Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, 

 

הייתי עם הרכב שלי (פיג'ו 206 שנת 2012) אצל עופר מגנות מספר פעמים אשר מילא גז זרחן, אבל אמר שיש דליפה קטנה שלאורך זמן גורמת למזגן לא לעבוד, ושהמדחס נראה טוב. הבעיה לדעתו ביחידה הפנימית. הוא לא ממהר לתקן, אבל רציתי לדעת כמה זה אמור לעלות ומה מומלץ לעשות? 

כדאי ללכת לעוד מקום לחוות דעת? 

 

תודה רבה

 

פורסם

יש איבוד טבעי של גז במערכות מיזוג אוויר.

צנרות גמישים (ככל שיותר ארוך יאבד יותר)

ומציר המדחס (אטם מכני)

ככל שהרכב מזדקן האיבוד גובר.

מהי התדירות שאתה ממלא גז?

אם פעם בכמה חודשים או פחות ישנה נזילה.

אם פעם בשנה ויותר זה תקין.

לדעתי תיקון של מערכת מיזוג אוויר לא שווה את הכסף, הייחוד בנזילה.

ועוד בייחוד והמכונאי שלך מניח שמקורה במאייד ("היחידה הפנימית")

לרוב תיקון שמצריך פירוק של חצי קבינה.

לשיקולך, לחיות עם הנזילה/להחליף רכב.

בכ"מ אני לא הייתי נכנס לתיקון שכזה.

אמיר

 

נ.ב במידה והגז שלך פריאון 22 אל תשמור את הרכב, זהו גז יקר מאד וגם לחיות עם זה זה לא רלוונטי.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

פעם בשנה למלא גז זה לא תקין.

אני עם 307 שנת 2003 ומערכת גז מקורית

 

בקשר להחליף את הרכב בגלל דליפת גז - זה משהו שהוא לא נכון לגבי כל אחד. אם האפשרות הכלכלית לא מאפשרת להחליף ואם הרכב תקין ומשרת את המטרה שלשמה הוא קיים, הייתי מתקן.

 

פות"ש,

אם תרצה המלצה לאדם שמכיר את הרכבים ואת העבודה במחירים שפויים, אשמח לנסות לשדך בניכם. שלח פרטים בפרטי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...