Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מערכת אנדרואיד 7 אינץ של ווינקה ב1500

סאב sbg-1244 של אלפיין

מגבר- bbx-1200  של אלפיין

רמקולים 6 על 9 של אלפיין apk 690

זה ב3500 כולל ההתקנה.

מה דעתכם באופן כללי על המערכת הזו והאם זה משתלם במחיר? לרכב אוונסיס 2011

 

 

עריכה אחרונה על ידי Kobon37
פורסם

מציע לך לחפש ציוד יד 2, במחיר הזה תוכל לקפוץ ברמה ואם תהיה סבלני גם תמצא ציוד במצב חדש.

לצורך הדוגמא אני קניתי יד שניה:

- מערכת אנדרואיד של Joying (הדגם החדש)

- מגבר Hertz HDP4

- מגבר מונו Alpine PDX 1.600

- קומפוננט Morel Tempo Ultra 602

- סאב DC lvl2 12

 

הכל במצב חדש (חלקם אפילו חדשים בקופסא) במחר נמוך מ-3,000 שקל (לא כולל התקנה).

פורסם

והכי חשוב, אלה תתקין אצל איזה חאפר, ההתקנה היא אחד החלקים החשובים בהרכבת מערכת - לך למתקין מקצועי שיודע את העבודה - על זה לא מתפשרים.

פורסם

את ההתקנה עשיתי אצל ישראל מחולון, הוא אומנם לא מפרסם את עצמו או מתחזק דף פייסבוק כמו שאר המתקינים - אבל השם שלו הולך לפניו בתחום, פדנט ומקצועי בטירוף! תענוג לראות אותו עובד!

במידה ותהיה מעוניין אשלח לך את המספר פלאפון שלו בפרטי.

פורסם

הציעו לי רמקול 100w

לעומת זה הציעו לי מגבר 4 ערוצים שכל ערוץ הוא מוציא 85w.. משהו כאן לא מובן. הרי צריך שwatt  של המגבר יהיה פי ב1.5- 2.5  יותר מהרמקול?! ואף אחד לא הציע לי כזו עוצמה ליציאה של מגבר. אז איך זה מסתדר?

פורסם

אתה מתפזר.

תרתי משמע, ב-4 שרשורים שפתחת בתוך פחות משבוע. :mm_eek:

רכז את כל נושא המערכת שלך בשרשור אחד, רצוי כזה שכבר פתוח.

 

לא כל וואט הוא שווה ערך, ולא צריך כלום, חוץ מלציין בברור מה הדגמים שמוצעים לך ובאיזו עלות.

פורסם

Apk 690 רמקולים קדמיים של אודיסון

Sbg1244br סאב של אלפיין

מגבר אלפיין bbx-1200 

כל זה ב3 וחצי אלף כולל התקנה.

 

×
×
  • תוכן חדש...