Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דעתכם על דאציה סנדרו/סטפווי/פיג'ו 208/שברולט ספארק


nir3
שימו לב! השרשור הזה בן 1330 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שתיהן לא הכי חסכוניות בסגמנט אבל רכבים אמינים ולא זללני דלק גדולים.

הפיאסטה עם מרכב של מזדה 2 ומנוע יפני/אירופאי בשיתוף עם YAMAHA.

בפיאסטה כל המנוע מאלומיניום כמו בהרבה יפניות בלוק וראש.

הקורסה עם שילוב גיר-מנוע בוגר ואמין שנים שלא הוחלף (משנת 2006 בערך) רק שינויים קלים נעשו שם.

תראה רק שאתה בוחר אחת שמורה/מטופלת.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם גם הקורסה וגם הפיאסטה בדגמים הידניים והאוט' שציינתי יהיו זהים מבחינת אמינות?

יש עדיפות לאחת החברות או לגיר כזה או אחר מבחינת אמינות, צריכת דלק, וביצועים?

יש משמעות בפועל לתוספת של 15-20 כ"ס לדגמים האוט'? הם באמת חזקים יותר או שזה רק על הנייר?

 

@Gavrik לא חושב שנתקלתי באחת כזאת ביד 2. דגם שנחשב אמין כמו השאר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדלים באמינות ברכבים האלו תלויים יותר באיך שמרו על הרכב וטיפלו בו לאורך השנים ולא במוצא או בדגם של הרכב.
אין העדפה לאיזשהו מהדגמים מבחינת אמינות 
מבחינת כח לדעתי תוספת של 20 כ"ס ברכבים כאלו שמלכתחילה חלשים זאת תוספת מבורכת.

 

מה שכן הקורסה האוטומטית דווקא נחשבת יותר אמינה מהידנית הגיר בידנית לא הכי מוצלח ובאוטומטית זה גיר אייסין AF13 שלא נשמעו עליו תלונות

לגבי קורסה 1400 ידנית בבקשה:
https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=5&model=26&engineval=1300-1500&gearBox=0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באחת מתקופות המילואים שלי לפני כמה שנים קיבלתי קורסה 100 כ"ס ידנית שכורה לכמה ימים.

ממה שאני זוכר מדובר ברכב סופר מיני לא רע בסה"כ. די נוח ומרווח ומרגיש מוצק.

למרות ש - 100 כ"ס נשמע  יחסית הרבה, בפועל הרכב די עצלן בסל"ד נמוך ומתחיל לזוז רק ב 4,000 סל"ד פלוס.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.8.2020 בשעה 23:17, Gavrik כתב:

ההבדלים באמינות ברכבים האלו תלויים יותר באיך שמרו על הרכב וטיפלו בו לאורך השנים ולא במוצא או בדגם של הרכב.
אין העדפה לאיזשהו מהדגמים מבחינת אמינות 
מבחינת כח לדעתי תוספת של 20 כ"ס ברכבים כאלו שמלכתחילה חלשים זאת תוספת מבורכת.

 

מה שכן הקורסה האוטומטית דווקא נחשבת יותר אמינה מהידנית הגיר בידנית לא הכי מוצלח ובאוטומטית זה גיר אייסין AF13 שלא נשמעו עליו תלונות

לגבי קורסה 1400 ידנית בבקשה:
https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=5&model=26&engineval=1300-1500&gearBox=0

איזה דגמי קורסה באיזה שנים הם בעלי הגיר האמין יותר?

יש דגמים ששווקו עד 2015, יש 2015-2016 ויש 2015 והלאה, קצת הסתבכתי בין כל הדגמים שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצליח לערוך.

תקנו אותי אם אני טועה אבל נראה שכל הקורסה האוטומט הם בעלי גיר רציף ולא רובוטי.

כך שבעצם אני לא מוגבל (מבחינת אמינות הגיר) לקורסה עד 2015 אלא כל קורסה תהיה בסדר מהבחינה הזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קורסה עם גיר רציף. או אוטומט פלנטרי או רובוטי חד מצמדי (למיטב זכרוני שווק לשנה אחת וזהו בתחילת הדור היוצא).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@yoav911gt2 צודק טעות שלי. הגיר הרובוטי לא מוצלח נכון?

אני הולך לראות קורסה 1.4 ידנית מ-2013.

@Gavrik ציין שהגיר בקורסה הידנית לא הכי מוצלח. למה בעצם? יש תקלות ידועות ונפוצות?

@dorban3 מה ידוע לגבי הדגם הזה?

 

דברים נוספים שחשוב לבדוק לגבי קורסה 1.4 ידנית מ- 2013?

אמינות, עלות טיפולים וזמינות חלפים ומחלות ידועות.

לגבי צריכת דלק נאמר שהיא לא לא חסכונית ולא זללנית. כמה בערך הרכב אוכל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הידנית נחשבת פחות מוצלחת מהאוטומטית לא שהיא לא מוצלחת בכלל אבל האוטומטית עם הגיר af13 נחשבת חפה מתקלות בידנית יש נטיה למיסב של הילוך 2 להתפגר וגם יש דיווחים על מחלה בדיפרנציאל.

 

בכללי גם תלונות על פאנל בקרת האקלים דיי נפוצות לכן הייתי מחפש אחת עם מזגן מכאני.

 

צריכת הדלק תלויה בתוואי והרגלי הנהיגה שלך סה"כ יחסית למתחרות שלה בנות אותו הגיל היא דיי חסכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוט המקשר לידית ההילוכים בקורסה בנויי מפלסטיק  ועושה לפעמים בעיות, לפעמים גם נשבר.

אבל זה קורה בעיקר ברכבים היותר ישנים. זה ככה עוד מהקורסה C אני חושב.

 

 

linkage.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Gavrik @dorban3

נתונים קצת מטרידים.

באיזה תדירות בממוצע זה קורה? ק"מ/זמן? כמה עולה תיקון של דבר כזה?

זה כ"כ בעייתי שמומלץ להתרחק מהדגם הזה וזהו?

 

לגבי המזגן, נראה לי שהוא מכני. אפשר לזהות לפי התמונה?

תודה.

מזגן.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1330 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...