Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קונה הברידית ממשמשת ובאה


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המפרט כרגיל ביונדאי כולל מערכות בטיחות מקוריות מלאות.

 

תגיע בשתי רמות גימור Premium ו-Prestige בגבוהה יש זיהוי בשטח מת שאין בבסיסית.

 

המחירים צפויים להיות דומים לאלה של האיוניק, יחידת ההנעה זהה לזו של האיוניק.

 

פרט מאכזב: אין בקרת שיוט אדפטיבית באף אחת מהגירסאות.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותה מערכת הנעה כמו באיוניק והנירו, אותו מחיר ויותר צפופה.

לפחות לקונה בנזין יש יתרון גדול בתחום הביצועים,

אבל איזה יתרון יש לקונה ההיברידית לעומת הנירו?

Kia Rio 1.0 2019

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Yuvalino כתב:

אותה מערכת הנעה כמו באיוניק והנירו, אותו מחיר ויותר צפופה.

לפחות לקונה בנזין יש יתרון גדול בתחום הביצועים,

אבל איזה יתרון יש לקונה ההיברידית לעומת הנירו?

 יתרון הוא האופציה של צעירים שמקבלים רכב צמוד. ליסוע ברכב צעיר ולא בקורולה/איוניק המשפחתיות. או הנירו  שנראה יותר כמו סטיישן מאשר ג'יפון. 

הקונה יהיה להיט חברות הליסינג! 

  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקונה נראה צעיר? ה XCEED נראה צעיר, ה CX-30 המתוח נראה צעיר.. הקונה נראה משוקץ. מזל, כפי שכבר צויין פה, שגרסת הבנזין מתגמלת במיאוץ בין הרמזורים.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המראה החיצוני לדעתי הקונה נראה מעולה!

אך יש הבדל עצום בין המראה החיצוני לבין הפנימי.

תא הנוסעים שם הוא בין הפשוטים שראיתי. אני מקווה ששיפרו את זה לפחות בהיברדי

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ALÞћÃ כתב:

הקונה נראה צעיר? ה XCEED נראה צעיר, ה CX-30 המתוח נראה צעיר.. הקונה נראה משוקץ. מזל, כפי שכבר צויין פה, שגרסת הבנזין מתגמלת במיאוץ בין הרמזורים.

היות וה cx30 מתומחר יקר ולא מוצע בליסינג. 

והיות שאקסיד בדגם הליסינג ניראת די עלובה (שלא נדבר על מימד הגובה). 

אני עדיין בטוח שהקונה תקסום הרבה יותר לצעירים / הייטקיסטים מאשר קורולה/איוניק. וכל זאת תוך ניצול ההטבה בשווי שימוש (שאין באקסיד למשל) ועידוד של קציני הרכב (צריכת דלק מצויינת של יחידת ההנעה הזו). 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר הרבה אנשים פרטיים שחשבו על איוניק והחליטו לקנות בסוף את הנירו, כי הבינו שזה אותו רכב אבל לקיה יש עיצוב של ג'יפון.

הייתי אומר שזה חתיכת מכה לנירו מצד יונדאי.

 

אמנם הקונה תגזול לקוחות מאיוניק ונירו - אבל גם מטויוטה CHR.

  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, markb205 כתב:

היות וה cx30 מתומחר יקר ולא מוצע בליסינג. 

והיות שאקסיד בדגם הליסינג ניראת די עלובה (שלא נדבר על מימד הגובה). 

 

CX-30 מוצע בליסינג למשל בשלמה סיקסט, המחיר לא סקסי בעליל (3200 עלות לחברת הליסינג לא כולל דלק, כביש 6 ושות')

XCeed מוצעת בשתי רמות הגימור הנמוכות, אבל גם שם הרמת גימור האמצעית עם 3300 שקל לחברת הליסינג.

 

להשוואה את ה-3 ספיריט קיבלתי ב-3050 מאלדן, יכלתי לקבל את ה-3 קומפורט אפילו בפחות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 22.4.2020 בשעה 15:46, PriceDevil כתב:

המפרט כרגיל ביונדאי כולל מערכות בטיחות מקוריות מלאות.

 

תגיע בשתי רמות גימור Premium ו-Prestige בגבוהה יש זיהוי בשטח מת שאין בבסיסית.

 

המחירים צפויים להיות דומים לאלה של האיוניק, יחידת ההנעה זהה לזו של האיוניק.

 

פרט מאכזב: אין בקרת שיוט אדפטיבית באף אחת מהגירסאות.

 

מחירים:

 

רמת גימור פרמיום 138900 ש"ח

רמת גימור פרסטיג' 142900 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 23.4.2020 בשעה 00:45, itsik170 כתב:

אני מכיר הרבה אנשים פרטיים שחשבו על איוניק והחליטו לקנות בסוף את הנירו, כי הבינו שזה אותו רכב אבל לקיה יש עיצוב של ג'יפון.

הייתי אומר שזה חתיכת מכה לנירו מצד יונדאי.

 

אמנם הקונה תגזול לקוחות מאיוניק ונירו - אבל גם מטויוטה CHR.

 

 

לא מדוייק,

הנירו שונה מהאיוניק בנוחות הנסיעה ובמרווח הפנימי, זה אולי אותו מנוע אבל לא אותו הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לי לשלם 10,000 ש"ח יותר על היברידית שלא זזה ביחס לטורבו.

מנסים לעשות אותה לא משתלמת בכוונה?

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...