Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 31 דקות, Fazer כתב:

קרי להשקיע כמה שפחות ולקבל ממנו כמה שיותר.

אבל למשל קח כמה דוגמאות שאני ראיתי.

 

 

מתקלקל המזגן, נוסע עם חלון פתוח.

 נשברת ידית פנימית של הדלת, פותח חלון, מוציא את היד ופותח מהידית החיצונית.

נקרע ספוג כסא, נוסע ככה יושב על הברזלים. 

נשבר ראש ידית הילוכים, מעביר עם מוט ברזל כמו שהוא. מקסימום שים עליו איזולירבנד.

 

זה מצב שקיים בהרבה מאוד ברלינגו כאלה, זה עובר טסט.

 

אבל אני אישית לא מבין איך אפשר להתעלם מזה. כנראה שלאחרים פחות איכפת. ולא אמרתי מילה על המצב המכני.

 

 

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 7 דקות, Buki כתב:

 

מתקלקל המזגן, נוסע עם חלון פתוח.

...

נשבר ראש ידית הילוכים, מעביר עם מוט ברזל כמו שהוא. מקסימום שים עליו איזולירבנד.

 

זהו שגם ראיתי 2015 כזאת.

זה לא נגמר רק בחטייארות של 10-15 אלף שח אלא קיים גם במכוניות יחסית לא זקנות של 35-45 אלף שח ובמקרים קיצוניים גם במכוניות יקרות וצעירות בהרבה.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 10 שעות, Buki כתב:

זה מצב שקיים בהרבה מאוד ברלינגו כאלה, זה עובר טסט.

אותי מעניין אם זה קורה גם ברכב של "בעל הבית", או שזה המצב של הרכב שהוא נותן לפועלים, כי למה שמישהו ירצה לענות את עצמו ברכב כזה אם זה רכב שלו?

פורסם

אני חושב שקו המחשבה של איציק שהרכב שלו זה כלי עבודה שחייב להיות זמין. ביום שהרכב לא זמין זה הפסד נטו. מחשבה של אחזקה מונעת היא הכרח ברכב עבודה.

לזכותו של איציק, האחזקה היא עצמית בזמנו הפנוי, יחסית.

 

אם אדם מזלזל ברכבי העבודה שלו, הוא ישלם את זה לא רק במוסך, אלא גם בהפסד ימי עבודה.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עוד פרק הגיע לסיומו :-) 
אתמול הועברה בעלות לברלינגו והרכב נסע אל האופק...לעוד עבודות שמחכות לו  ;-)

ברכות לזוכה המאושר שקנה אחלה סוס עבודה במצב נדיר.


המחליפה, בשירשור חדש:

איציק

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה - אבל יש ברכב את התיק עם כל הספרים והניירות שקיבל מהיבואן (כולל הספר רכב הנ"ל).

 

איציק

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...