Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דגם ה 1600 שלפני מתיחת הפנים, הוא דגם מוצלח ואמין מאוד. 

מנוע ה 1200 טורבו לא מוכר לי בגירסה הזו (98 כ"ס). אבל ככלל, מנוע טורבו לא יהיה אמין כ"כ בשימוש שעיקרו עירוני. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אני בעד טויוטה ספייס וורסו שהוצע פה.

מיקרוואן מרווח עם תנוחת ישיבה גבוהה, מבוסס על היאריס אבל זול ממנה, אמין, חסכוני וזול לאחזקה.

אין מערכות בטיחות אקטיביות אבל ניתן להתקין מערכת התרעה שתתן חיווי קולי על סכנות בדרך וגם זיכוי באגרת הרישוי ב-3 השנים הקרובות.

פורסם

אז אחרי שיטוט לא קצר ביד 2/פייסבוק בחיפוש אחר הדגמים (עם דגש לספייס ורסו) שהוצעו פה להלן הממצעים (בתקציב שלי):

1) טויוטה ספייס ורסו - רכבים בודדים ביותר, שנתון 2011, ק״מ 150000 במחיר ~27000
2) קיה סול - גם פה המבחר לא גדול, שנתונים 2011-2012, ק״מ 120000 במחיר ~27000
3) סוזוקי SX4 - שנתונים 2012-2013, ק״מ 120000 מחיר ~30000

4) ניסן נוט - רכביב בודדיםת שנת 2011, ק״מ 100000 מחיר ~22000

המחיר והק״מ ממוצעים עבור כל דגם אחרי שיחות עם מספר מוכרים. השאלה היא האם יש יתרון משמעותי לדגם אחד על פני האחרים?

אני נוטה כרגע לכיוון הנוט/סול, מרגיש שיש יותר ״מציאות״ בדגמים האלו לעומת הספייס ורסו לדוגמה שהרוב המוחלט מגיע עם ק״מ ומחיר גבוהים (יחסית לדגמים האחרים)

פורסם

הייתי ממשיך לעקוב אחרי כל האפשרויות (קצת פחות מחבב את הסול, אבל זה רק אני...). 

מדובר בדגמים אמינים בבסיסם. והכי חשוב לחפש את השמורה והמטופלת ביותר. 

ההיצע הגדול יותר של הסוזוקי הוא יתרון בחיפוש. וגם במציאת חלקי חילוף במקרה הצורך. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

מה עם הנוט? האם לספייס ורסו יש יתרון כלשהו שמצדיק הפרש של כ 5K במחיר וכ 50K בק"מ פרט כמובן לשם טויוטה?

השאלה בסופו של דבר האם ללכת על נוט יחסית שמורה ועם מעט ק"מ או להוסיף עוד כסף ולקחת ספייס ורסו עם נתונים פחות טובים?

להמשיך ל SX4?

בסופו של דבר חשובים לי רק הבטיחות והאמינות (עם דגש לבטיחות) ולהבנתי אין הבדל משמעותי בין הדגמים, או שאני מפספס משהו?

נראה לי שראיתי (רק קיבלתי פרטים בטלפון) נוט שנשמעת טוב השאלה האם להמשיך לחפש או ללכת עליה?

עריכה אחרונה על ידי tuple
פורסם

לאף אחת מהאפשרויות אין יתרון ממשי בבטיחות. 

אני הייתי מתמקד בנוט ובסוזוקי. 

לך לראות את הנוט המדוברת ותחליט. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הנוט חביב והפער במחיר לא מוצדק בעיני. מה שכן הוא פחות נפוץ ויתכן שזמינות החלפים תהיה בעייתית, הספייס וורסו חולק רכיבי הנעה עם יאריס אז זה פחות משפיע במקרה שלו.

לדעתי הסול דווקא צריך להישאר בתמונה, רכב חביב, מרווח ושימושי וגם כאן המבחר לא רב אבל זה לגמרי רכב שעונה על הדרישות.

פורסם

הייתי בודק גם מי קיבל את הציון הכי גבוה במבחני הריסוק בזמנו.

כמה שזכור לי הנוט חולקת מכלולים מסוימים עם הטידה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מבחני הריסוק לחלק מהדגמים בעייתיים, כי מדובר במבחנים מסביבות 2005-2008. חלק מהדגמים קיבלו מתיחת פני כך שספק אם מבחני הריסוק רלוונטיים. למשל ה-SX4 שמבחן הריסוק שלו בוצע ב-2006 ובדגם 2010 (שהופיע באמצע 2009) קיבל מתיחת פנים רצינית, אבל לא פורסם מבחן ריסוק של הדגם המעודכן. במבחן הספציפי הזה יש התיחסות לכמה פרטים משמעותיים (למשל תנועת הנהג בהתנגשות חזיתית) ולא פחות מ-5 שורות מוקדשות לזוטה של מדבקת האזהרה של כרית האויר הימנית-קדמית.  ואין שום התייחסות לאבזור בטיחות כמו ESP.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...