספר דומה לאתמול (430 לעומת 448). לפחות לא גדל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...