Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח בחשבון שמהנדסי הערים כן מתייחסים למה שאתם משרטטים פה כאל תורה מסיני.

יש לי בדיוק עכשיו ויכוח כזה, שעלול להגיע לועדת ערר.

אגב-

עבודה יפה. הרבה זמן לא יצא לי לעבוד על תב"ע מרווחת כזו.

זה באיזורי ביקוש? 

...חכה חכה שהיזמים יראו שבמגרשי גן גג אתם מבקשים חניון תת"ק

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

לפני 32 דקות, natco כתב:

בקיצור- כחלק מתיק המידע, ישנה תכנית תיאום מערכות. היא כוללת הכל. ברמה של איפה שמים ספסל, ואיפה שותלים עץ.

בטח ובטח פילרים של חח"י, ברזי כ"א, עמודי תאורה, וכו'.

הזכרת לי נשכחות...

 

לפני 5 דקות, SlowRide כתב:

כל מה שמסומן זה רק הכניסות לחניה של כל מגרש וזה לא מסמך מחייב, רק מנחה

יש עוד נספחים, בסופו של דבר יש תכנון מדוייק לרחוב איפה יש פח זבל, איפה יש ספסל וכמובן פילרים, שוחות ביוב, ארונות בזק ועוד....
לא יצא לי להיות מעורב בבניה עצמה של רחוב, אבל לעניות דעתי אם בעל מגרש מחליט להזיז את החנייה שלו מצד אחד לשני או להרחיב אותה בעוד מטר יכולות להיות לכך השלכות עצומות...

פורסם

אשתף את ניסיוני הקטן בנושא,

ראשון לציון, רחוב צר וחד סטרי עם מדרכה אפורה משני הצדדים לארוך כל הרחוב, לכל בית שברשותו חניה פרטית יש סימון של מעטפה על הכביש. אם קורה מצב ומישהו חונה על זה לא ברשות, הפתרון מאוד פשוט. טלפון לעירייה, בדרך כלל 20 עד 30 דק עד שמגיע פיקוח, מנסים לאתר את הנהג או בעל הרכב, אם אין מענה, שואלים אותנו האם הרכב מפריע משמעותית או שאפשר להמתין, אם אפשר להמתין, דוח של 250 ש''ח. אם זה לא בר דחיה וחייבים את החניה או את השער פתוח, גרר ושלום. אין רגשות אשם, אין לא נעים. זה מה יש. זה שטח שלי ומה ששלי אני אתעקש עליו.

 

 

  • רעיון טוב! 1

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

פורסם

 

הגיוני מאוד בהתחשב בזה שחייבים לפנות אותו כדי שתוכל לצאת מהחניה עם הרכב. משמע אתה משתמש בחניה כחניה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 9 דקות, SmallbutClean כתב:

ראשון לציון, רחוב צר וחד סטרי עם מדרכה אפורה משני הצדדים לארוך כל הרחוב, לכל בית שברשותו חניה פרטית יש סימון של מעטפה על הכביש. אם קורה מצב ומישהו חונה על זה לא ברשות, הפתרון מאוד פשוט. טלפון לעירייה, בדרך כלל 20 עד 30 דק עד שמגיע פיקוח, מנסים לאתר את הנהג או בעל הרכב, אם אין מענה, שואלים אותנו האם הרכב מפריע משמעותית או שאפשר להמתין, אם אפשר להמתין, דוח של 250 ש''ח. אם זה לא בר דחיה וחייבים את החניה או את השער פתוח, גרר ושלום. אין רגשות אשם, אין לא נעים. זה מה יש. זה שטח שלי ומה ששלי אני אתעקש עליו.

שתי שאלות:

1. מה קורה אם מאתרים את הנהג והוא מזיז את הרכב? אז זהו הכל טוב לא מקבל דוח?

2. מה קורה אם מי שהתקשר הוא לא הדייר שהחנייה שלו חסומה אלא שכן שהתקשר על חסימת חנייה של שכן אחר?

