Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 23k


liads
שימו לב! השרשור הזה בן 1420 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אבל רכב חלש, לא נעים לנסיעה, לא מרגיש הכי יציב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר, הוא צריך לדעת על מה הוא מתפשר תמורת המחיר הזול.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתכם על פיאט בראבו 1.4 טורבו מה שמרתיע אותי זה הגיר הרובוטי גם האמינות וגם הנוחות שלו.

מצד שני בגלל שיש לה טורבו אני אוכל לעשות אותה טיפה יותר מעניינת בעתיד... אבל אם הגיר מסרס את המנוע זה לא שווה את זה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו לפני 3 שנים חיפשתי בראבו בגלל כול השוס שהיה בפורום לגביה.

בפועל הלכתי לראות מספר רכבים כולם עברו אז תיקונים יקרים רובם עברו החלפת טורבו ומצערת.

ובגלל שהרכב לא נפוץ מחירי החלקים בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוזוקי בעל כמה יתרונות - יציב, אמין, חסכוני בדלק, אבל, לפחות בגרסה האוטומטית, לא יספק לפות"ש את אפקט היציאה ברמזור. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, liads כתב:

מה דעתכם על פיאט בראבו 1.4 טורבו מה שמרתיע אותי זה הגיר הרובוטי גם האמינות וגם הנוחות שלו.

מצד שני בגלל שיש לה טורבו אני אוכל לעשות אותה טיפה יותר מעניינת בעתיד... אבל אם הגיר מסרס את המנוע זה לא שווה את זה 

אם תמצא אחת שמורה והגיר יתאים לך, לא הייתי פוסל.

  

לפני 2 שעות, sperial כתב:

הסוזוקי בעל כמה יתרונות - יציב, אמין, חסכוני בדלק, אבל, לפחות בגרסה האוטומטית, לא יספק לפות"ש את אפקט היציאה ברמזור. 

הפיאט גם חסכונית ממה שאני יודע, אמורה להיות גם יציבה,

מבחינת אמינות לא שמעתי על דברים חריגים למעט עניינים של בלאי כמו קלאץ'.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתכם על אופל אסטרה 1.4 טורבו?

הבנתי שהיא נחשבת דיי אמינה ואפילו די חסכונית אבל טיפולים יקרים ומבחינת נהיגה מנוע מספק והתנהגות כביש טובה

 לגבי הפיאט יצא לי לנסוע על גיר רובוטי (סקודה סיטיגו) מאוד מציק שלוקח זמן להילוך לעבור וההרגשה היא שמי שמעביר הילוכים זה ילד בשיעור נהיגה מס 1 ברכב ידני. השאלה האם בכל רכב הגיר רובוטי ההרגשה כזאת מציקה ומעצבנת או שבפיאט המצב יותר טוב מאשר הסקודה שנהגתי עלייה 

 

עריכה אחרונה על ידי liads
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגשה זה משהו סובייקטיבי אם תנהג על אחת זה יתן לך מושג יותר טוב.

לגבי האסטרה אז האסטרה נחשבת לרכב ממש לא אמין יש מספר בעיות שידוע עליהן גם במנוע וגם בגיר אני לא מכיר אסטרות אישית אבל ההמלצות ששמעתי פו בפורום זה תמיד להתרחק מהן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, liads כתב:

מה דעתכם על אופל אסטרה 1.4 טורבו?

הבנתי שהיא נחשבת דיי אמינה ואפילו די חסכונית אבל טיפולים יקרים ומבחינת נהיגה מנוע מספק והתנהגות כביש טובה

 לגבי הפיאט יצא לי לנסוע על גיר רובוטי (סקודה סיטיגו) מאוד מציק שלוקח זמן להילוך לעבור וההרגשה היא שמי שמעביר הילוכים זה ילד בשיעור נהיגה מס 1 ברכב ידני. השאלה האם בכל רכב הגיר רובוטי ההרגשה כזאת מציקה ומעצבנת או שבפיאט המצב יותר טוב מאשר הסקודה שנהגתי עלייה 

 

איזה מודל האסטרה ?

עד 2016 לא לגעת, בעיות מנוע ומערכות קירור, גיר אמין אבל עצלן. התנהגות כביש לא רעה בכלל.

מ2016 החיים אחרים לגמרי, (לי יש 2017) החזקה בקטגוריה (מלבד ה182 סוסים של הסיוויק) ועם מומנט 25 קג"מ היא גם המהירה מכולן, הגיר עדיין עצלן (פתרתי את הבעיה עם משכך מומנט) והתנהגות כביש מצוינת, קיבלה את רכב השנה באירופה למרות ששם היא נמכרת עם כמה גאג'טים שלא הגיעו לארץ...

שקטה מאוד במהירויות תלת ספרתיות גבוהות, מתלים קשוחים מפילים אותה בבורות אבל מקנים לה זוויות גלגול מתונות ואחיזת כביש גבוהה.

המנוע עדיין סובל מרגישות להצתה מוקדמת בעומס בסל"ד נמוך אבל זאת כבר בעיה של כל הטורבו צנומי נפח ולא בעיה ספציפית של אופל או שברולט.

בכל מקרה אני מאוד נהנה מהאוטו ולאחר שהתלבטתי בינה לבין מאזדה 3 מנוע 2.0 אחרי שנהגתי על שתיהן לא הייתה בכלל שאלה איזה אוטו לקחת, האופל לקחה בענק כמעט בכל פרמטר של נהיגה שחשבתי עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, liads כתב:

 לגבי הפיאט יצא לי לנסוע על גיר רובוטי (סקודה סיטיגו) מאוד מציק שלוקח זמן להילוך לעבור וההרגשה היא שמי שמעביר הילוכים זה ילד בשיעור נהיגה מס 1 ברכב ידני. השאלה האם בכל רכב הגיר רובוטי ההרגשה כזאת מציקה ומעצבנת או שבפיאט המצב יותר טוב מאשר הסקודה שנהגתי עלייה 

המנוע בסקודה הרבה יותר חלש. זה גם גיר אחר.

