Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, איציק נ. כתב:

כרגע יש ביקוש לדגם הזה (בטח במצב של האקסמפלר הספציפי הזה) כך שההצעה שלך לא קרובה אפילו להיות רלוונטית.

 

ברור

אני מקווה שלא חשבת שאני רציני?

חד משמעית הוא שווה את הסכום שאמרת לי

 

מה גם שכרגע 2 סיטרואן אצלי בחניה, והבאה שתתחלף תפנה את מקומה ל7 מקומות, לא למסחרית קטנה

 

למרות שבאמת יש לי חשק לכזאת מסחרית ליד הבית

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 17 שעות, איציק נ. כתב:

אני יודע שלא רחוק היום שאצטרך לעבור למשהו מודרני יותר. 

לפני 17 שעות, איציק נ. כתב:

המחליפה הגיעה היום לחניה. 

 

תתחדש! אשמח אם תוכל להסביר מה בעצם הייתה המוטיבציה להשתדרג, לאור כל מה שכתבת על הקושי למצוא אקזמפלר מתוחזק כראוי וללא מחלות טיפוסיות. האם זה היה הקילומטרז' והבלאי הגבוה שהתחיל להראות את אותותיו, או סתם רצון להתקדם ברמת החיים? מניח שגם שיקולי עבודה היו חלק גדול מהעניין.

 

שאלה נוספת היא מה קורה מכאן עם הברלינגו הישנה? אני מניח שאין יותר מדי ביקוש למכוניות כאלה עם חצי מיליון ק"מ, לכן תוהה מה הדרך הכי חכמה להוציא אותה לפנסיה. לפרק בעצמך ולמכור כל מכלול בנפרד? למכור את הרכב בשלמותו לשטחים? לפירוקיה? לגרוטראלי?

 

פורסם

הטריגר היה להתקדם ברמת החיים.

ה 2006 במצב פיקס עם טסט ל 12.5 חודשים.

 

יש המון ביקוש למסחריות זולות במיוחד כאלה שמתוחזקות כמו האקסמפלר הזה (לא קיימות כאלה).

כבר יש קונה ל 2006 (הוא קנה ממני כבר אוטו לפני 4 שנים ושמע שאני מוציא את הברלינגו למכירה, כבר רצה להעביר לי היום כסף בביט על החשבון, מבלי לראות את הרכב).

 

האקסמפלר שנמצא:

יד 1, פרטית (מימון של חברת ליסינג).

לא עבד.

120,000 קמ

אוטומטית (רובוטית 6 הילוכים)

הגרסה המפוארת ביותר שהגיעה לארץ.

האינטריור פשוט חדש.

דוח סליקה נקי לחלוטין (מקיף היה בכל השנים)

זה אקסמפלר שבהחלט יש לי מספיק בשר לשפצר אותו ולהביא אותו לרמה של כמעט חדש במעט כסף.

 

איציק

  • אהבתי 4

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני שעתיים, Derish כתב:

 

שאלה נוספת היא מה קורה מכאן עם הברלינגו הישנה? אני מניח שאין יותר מדי ביקוש למכוניות כאלה עם חצי מיליון ק"מ, לכן תוהה מה הדרך הכי חכמה להוציא אותה לפנסיה. לפרק בעצמך ולמכור כל מכלול בנפרד? למכור את הרכב בשלמותו לשטחים? לפירוקיה? לגרוטראלי?

 

אני מכיר אנשים שעומדים בתור לרכוש מסחרית קטנה ב10-15 אש"ח, בהנחה והיא מתוחזקת ברמה גבוהה (ואצל איציק זה מושלם. הבנאדם לא נרדם בלילה אם יש קרקוש ברכב. כן, בכזה עם 400,000 ק"מ)

 

תחשוב על בחור אחרי צבא שמתחיל את דרכו בעולם השיפוצים מזגנים מטבחים וכד'. תחשוב על טכנאי פרילנס של בזק שמשתכר 10,000 ש"ח בחודש והרכב על חשבונו. תחשוב על נגר מתחיל. תחשוב על סתם חובב DIY שיעדיף ברלינגו מאשר קורולה במחיר הזה, שהיא פי אלף יותר שימושית בכל פרמטר, מלבד בטיחות אולי.

