Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

בזמן האחרון ברכבי ,דייהו סופר רייסר, הופיעו רעשים של נקישות שסתומים .

כפי שידוע לי מרימי השסתומים ברכב הזה הם הדראולים ולכן לא זקוקים לכיונון , אז מאיפה מגיעות הנקישות?

חשבתי על כך שמעברי השמן בראש המנוע יכלו להיסתם ולכן הפתיחה של השסתומים לא תקינה ומכאן מגיעות הנקישות .

 

הרכב עבר 100 אלף ומטופל בצורה טובה ( טיפול כל 8K ) , יכול להיות שהנקישות נובעות ממזרקים סתומים?

 

תודה.

פורסם

מניסיון רב ברכבים האלה רוב הסיכוים הם באמת מעברים סתומים בשל מעברי שמן צרים מאוד כנ"ל לגבי אופלים שהמנועים בינהם משותפים .

 

יש להשתמש בשמן איכותי לפחות בדרגת 10W-40 או סינטטי .

אני לא יכול להמליץ לך על דרך לניקוי מעברים חוץ מהדרך הפשוטה ( פלשינג ) .

אני עשיתי לרכב כזה ניקוי מעברי שמן אבל זה היה כלול בראש מנוע שכבר היה מפורק....

בני550.

פורסם
מניסיון רב ברכבים האלה רוב הסיכוים הם באמת מעברים סתומים בשל מעברי שמן צרים מאוד כנ"ל לגבי אופלים שהמנועים בינהם משותפים .

 

יש להשתמש בשמן איכותי לפחות בדרגת 10W-40 או סינטטי .

אני לא יכול להמליץ לך על דרך לניקוי מעברים חוץ מהדרך הפשוטה ( פלשינג ) .

אני עשיתי לרכב כזה ניקוי מעברי שמן אבל זה היה כלול בראש מנוע שכבר היה מפורק....

בני550.

אני משתמש תמיד בצמיגות שציינת חצי סינטטי של קאסטרול.

לגבי הפלאשינג - מעולם לא ביצעתי ולכן אני מפחד שהדבר יגרום ליותר נזקים מאשר יעזור כיוון שחלק גדול מהאטמים ומחזירי שמן קרובים להחזר חייהם לבורא.

×
×
  • תוכן חדש...