Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כנראה באמת אחפש רכב אחר, השאלה איך אני יכול להוכיח שזו פגיעת שילדה , אם כן אקבל את כספי חזרה על הבדיקה.

תודה

פורסם

תצטרך שמאי רכב שתשלם לו כנראה יותר מעלות הבדיקה, או שפשוט תתווכח איתם, תגיד שהיה פה חוסר גילוי נאות, שהרכב תוקן ונפגע יותר חמור ממה שהם טרחו לעדכן אותך ושאם היית יודע מראש שישנה פגיעה בקורת צד לא היית לוקח כלל את הרכב לבדיקה.

אם לא ילך אתה תמיד יכול לאיים שתפרסם זאת בפייסבוק ובפורומים של מכירת כלי רכב כולל שם המגרש...

פורסם
לפני 3 שעות, BadCop כתב:

אני כנראה באמת אחפש רכב אחר, השאלה איך אני יכול להוכיח שזו פגיעת שילדה , אם כן אקבל את כספי חזרה על הבדיקה.

תודה

 

אם יטענו שזה לא פגיעת שילדה, תבקש לראות איפה בדיוק הברגים שמחברים את הקורה לשילדה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מצטער לומר שנפלתי על נוכלים, למרות שהם סוכנות מאוד מוכרת, לפי ההתחייבות שלהם הם לא חייבים להחזיר לי על הבדיקה ועל השינוע שגם על זה שילמתי.

פורסם
לפני 3 שעות, BadCop כתב:

מצטער לומר שנפלתי על נוכלים, למרות שהם סוכנות מאוד מוכרת, לפי ההתחייבות שלהם הם לא חייבים להחזיר לי על הבדיקה ועל השינוע שגם על זה שילמתי.

נראה שאכן נפלת פה, תגיד תודה יפה, תצא מהדלת ואל תחזור לשם...

אתה גם יכול לרשום פה בפורום תחת פורום כללי בשרשור של דפקו אותי את הדוגמא שלך שאנשים ידעו להיזהר או ללמוד מהמקרה שלך.

פורסם
בתאריך 10.8.2020 בשעה 17:13, m3x7r3m3 כתב:

גם לפי מה שאני יודע עמוד מרכזי זה פגיעת שלדה, וכזו שיכולה להיות לא רק בעניין סחירות.

למעשה קורה B היא חלק מאוד משמעותי בבטיחות הרכב, בעיקר בפגיעה צידית.

 

אני אומר דפדף הלאה וחפש רכב אחר.

מצאתי כתבה בדה מרקר שמסביר שפגיעת עמודה היא מהחמורות והקשות ביותר אפילו יותר משאסי ולא כדאי להתקרב לרכבים עם מכות כאלו.

https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.372451

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...