Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קטע עם המחשבים של משרד הרישוי.

טוב שהגדלת ראש ומבעוד מועד הלכת ל@מוסך גבע לצורך אישור בלמים.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פעם ביקשתי את הדף רשיון רכב לקטנוע במישרד הרישוי היה כתוב עליו לשלם משו כמו 40 שח.הלכתי לדואר להוציא היה כתוב עליו 0 שח.

יש שם הרבה בירוקרטיה

איציק אגב אני עם גמפי 2007 יש אפשרות שאני יגיע ותעיף עיין על המצב המכני.אני אין לי מושג 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לפעמים יש רגעים שכדאי להקפיץ בשבילם את השירשור, סתם ככה, עם תמונות.
 

ובאותו עניין, עברו 4 חודשים מהטסט ובשבועות האחרונים אני מרגיש איזה רעש מעצבן מצד ימין באמצע סיבוב שמאלה. לאחר בדיקה מצאתי חופש בתפוח פרונט (משולש) הימני, אז משולש ימני here i come (לצערי הרב בארץ יש רק סחורה תורכית\ספרדית או מקורי, והקיים הוא תורכי שהחזיק בדיוק שנתיים. מחפש חלופות הגיוניות שפעם היו זמינות [TRW\BIRTH] אבל לצערי אין).

והנה התמונות:

 

תמונה של WhatsApp‏ 2022-09-04 בשעה 16.05.49.jpg

תמונה של WhatsApp‏ 2022-09-04 בשעה 16.05.59.jpg

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני כרגע בודק מול הפולני (מחכה לתשובה) וגם מחפש במקביל (אמאזון וכאלה, אבל לא מצאתי משהו).
המקט המקורי 3521R4.
התוצרת המועדפת עליי היא של BIRTH האיטלקית (BR1686 זה המקט) שאותה לצערי כבר אין להשיג פה בארץ (היה בארץ, סחורה פגז) - או TRW מקט JTC960.

 

הבעיה היא שטווח המחירים מאוד צפוף ולא יודע עד כמה ייצא משתלם מחו"ל.
מצד אחד משולש תורכי עולה בארץ 180-200 שח, ומקורי (1200) אני יכול להשיג בהנחה משמעותית שהופכת את הקניה של חלק "חליפי" לכדאית עד איזור ה 400-450 שח לכל היותר.
כמובן שאם היה בארץ היצע של סחורה טובה עם מחירים סבירים, הייתי מחליף את שניהם למשהו טוב וממשיך הלאה בחיי.

אופציה אחרונה: לקחת את המשולשים המקוריים שהורדתי מהרכב לפני 4 שנים, לנקות את התפוחים ולגרז מחדש - וכל מה שצריך לעשות הוא להחליף את הבוקסות (2 קטנות בכל משולש) בחלק הקדמי שלו. הבעיה: טרם מצאתי סחורה איכותית גם לאלו.


איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אל תשכח לקחת בחשבון את הסיכון של "עוצר במכס" למול המחיר של המקורי לאחר הנחה משמעותית.

מחליף משולש בודד?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

איציק יש לי ג׳מפי 2006 מנוע 2 HDI  הטורבו לא עובד כמו שהיה ליפני שבוע. לפעמים פתאום כן מרגיש את הטורבו לזמן קצר ואז שוב לא נותן. אתה יכול לייעץ לי מה הכיוון של הבעיה?

פורסם

לא חושב שבחיים הייתי מחליף משולש אחד, ועוד כשכל משולש הוא מיצרן אחר.. בעייתי. 

אני חושב שהפתרון של המשולשים הישנים הכי טוב. בוקסות של TRW או למפורדר מחול זה גרושים.

לגבי הזמנה מחול - 350-400 ל TRW זה כנראה יהיה המחיר לאחד.

פורסם

המבאס שהתפוח בעסק הזה לא נתיק וההשקעה בבוקסות לא תמיד משתלמת.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)
לפני כשעה, מלטבשי כתב:

המבאס שהתפוח בעסק הזה לא נתיק וההשקעה בבוקסות לא תמיד משתלמת.

כמו ב 206, מכיר, צרפתים מטומטמים. אבל אם התפוח תקין...

 

@איציק נ.האם יש לך מגן חום לבול ג'וינט שם, כפי שיש במקור? אם לא, אז זה למה הוא הלך לך כל כך מהר..

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם

מהיכרות קצרה עם איציק, הוא מקפיד על המגן הזה.

 

כאשר החומר גלם לא טוב, לא יעזור כלום.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני שעתיים, Ooga כתב:

 

@איציק נ.האם יש לך מגן חום לבול ג'וינט שם, כפי שיש במקור? אם לא, אז זה למה הוא הלך לך כל כך מהר..

יש, בוודאי, בשני הצדדים.

למה החזיק מעט ? משולש תורכי שידוע באורך חיים מוגבל. הוחלף במסגרת חופש שנמצא בטסט ב 5/2020.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עכשיו אני רואה שעשית פאקינג 100k בשנתיים האלה. אז הגיוני.

אני רגיל למכוניות שעושות 15k בשנה בשנתונים האלה 😅 ואז זה היה מסתדר כי בלי המגנים אורך החיים מתקצר לשליש/ חצי בערך.

פורסם
לפני כשעה, Ooga כתב:

עכשיו אני רואה שעשית פאקינג 100k בשנתיים האלה. אז הגיוני.

אני רגיל למכוניות שעושות 15k בשנה בשנתונים האלה 😅 ואז זה היה מסתדר כי בלי המגנים אורך החיים מתקצר לשליש/ חצי בערך.

ממש לא.

40,000 קמ סהכ, שזה 20000 בשנה.

יש מגן חום, ראה סירטון.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...