Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלודה בתושבת הגלגלים ברכב חדש?


electrokid
שימו לב! השרשור הזה בן 1389 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 קורת פיתול זה לא כזה רע, אפילו בקליאו ספורט 172\182 היו כאלה.

זה אגב יותר נפוץ בהאצ'בקים, אפילו הסיוויק בדורה ה8  שווקה עם קורת פיתול בהאצ' (שהורכבה באנגליה) ומתלה רב חיבורי בסדאן שהגיעה מטורקיה. (לא שלמתכנני הרכב איכפת מגאוגרפיה...)

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שזה רע. זה לא רע, רוב המכוניות העממיות עם קורת פיתול.

 

 

אבל דווקא מאזדה 3, שלושת הדורות הראשונים היו עם מתלה רב חיבורי נפרד, שהוא יותר מתקדם מקורת פיתול. 

בדור הרבעי ירדו מזה, כנראה צמצום עלויות מתוך הנחה שרוב הלקוחות בכל מקרה לא יודעים מה זה מה ולא מסוגלים להרגיש את ההבדל. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק (או שיקול תכנוני, קורת פיתול תופסת פחות מקום בפינות הרכב).
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, הקורה הזאת אמינה מאוד בדרל כלל.

 במתלה רק חיבורי כשהרכב מתחיל להזדקן נוצרים חופשים ורעשים במיוחד כשנוסעים על כבישים משובשים ולקוחות מתלוננים על זה.

ובכך הוא גם יקר יותר לתחזוקה.

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.7.2020 בשעה 21:55, Buki כתב:

מוזר לראות מאזדה 3 עם סרן חצי קשיח מאחורה. 

 

 

כל הדורות הקודמים היו עם מתלה אחורי נפרד. 

 

 

הן מדברים על זה שבנו את הרכב למחיר מטרה כלשהו, פיתוח קורת פיתול מאחורה עולה הרבה פחות כי צריך לכוון פחות נקודות השקה, וזה מאפשר שני דברים:

1. כיוון טוב יותר כי יש פחות נקודות השקה לכוון

2. השקעת הכסף הנוסף במקומות אחרים, כמו מערכת המדיה החדשה או הסלון החדש, או מערכי הכפתורים החדשים, או גם וגם וגם

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את ההסברים האלו בסקירות השקה כשהדגם יצא...לא בטוח שהשתכנעתי. הרי אתה לא מצפה שאמרו "החלפנו למתלה פשוט יותר כדי להוריד עלויות".

 

ברור שייצינו את היתרונות שלו. 

 

מעניין היה לראות מבחן השוואתי בין דור 3 ל 4. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן השוואתי של מה?

החזקתי את הדור 3 במשך 3 שנים, יש לי את הדור ה-4 כבר 4 חודשים (גם אם לא נהגתי כל כך הרבה בגלל הקורונה והסגרים והעבודה מהבית).

 

הם דווקא אומרים במפורש שהם החליפו למתלה יותר פשוט כדי להוריד עלויות, רק שהם אומרים שאת ההפרש הם לא הכניסו לכיס, אלא השקיעו אותו במערכת מדיה חדשה, בסלון חדש, במערכי כפתורים חדשים.

חצי שעה בתוך הרכב ואתה מבין שזה נכון, השקיעו בדברים הללו הרבה מעבר למקובל בקטגוריה (במיוחד בסלון ובכפתורים) וזה מורגש.

לפני 14 דקות, yoav911gt2 כתב:

בגרסת ההנעה הכפולה, איזה מתלה יש מאחור? 

 

למיטב ידיעתי גם כן קורת פיתול.

גם בסרטון שהעליתי קודם הוא מדבר על מערכת ההנעה הכפולה

 

עריכה, אפשר אפילו לראות את מערכת ההנעה הכפולה ביחד עם המתלים האחוריים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מבחן השוואתי של מה?

 

של עבודת המלתה האחורי לצורך העיניין. 

 

אתה מרגיש שינוי כלשהו לרעה (או שאולי לטובה) מבחינה הזו? 

 

מבחינת ההשקעה בסאלון וכפתורים, אני חושב שגם דור 3 במיוחד  ברמות האיבזור הגבוהות היה מאוד מושקע מהבחנה הזו ועדיין מצאו תקציב למתלה רב חיבורי נפרד.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטובה, למרות שלא נסעתי במושב האחורי הרבה.

 

אבל אשתי אומרת שהרבה יותר נוח מאחורה, חלק מזה גם נוגע למושבים שהם יותר נוחים (גם מאחורה).

מבחינת אחיזה הסף אחיזה גבוה יותר, אבל כשאתה עושה פרובוקציה התחת הרבה יותר מוכן לשחק.

 

לדעתי גם בסרטון התייחסו לזה עם נתוני מעבדה של מאזדה עצמם* (למיטב זכרוני הם השוו ל-CX-3 דווקא).

 

לצערי אין לי השוואה מסודרת לדור 3.5, ויכול להיות שלפחות חלק מההבדל נובע מה-GVC/GVC+

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1389 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...