Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

אהלן חברים,

יש ברשותי רכב מאזדה 3 

צבע שמפניה .

אני מחפש פוליש/מעלים שריטות לרכב 

 

ראיתי המון מוצרים של Sonax אך לא יודע במה עליי לבחור 

רציתי להתייעץ גם על החומר meguiar's scratch x מישהו ניסה אותו ? זה באמת עובד ?

חשוב לציין שהרכב נראה טוב וכמובן רק בפרטים הקטנים (ליטוש) 

תודה מראש אנשים!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי נורא במצב הצבע, אני דווקא לא הייתי הולך על הUltimate Polish אלא על ה-Ultimate Compound.

 

אבל שוב, נורא תלוי, אם תעלה תמונה טובה נוכל לייעץ לך יותר טוב.

 

עם זאת, גם הפוליש הוא טוב, רק שהם נועדו לעבוד יחד.

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

זה הרכב בגדול הוא במצב הצגה אבל מן הסתם מקרוב רואים שיש על מה לעבוד .

שריטות קטנות ועמעום מהשמש 

 

דרך אגב קניתי כבר את הפוליש אולטימייט של מגווירס .

ובנוסף וואקס נוזלי של סונקס .

 

תקנו אותי אם אני טועה .

1. שוטף את הרכב  2. עושה פוליש (כשהרכב יבש) 

3. ווקס על הרכב (משנה כמה זמן אחרי?)

IMG_20200508_162222.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי האישית היא שהפוליש לא יספיק, ואתה תהיה חייב את הקומפאונד לפני כדי לקבל תוצאות שמתקרבות להיות טובות.

 

לגבי השלבים שציינת, לפני כל יישום הגנה שהיא, יש לחטא את המשטח על ידי ipa. ניתן ליישם באופן מיידי כל עוד ניקית את שאריות הקומפאונד והפוליש לפני עם ipa.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 אז אתה אומר בעצם שלקנות גם את הקומפאונד (אם אפשר הסבר מה ההבדל ביניהם בבקשה)

להשתמש בו ואז להשתמש בפוליש ?

או שאפשר לוותר על הפוליש ובגלל להחליף ביניהם?

דרך אגב אני עובד בצורה ידנית עם פד לפוליש ולא עם מלטשת . 

 

ודרך אגב רכב 2006 שנראה דיי נוצץ אני לא מחפש לעשות ממנו רינג רובר , רק להחזיר לו את הברק בחלק מהמקומות .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תיארתי לעצמי שאתה לא עובד עם פולישר, אבל מה שאמרתי תקף לכל מקרה.

 

ההבדל בין קומפאונד לפוליש, על רגל אחת, כי יש הרבה מעבר, זה שהם נבדלים ברמת החיתוך שלהם, כמו נייר לטש למשל שהוא מגיע בדרגות שונות.

 

קומפאונד הוא זה עם החיתוך ה"גס" יותר, כאשר בסוף אתה משתמש בפוליש לעבודה יותר עדינה. הם נועדו לעבוד יחדיו.

 

לפוליש לבד, לרוב, אין יכולת להעלים שריטות עמוקות או אפילו כאלה שאינן מאוד מאוד שטחיות, ומשתמשים בו כפיניש לאחר קומפאונד.

 

הייתי ממליץ לך קודם כל לעשות פלסטלינה לפחות ואז להשתמש בחומרים, כי מספיק לכלוך קטן וקשה אחד שייתפס בפד ויגרום לשריטות על כל המשטח, ובכך יותר נזק מתועלת. ממליץ לך שתעבור על המדריכים כאן, או על סרטונים ביוטיוב (יש אינסוף כאלה) שמראים בדיוק את התהליך של תיקון צבע והגנה.

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

תשמע אני בעצמי עוד לא נסיתי, אבל אחרי לא מעט סרטונים ומדריכים יכול לומר לך ככה:

 

1. שטיפה יסודית של הרכב וייבוש טוב 

2. פלסטלינה

3. פוליש גס

4. חיטוי ipa

5. פוליש עדין

6. חיטוי ipa

7. ווקס .

 

 

 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...