פורסם

1. לרוב, העירייה תבקש את מספר הרכב עוד הרבה לפניי שבכלל ישלחו סיור עירוני וינסו לאתר את הנהג טלפונית. אם זה עובד (בדרך כלל עובד והם מגיעים לרכבם די מהר) אז מסבירים בנימוס שזה לא סבבה ולהבא ישים לב. אם הם לא מגיעים וכבר יש פקח, זה כבר לא בשליטתי ואז לרוב הם מקבלים דו''ח למרות שראיתי כאלה שגם לא קיבלו. 

 

2. האמת שאין לי מה לענות על זה כי לי אישית זה מעולם לא קרה וגם לא שמעתי שזה קרה. לפחות לא ברחוב שלנו ובטח שללא הסכמה.

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, natco כתב:

קח בחשבון שמהנדסי הערים כן מתייחסים למה שאתם משרטטים פה כאל תורה מסיני.

יש לי בדיוק עכשיו ויכוח כזה, שעלול להגיע לועדת ערר.

אגב-

עבודה יפה. הרבה זמן לא יצא לי לעבוד על תב"ע מרווחת כזו.

זה באיזורי ביקוש? 

...חכה חכה שהיזמים יראו שבמגרשי גן גג אתם מבקשים חניון תת"ק

 

איזה אזורי ביקוש, זה בעכו :)

דווקא מהתרשמות שלי מהנדסי עיר הם לא פראיירים. מהנדסת העיר ספציפית בעכו היתה מאד מעורבת בהכל. 

מה זה התכנית שהעלית? בחיים לא ראיתי בתב"עות רמת פירוט כזו. זה נראה כמו משהו לביצוע.

@nathun, בשבילך העלתי גם קטע מנספח התנועה של התכנית שגם הוא מנחה ולא מחייב.

אני מכיר את כל החומרים של התכנית הזו ואין שם רמת פירוט גבוהה כמו במה שהעלה נתקו, וגם אין שם שום דבר מחייב חוץ מהתשריט עצמו, ההוראות ונספח שמירה על עצים בוגרים.

 

 

 

 

 

 

SAVE_20200903_130252.jpg

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זו תכנית תאום מערכות. היא מבוססת על כל הנספחים שמשרדים כמו שלכם מוציאים(כי זה התכנון המנחה), והיא אכן כבר לביצוע.

אנחנו מתאימים את עצמנו אליה, או שתמורת תשלום שמן, מתאימים את התכנית לדרישותינו.

 

זו פריוולגיה ששמורה ליזמים, שמגיעים בשלב בו הביצוע מתחת לשלב מצעים.  אחרי זה, זה נחשב העתקת תשתיות לכל דבר. (גם בשלבים המוקדמים- מה שבוצע אתה מזיז על חשבונך, ובכל מקרה משלם לכל המתכננים עבור ש"ע לשינויי התכנון).

 

אתה בונה פרטי שהגיע בשלב מאוחר ורוצה לחנות במקום אחר ממה שמסומן? קודם כל תחתום שאתה מוכן להזיז על חשבונך את כל מה שמפריע, כולל חניות ציבוריות וכל תשתית חוסמת, ואז בכלל ישקלו את בקשתך.

 

תכלס, זה הגיוני. לא יתכן הרי שבשלב אקרשטיין כל בעל מגרש יזכר שהוא רוצה עכשיו להזיז את ההנמכות מדרכה (הרי היום זה שלושה מפלסים - מיסעה, חניה, הולכי רגל) או לצאת על מיתון תנועה או אפילו שעון מים.

 

 

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תענוג ללמוד אדריכלות 

 

ביישוב בו אני מתגורר רמי / המועצה קבעה בדיוק של מילימטר היכן יהיה פילר חשמל גז בזק הוט אשפה וכו וכו וכמובן מיקום החניה.

 

ועל סמך זה נבנה בשטח!!

  • אהבתי 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...