Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מצורף טופס בדיקה ממכון בדיקה- קומפיוטסט.

מדובר על יונדאי i40 , מודל 2012 עם 197K ק"מ.

אשמח לעזרה בניתוח תוצאות הבדיקה.

בבדיקת לחץ בבוכנות נבדקו: 2 בוכנות 100%, אחת 91% והאחרונה 89%- כמה זה קריטי הבדל כזה?

בנוסף המוכר הציע תיקון על חשבונו במוסך הסדנא שבבת ים(אשמח לחוות דעת על המוסך), או תיקון שיעשה על ידי עם קיזוז עלות התקלות.

התיקון כולל: גמגום מנוע(לפי טופס הבדיקה כנראה ניקוי מצערת/קויל), טיפול כולל של שמנים, כיוון פרונט.

קיזוז עלות התיקון הוא 2000 ש"ח.

רק אציין שבנוגע לגמגום מנוע(בזמן נסיעה בעיקר מעל 2 בטורים) לא נדלקת שום נורת אזהרה.

[ATTACH=CONFIG]528184[/ATTACH]

 

תודה לעוזרים !

פורסם

היי,

ביחס לגיל ולנסועה של הרכב הבדיקה נראית דיי בסדר - אבל זה הבעיה בבדיקות על רכבים כאלה, המכון בדיקה לא מציג מידע מייצג(כי הוא ממלא מלא כסתחים בשביל לא לקחת אחריות על בעיות בהמשך).

 

תלך עם הרכב למוסך שלך/אחד שאתה סומך עליו עם הבדיקה לקבל הצעה לתיקון.

 

צילום של הרישיון? הרכב הוא מסוחר או ממוכר פרטי?.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
היי,

ביחס לגיל ולנסועה של הרכב הבדיקה נראית דיי בסדר - אבל זה הבעיה בבדיקות על רכבים כאלה, המכון בדיקה לא מציג מידע מייצג(כי הוא ממלא מלא כסתחים בשביל לא לקחת אחריות על בעיות בהמשך).

 

תלך עם הרכב למוסך שלך/אחד שאתה סומך עליו עם הבדיקה לקבל הצעה לתיקון.

 

צילום של הרישיון? הרכב הוא מסוחר או ממוכר פרטי?.

 

אין לי כרגע צילום.

הרכב יד 2 (01 ברישיון) כרגע נמצא בסכנות רכבים "יס קאר" תחת תו סוחר, יד ראשונה ליסינג פרטי.

תודה על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...