Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

קניתי רכב מיד 2, איביזה קופרה 2016 עם מנוע 1.8T ידנית. הייתה ברכב מנורת תקלה (לא מהבהבת) של Check engine ובמוסך אמרו שזה חיישן lambda sensor תקול.

יומיים אחר כך, מנורת התקלה נעלמה, וכשהאוטו הגיע למוסך לטיפול, אמרו שהחיישן חזר לעבוד תקין.

אתמול בלילה שוב פעם נדלקה לי המנורה.

במוסך אמרו לי להגיע אליהם שוב.

 

מישהו נתקל בבעיה הזאת?

פורסם (נערך)

מיקום החיישן ממה שאני מכיר הוא ליד האגזוז, לכן סביר להניח שבגלל החום שנוצר שם החוט נחשף והוא לא יציב. כשהיית במוסך, לא ביצעו בדיקה פיזית מלבד בדיקה ממוחשבת? שווה לבדוק את האיזור כדי לראות מה בדיוק התקלה. לא מסוג התקלות שאישית הייתי מושך איתם יותר מדי.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

פורסם

יש עוד חיישן במנוע. אכן זה נראה שרק כאשר האוטו מתחמם מעל 100 מעלות המנורה נדלקת... 

 

לא ביצעו בדיקה פיזית, אבל ממה שהבנתי מהם זה לא קריטי במיוחד וקשור רק לפליטת מזהמים, או שאני טועה?

פורסם
לפני 1 דקה, avnercohen כתב:

יש עוד חיישן במנוע. אכן זה נראה שרק כאשר האוטו מתחמם מעל 100 מעלות המנורה נדלקת... 

 

לא ביצעו בדיקה פיזית, אבל ממה שהבנתי מהם זה לא קריטי במיוחד וקשור רק לפליטת מזהמים, או שאני טועה?

 

גם פליטת מזהמים היא קריטית. לא עבורך, אלא לכדור הארץ - אך עדיין קריטית :-)

2016 BMW M235i.

פורסם

האם זה הגיוני שחיישן חמצן מקורי עולה 2400 ש"ח 

וחיישן חליפי עולה 1400 ש"ח (וזה לאחר שאמרו לי שאין בארץ בכלל, וצריך להזמין ולחכות 3 שבועות שיגיע מחו"ל)

×
×
  • תוכן חדש...