Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,
ראינו ספלאש 2014 שעברה פחות מ 60,000. הנסיעה בשנתיים האחרונות היא עירונית (לא ידוע מה היה לפני)

בעל הרכב טוען שהרכב מטופל בזמן.

כמה זה בעייתי מבחינה מכנית לרכב?

בבדיקה לפני קניה יראו במידה ויש בעיות?

 

תודה.

פורסם
Just now, tuple כתב:

שמן גיר זה משהו שהם יראו בבדיקה?

תבדוק בהיסטוריית טיפולים אם עשו או לא. אם לא , בספר רכב בד"כ רשום מתי להחליף אם הרכב נמצא בנהיגה עירונית (נהיגה במצב קיצון/קשה).

בכללי ,תשיג את הספר של הרכב ותראה מה צריך להחליף במצבי קיצון ותוודא שהחליפו.

פורסם

בערך חצי מהמכוניות הקטנות בארץ אם לא יותר נוסועות נסיעה  שברובה עירונית.

 

אם הרכב עבר טיפול כל שנה וזה מתועד בקבלות  זאת אומרת מציגים לך את הקבלות האלו, אל תתעקב על עיניין הנסיעה העירונית, תמשיך בבדיקה רגילה. 

 

 

תבינו שאין כמעט אף רכב שנוסע אך ורק בינעירוני. נדיר מאוד. 

 

מה שיש זה לרוב ככה. מודל 2014 עם 60 אלף ק"מ נסע בעיר.

מודל 2014 עם 120 אלף ק"מ עשה 60 אלף בעיר ועוד 60 אלף מחוץ לעיר. אז הבלאי שלו גבוה בכל מקרה משל הרכב הראשון.

 

מודל 2014 שעשה 60 אלף אך ורק בבינעירוני  זה משהו די נדיר. 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

תודה חברים, הבחור אמר שיש לו את כל הקבלות.

היום אני נוסע לראות את הרכב אז אוודא איתו.

פורסם

תשאל אם הוא יכול לצלם את הקבלות ולשלוח לך ב Whats app.

 

יש מקרים שאתה מגיע לראות את האוטו ובמקום קבלות על טיפולים מראים לך קבלה על החלפת מצבר וצמיגים או מגבים מלפני כמה שנים. 

 

מוכר שמוכן לשלוח קבלות זה כבר סימן חיובי למוכר אמין.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

תודה על ההמלצה, המוכר נמצא יחסית קרוב לבית אז אני כבר אקפוץ לראות את האוטו ואבקש ממנו פנים אל פנים.

להבא אני באמת שישלחו לי את הקבלות לפני. זה הרכב הראשון שאני קונה אז אני לומד תוך כדי תנועה.

×
×
  • תוכן חדש...