Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

קודם כל למען הסר כל ספק , קראתי כל שרשור בנושא , גם את השרשורים שב FAQ , ובחיפוש . כל הפתרונות שנתנו , ניסיתי .

 

אז ככה

המערכת שלי בנויה מהרכיבים הבאים :

HU - בלאופונקט , פוניקס

קומפו' - מורל פולס (מחוברים למגבר)

אחוריים - 6X9 פיוניר 350W

סאב - סרווין ווגה 10' (מחובר למגבר)

מגבר - קליפורניה 800W (יוחלף ביום ראשון ל LOGIC או JBL)

 

ככה .

לפני ההתקנה של המגבר והסאב הזמזומים לא היו , ככה שאני יודע שזה נובע מהמגבר/מההתקנה .

 

הזמזומים לפי מה ששמעתי מגיעים מטוויטרים , הזמזומים מגיעים רק כאשר המנוע עובד !

הדברים שניסיתי כדי לסדר את הבעיה :

הכנסת כבל ה + לצינור משורשר .

בדיקת הארקה של המגבר

גירוד הצבע באיזור חיבור הארקה

בדיקת הארקה של ה HU

בדיקת המגבר עצמו (מגבר אחר שחובר למערכת , עשה את אותם זמזומים)

כמו כן יש לציין שכבל ה + וכבלי ה RCA לא עוברים ביחד בשום מקום כמובן .

 

רעיונות ?

פורסם

בתור התחלה נתק באופן זמני את המגבר והסאב - כדי לוודא שאכן הבעייה נובעת מהתקנתם .

 

חזור וספר אם הבעייה נעלמה ואז נמשיך.:idea:

פורסם

כמו שציינתי שמר , המערכת לא זמזמה לפני התקנת המגבר...

כאשר הרמקולים היו מחוברים ישירות ל HU הזמזום לא היה..

פורסם

קראתי את מה שכתבת - בכל זאת אני מציע להחזיר קודם כל את המצב לקדמותו , רק כדי לא לגלות שהבעייה נובעת ממשהו אחר אחרי שבועיים של עצבים ובדיקות.

פורסם

נסה לנתק את ה-LINE שמגיע מה-HU למגבר, ולהדליק את המערכת.

המצב הזה אמור להדליק את המגבר, אבל הוא לא אמור לקבל שום אות להגברה.

אם אתה עדיין שומע זמזום - הבעיה לא קשורה לקווי הLINE - של ה-HU אלא נובעת מהשראה על המינוסים של הHU והמגבר - כנראה.

אם הזמזום נפסק - הוא כנראה כן קשור לקווי ה-LINE שבאים מהHU.

 

אצלי הבעיה היתה גם כן - והפתרון היה להתקין מסנן רעשים [קניתי אחד של ויונקו] - זה מכשיר עם קבל וגאונד לופ שמחברים לאספקת המתח של הHU וזה אמור לבטל את התופעה.

 

אופציה אחרת היא לשזור את קו המתח למגבר - חיבור קוטב שלילי וחיובי מהמצבר ישירות - כשהחוטים עצמם רצים שזורים כמו צמה.

 

אפשרות שלישית היא לשזור באותו אופן את קווי ה-LINE

 

אבל שוב - כדאי לגלות מה הבעיה קודם לבחירה באיזה פתרון להשתמש.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
קראתי את מה שכתבת - בכל זאת אני מציע להחזיר קודם כל את המצב לקדמותו , רק כדי לא לגלות שהבעייה נובעת ממשהו אחר אחרי שבועיים של עצבים ובדיקות.

בהחלט נבדוק...

 

בקשר למגיב ה 3 , מהו קו ה LINE ?

פורסם

הכוונה היא לחוטי הRCA המגיעים ישירות מה LINE OUT של הHU לכניסת הLINE IN [בתצורת RCA כמובן] .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אז ככה....

הרי יוצאים 2 חוטים מהHU למגבר בתצורת RCA .. אחד L אחד R אם אני לא טועה

כל פעם שניתקתי אחד מהם המערכת הפסיקה לזמזם ורק צד אחד עבד (כמו שצריך)

אבל ... ! המערכת הפסיקה לזמזם גם שרק השמאלי היה מחובר וגם שרק הימני היה מחובר !

בקשר ל LINE IN - מחוברים לי שם 2 מפצלים , ואני לא כ"כ מבין מה הולך עם החיבורים למגבר וחבל לי להרוס

בכל אופן , ניסיתי גם לחבר את הרמקולים ישירות ל HU - מזמזם :(

 

אבדו עצות ?

×
×
  • תוכן חדש...