Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ווקס יש לו גם יכולת ניקוי, להשתמש בו מדי פעם זה רק מועיל. 

שוב, ניקוי קבוע עם סבון בזמן השטיפה, הכי יעיל.

פורסם
בתאריך 3.5.2020 בשעה 17:21, Shahar Matana כתב:

אהבתי את הסונקס יותר.

יש תכשיר טוב יותר מסונקס?

הבעיה שזה יוצא יקר יחסית, 45-55 שקל לבקבוק שנגמר ב 3+- שטיפות כמדומני.

עדיף משהו מרוכז בבקבוק גדול.

בכללי ג'אנטים אני שוטף אחת לחודשיים שלושה עם הסונקס / IRON-X ובין לבין עם סבון רגיל כי אז לא מספיק להתצמד לכלוך כבד ושרוף מהרפידות על הג'אנט.

החומרים ה"מדממים" לרוב משתמשים בהם כשצריך להוריד לכלוך כבד, ברכב הקודם היו ג'אנטים שלא נראה לי אי פעם נשטפו, לקחו לי 3-4 מעברים עם החומר הנ"ל כדי להוריד הכל.

Opel Adam S 2017

פורסם

לפני שגיליתי את החומרים האלה הייתי פשוט מנקה את הג'אנטים עם מטלית מעפנה ומים.

הלכלכוך היה יורד אבל העבודה הייתה קשה..במיוחד בג'אנט עם הרבה חישורים.

עם החומרים המדממים זה הרבה יותר קל, כמה שפריצים, מעבר עם מברשת, שפריץ מים עם הגרניק והג'אנט מבריק.

×
×
  • תוכן חדש...