אני מציע שתנסה לנהוג בעצמך ולהחליט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 27.5.2020 בשעה 19:50, Roycohen1979 כתב:

איזה מודל האסטרה ?

עד 2016 לא לגעת, בעיות מנוע ומערכות קירור, גיר אמין אבל עצלן. התנהגות כביש לא רעה בכלל.

מ2016 החיים אחרים לגמרי, (לי יש 2017) החזקה בקטגוריה (מלבד ה182 סוסים של הסיוויק) ועם מומנט 25 קג"מ היא גם המהירה מכולן, הגיר עדיין עצלן (פתרתי את הבעיה עם משכך מומנט) והתנהגות כביש מצוינת, קיבלה את רכב השנה באירופה למרות ששם היא נמכרת עם כמה גאג'טים שלא הגיעו לארץ...

שקטה מאוד במהירויות תלת ספרתיות גבוהות, מתלים קשוחים מפילים אותה בבורות אבל מקנים לה זוויות גלגול מתונות ואחיזת כביש גבוהה.

המנוע עדיין סובל מרגישות להצתה מוקדמת בעומס בסל"ד נמוך אבל זאת כבר בעיה של כל הטורבו צנומי נפח ולא בעיה ספציפית של אופל או שברולט.

בכל מקרה אני מאוד נהנה מהאוטו ולאחר שהתלבטתי בינה לבין מאזדה 3 מנוע 2.0 אחרי שנהגתי על שתיהן לא הייתה בכלל שאלה איזה אוטו לקחת, האופל לקחה בענק כמעט בכל פרמטר של נהיגה שחשבתי עליו.

 

וואלה ?

הבנתי שלהתרחק מאסטרה גם 2016, בדיוק קיבלתי הצעה מליסינג לשנתיים לקחת את הרכב ואחכ להחזיר, החזר של 600-700 שח לחודש

שווה לקחת ?

כיום : Mazda 3 Spirit 2015

אמצע: S60 T4 2016

התחלה : לאנסר 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא סגור באיזה שלב של 2016 התחלף הדגם, האסטרה הקודמת נקראה אסטרה J, החדשה היא אסטרה K, הK הייתה רכב השנה באירופה ומדובר ברכב שונה לגמרי, אני מחזיק אחת כזאת בהנאה מרובה, יש לי 65 אלף קילומטר ככה שמוקדם מדי לדעת על בעיות. בעיות הקירור הטורבו והמנוע נפתרו ככול הנראה. אבל לדעתי דגם K לא מתקרב לך  לתקציב. 

תוודא שזה הדגם החדש האחרון, יש לו מנוע 150 כ"ס בניגוד לקודם עם 140 סוסים ומומנט גבוה משמעותית, את ההספק ניתן לראות ברישיון הרכב.

אם מדובר בליסינג פחות אכפת לך נושא תקלות למרות שלא נחמד להיתקע בדרך ולחכות לגרר.

בכל מקרה אם זה כן הדגם החדש זה אחלה אוטו, מנוע חזק מאוד אבל גיר קצת הססן וממהר להעלות הילוכים לטובת חיסכון בדלק, היגוי טוב ומאוזן, מושבים קדמיים קצת קשוחים וגם המתלים מכוילים כמו רוב הגרמניות על הצד הנוקשה אבל היא לא מתרסקת בבורות או נשברת בקפלים בכביש. יש לה אחיזת כביש מרשימה, תיבה פלנטרית 6 הילוכים ושליטה מידית ההילוכים.

גרסת ההאצבק בעלת בגאז סביר לקטגוריה, מאחור 2 כיסאות תינוק גדולים על איזופיקס ונשאר אצלי מקום לבת ה11 לשבת באמצע גם שזה די מרווח ביחס לקטגוריה.

לפניה היתה לי יונדאי I30CW שהחלפתי בספטמבר ומאז אני רושם חיסכון של 20%בעלויות הדלק כל חודש.

מעבר לכך לוח שעונים סטנדרטי ומשעמם, לא קרוב לתחכום הצרפתי, רמות גימור נורמליות לקטגוריה בלי גאג'טים מעניינים וחידושים מרעננים, בפנים האווירה כהה וקצת קודרת בגלל בחירה בגווני ריפוד ודיפון דלתות כהה ושמרני.

התא בין המושבים הקדמיים קטן בצורה מגוחכת ותא הכפפות כמעט מביש בגודלו, דגם הסטיישן שלי לא הגיע אפילו עם נקודת USB למושבים האחוריים והתקנתי בעצמי כדי שבת ה11 לא תחפור שאין לה סוללה לאייפון... מולטידיה מקורית עם חיבור לAA וAPPLE CAR PLAY אבל בדיחה בדיחה היא לא תומכת בעברית והשירים בפלייליסט וכך גם שמות המתקשרים נראים ריבועים ריקים במקום שמות כך שהצימוד לא מושלם. 

באופן מביך עוד יותר גרסת הסטיישן שלי עם היסטוריית ליסינג הגיע עם רק 2 רמקולים עלובים קטנטנים וגרועים מאוד בדלתות הקדמיות, כדי להחליף אותם היה צורך לפרק את כל דופן הדלת ואז פשוט לנסר בדיסק את האזניים של הרמקול בגלל איזה פטנט גרמני הזוי שלא מאפשר להבריג אותם החוצה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1420 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...