Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הרכב הקודם שלי קניתי בצבע טורקיז מטאלי, פשוט כי זה הצבע שהכי התחברתי אליו מבין המבחר שהיה

מכרתי את הרכב יום אחרי שפרסמתי אותו ביד2

 

לך עם הרגש, עזוב אותך מה יהיה כשתרצה למכור

פורסם

דווקא מאזדה קומפרט רכב ממש מבוקש, מעניין איך לא קנו. בכל אופן יש אנשים ששוללים רכבים רק בגלל הצבע שלהם

ולא משנה כמה הרכב שמור. אישית לא ארכוש לעולם רכב כתום או אדום. כמובן שכל אחד והבחירות שלו.

 

 

פורסם
לפני 22 שעות, yogev20 כתב:

קח בחשבון שצבע כתום יגביל אותך במכירה עתידית, ובנוסף הצבע לא שורד את השמש בארץ. ( עוד סיבה לא לרכוש)

בלי קשר שלדעתי זה צבע מזעזע.

 

שחור למרות שהוא גם צבע שדורש טיפול, אך לפחות יש לו לוק יפה וביקוש לא רע. (למרות שהוא חממה בקיץ)


מסכים.

לא מתחבר לצבע הזה, וכן, יש אנשים אשר שוללים על הסף רכבים שלא בצבע המתאים להם (גם אם יהיה יד ראשונה פרטית עם 8 אלף קילומטר בשנה), ולעניות דעתי רכב בצבע כתום/ירוק/צהוב פחות מבוקש מרכב לבן/כסוף/שחור. 

פורסם

אחת הסיבות שלוקח לי הרבה זמן למצוא רכב שמור לאורך השנים, זה גם התעקשות על צבע. (לבן בדרך כל או פנינה)

ראיתי כמה וכמה רכבים ממש מעניינים גם כאן בלוחות שהיו מתאימים לדרישות שלי, ברגע שראיתי צבע אדום/שחור

זה נפסל באותה שנייה. לא מרגיש שאני מפספס רכבים כי אני אמור להרגיש נוח בתוך הרכב. (אדום למשל עושה לי את היהפך)

 

פורסם

אני חסיד רק של רכבים שחורים אבל יש רכבים שהשחור לא מתאים להם כמו חיפושית, מיני וגם הC3, אם הבחירה היא בין השחור לכתום, במקרה של הרכב הזה הייתי בוחר בכתום.

פורסם

לדעתי רכב עם צבעים בולטים ויפים ימכר הרבה יותר מהר מרכב עם צבעים לבנים או אפורים.

כל דבר שמייחד את הרכב יתרום למכירה שלו. 

למשל מזדה 3 בצבע לבן או שחור היא משעממת אבל בצבע אדום היא סקסית אז אם מישהו מחפש צבע מיוחד

ירוץ לקנות אותה. 

בכל אופן, כשאתה קונה את הרכב אז תהנה ממנו ומהצבע שאתה אוהב.  בסופו של דבר במכירה זה לא כלכך יזיז.

 

×
×
  • תוכן חדש...