 

אני בעצמי משתעשע ברעיון להעביר לאיציק 1,000 יותר ממה שהבחור ההוא מבקש, להעיף את הc4 המקסימה והנוחה והחזקה שלי, וליסוע ברכב הרבה יותר שימושי ומרווח. 

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 47 דקות, אליה כתב:

איזה שנתון המפלצת החדשה?

 

7/2017

לפני 3 שעות, Obgel כתב:

הרובוטי לא הטריד/מטריד אותך?

 

הלכתי לנהוג על הרכב לראות עד כמה השד נורא, בהתחשב שאם אני רוצה ברלינגו אוטומטית עם מנוע 1600hdi ולא 1500hdi, זו האופציה היחידה.

לסיכום, השד לא כזה נורא. זו לא הזוועה קורולה רובוטית 2008. המפעילים ההידראוליים עובדים יפה, האוטו מתחיל לזחול לבד עם עזיבת הברקס והעברת ההילוכים עובדת בדיוק כמו שאני ואתה מעבירים הילוכים בגיר רגיל.

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 5 שעות, Derish כתב:

שאלה נוספת היא מה קורה מכאן עם הברלינגו הישנה? אני מניח שאין יותר מדי ביקוש למכוניות כאלה עם חצי מיליון ק"מ,

אני במיוחד בשבילך יכול לצלם נגיד 10 ברלינגו מהדור הזה. 

 

הן, כמעט כולן, נראות כך שאתה רק מלהסתכל עליהן עוד לפני שבכלל בדקת אם זה חצי מיליון ק"מ או רק 390 אלף, תתחיל לברוח מהן כל כך מהר וכל כך רחוק...

 

כמעט בלתי אפשרי למצוא בארץ רכב מסחרי שראוי לקניה ב 10-15 אלף שקל, גם בסכום כפול ופי 3 מזה קשב מאוד.

 

המכוניות האלו עובדות קשה, מקבלות תחזוקה מינימלית והשיקול היחידי אצל הבעלים האופייני הוא "איך אני משקיע באוטו הכי מעט בשביל שהוא יקח אותי ואת הציוד שלי ללקוחות שלי?"

 

כל היתר, בגדול, לא מעניין את אף אחד.

 

זה כמובן בהכללה מסויימת, יש את ה 3 אנשים האלו עם ברלינגו שנת 1999 מבריקה ומטופלת. נדיר מאוד מאוד.  

 

 

פורסם

ברור, לכן לא חשבתי שמישהו יהיה תמים מספיק כדי לחפש אקזמפלר שמור כמו של איציק וגם להאמין שימצא אותו. עכשיו אני סקרן מה יעשה הקונה עם הרכב הקודם שרכש ממנו. 😅

 

פורסם

איציק, אני מקווה שמחירון לוי יצחק לא משחק פה פקטור

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מחירון לוי יצחק 10,000 שח.

למען האמת זה קרוב מאוד למציאותי - אבל לא בהכרח על כלים כאלה:

 

 

20230419_093550.jpg

20230419_093605.jpg

20230419_093615.jpg

20230419_093630.jpg

20230419_093651.jpg

  • אהבתי 3

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 9 שעות, איציק נ. כתב:

אוטומטית (רובוטית 6 הילוכים)

התברגנת, איפה ימי ה- DL העליזים עם גיר רגיל 😋

 

לפני שעה, איציק נ. כתב:

 

20230419_093550.jpg

 

 

איזה בית יפה יש ברקע 😉

האוטו נראה מדהים לגילו.

מאחל לך שלא תדע תקלות עם הכלה החדשה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפני 4 שעות, Buki כתב:

השיקול היחידי אצל הבעלים האופייני הוא "איך אני משקיע באוטו הכי מעט בשביל שהוא יקח אותי ואת הציוד שלי ללקוחות שלי?"

למען האמת זה הגיוני: עבורנו זה כלי רכב, עם משמעויות רגשיות - עבורם זה כלי עבודה, כמו פטיש, משור, או סולם, ועל כל כלי עבודה אתה רוצה ROI כמה שיותר גבוה, קרי להשקיע כמה שפחות ולקבל ממנו כמה שיותר. כמובן שכשמדובר ברכב יש נושא של בטיחות, אבל מבחינת הרוב המוחלט של בעלי הרכבים האלו אם זה עבר טסט, זה מספיק בטיחותי.


×
×
  • תוכן חדש...