Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, לאחי יש רכב יונדאי i35 אלנטרה שנת 2016 ונדלקה לו נורה בלוח שעונים נורה בצבע צהוב לא האקו, ממה שקראתי קצת באינטרנט הנורה אומרת משהו על האור החיצוני ברכב אך כל דבר שניסיתי לעשות לא העלים את הנורה, אם מישהו נתקל בבעיה או שיודע מה הפתרון אני אשמח לעזרה צירפתי תמונה ותודה מראש. 

 

20200312_192712.jpg

עריכה אחרונה על ידי oshridd
פורסם

הנורה הזאת מציינת שאחר הנורות ברכב נשרפה.

מידע היה מוצא בספר הרכב...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 5 דקות, menir1 כתב:

הנורה הזאת מציינת שאחר הנורות ברכב נשרפה.

מידע היה מוצא בספר הרכב...

היי, בדקתי את כל הנורות ברכב כולן עובדות בדקתי את כל הקונקטורים כולם מחוברים 

פורסם

בדקת גם את תאורת לוח הרישוי מאחור? אור גבוה? אורות חנייה? איתות?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הדלק רק את אורות החנייה (סבוב אחד של המתג) וראה אם 2 נורות החנייה הקטנות שבפנסים הראשיים דולקות,

כפי שנכתב קודם יש גם לראות שתאורת לוחית הרישוי מאחור תקינה.

בברכה  -  רפי לין

פורסם

אפשרויות נוספות:

1. התקנת נורות לדים במקום נורות רגילות.

2. הספק הנורה פחת(ניתן לראות שהנורה מעט השחירה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 13 שעות, kompy כתב:

אפשרויות נוספות:

1. התקנת נורות לדים במקום נורות רגילות.

2. הספק הנורה פחת(ניתן לראות שהנורה מעט השחירה).

עכשיו כשאני נזכר התקנתי לאחי באור שבתוך הרכב שני נורות לד כדי שהאור יהיה לבן ולא צהוב, הנורה לא הופיע לאחר מכן אלה רק שבוע אחרי, יש קשר לנורות לד? 

בתאריך 14.3.2020 בשעה 00:20, רפי לין כתב:

הדלק רק את אורות החנייה (סבוב אחד של המתג) וראה אם 2 נורות החנייה הקטנות שבפנסים הראשיים דולקות,

כפי שנכתב קודם יש גם לראות שתאורת לוחית הרישוי מאחור תקינה.

בברכה  -  רפי לין

אבדוק את העניין ואעדכן תודה רבה רפי 

פורסם
לפני 2 שעות, oshridd כתב:

עכשיו כשאני נזכר התקנתי לאחי באור שבתוך הרכב שני נורות לד כדי שהאור יהיה לבן ולא צהוב, הנורה לא הופיע לאחר מכן אלה רק שבוע אחרי, יש קשר לנורות לד? 

 

בדר"כ נורת ההתראה הנה על נורות חוץ בלבד, הגם כפי שהנך מעיד ההתראה לא הופיעה מיידית, אך שווה לבדוק זאת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...