Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעילת רכב אוטומטית עם שלט keyless


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי טויוטה קורולה 2017, עם שלט קרבה (keyless) שנפתח כאשר מתקרבים לרכב.

האם יש אופציה להגדיר גם נעילה אוטומטית?

 

היום אני יכול בעצם להיכנס לאוטו ולהניע בלי להוציא את המפתח מהתיק

אבל ברגע שאני יוצא מהרכב ורוצה לנעול, אני צריך לחפש את המפתח

הייתי רוצה שינעל אחרי פרק זמן מסויים או ברגע שאני מתרחק

האם זה אפשרי?

 

תודה רבה לכולם

אמיר

פורסם

כל מערכות ה keyless שאני מכיר הם פתיחה + סגירה. 

האם כשאתה נכנס לאוטו את מעביר את היד על או מאחורי הידית לפתיחה? אם כן על יהידית צריכה להיות נקודה שכאשר אתה נוגע בה הרכב ננעל

פורסם (נערך)

מניסיון עם קורולה מאותו שנתון, כמו שפתחת, ככה אתה יכול לסגור ולא צריך להוציא את המפתח. אם זה לא עובד יש לך תקלה. 

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

כדי לפתוח את הרכב אני פשוט מושך בידית.

 

אנסה לבדוק אם יש שם איזה משהו שניתן ללחוץ עליו לנעילה

תודה רבה על הטיפ!

 

פורסם

עובד, מדהים, תודה רבה לכם!

 

אני מכיר מרכבים אחרים, שברגע שמתרחקים, הרכב ננעל אוטומטית. האם זה משהו שאפשר להגדיר איכשהו?

פורסם

אתה הדוגמא מס' 1 לאנשים שלא קוראים את המדריך למשתמש וסובלים מהעצלנות של עצמם חבר.
זאת מכונה קצת יותר מסובכת מבלנדר או מכונת גילוח, תקרא את ההוראות :)

  • רעיון טוב! 3

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 1 שעה, Amir0006 כתב:

עובד, מדהים, תודה רבה לכם!

 

אני מכיר מרכבים אחרים, שברגע שמתרחקים, הרכב ננעל אוטומטית. האם זה משהו שאפשר להגדיר איכשהו?

 

זה תלוי ברכב. לא מכיר את הקורולה אבל סביר להניח שאין שם את האפשרות הזאת

×
×
  • תוכן חדש...