Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה קשור לפורום משפטי בבקשה להעביר.

 

 

אני עובד במקום מסוים שלידו יש מפעל של כביסה, יש לו 3 ארובות שפולטות כל מיני גזים, שמתי לב שעל הרכב שלי יש סימנים לבנים על הסאן רוף, בשמשה הקדמית למעלה ומסביב ( איפה שיש השחרה), חלונות וגם שמשה אחורית, בדקתי גם רכבים אחרים של אנשים שעובדים איתי וגם להם יש את הסימנים הלבנים האלה.

 

יש מה לעשות משפטית עם הדבר הזה?

פורסם

איני מנסה לרפות את ידיך, אך המשרד להגנת הסביבה פועל באיטיות מעצבנת, כמו גם המחלקה שעוסקת בזאת ברשות המקומית.

 

מב"ת צפון בראשל"צ(א.ת. הישן/מזרח) סובל מזה שנים רבות מארובות פולטות אדי שמן מהמסעדות שבמתחם ה'סוהו'.

המסעדות אינן מנקות ואינן מחליפות בתדירות גבוהה/רצויה את הארובות והמסננים שבהן.

תוצאה ישירה של מפגע זה מתבטא על כל חלקי הרכב החיצוניים, אשר מתמלא בטיפות שמן.

מספר פעמים פנינו למשרד הנ"ל והתוצאות:

1. פעם אחת נזיפה ותיקון הליקויים.

2. פעם שניה קבלנו גם שטיפה ופוליש לרכבים.

אך המפגעים חוזרים בקביעות וכנראה שהקנס אינו מרתיע דיו(אם בכלל).

 

אגב, יתכן ופלטת הארובות אצלכם הנן אדי מים. אם היא פולטת עשן לבן(וזה לא הוותיקן), אזי רוב הסיכויים שאלו אכן אדי מים והם אינם מזהמים.

בכל מקרה, רק פניה לרשויות תתן מענה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

יש גם מפעל טקסטיל בדימונה שפולט כל מיני חומרים. שנים. כל התלונות לא עזרו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001307457

ניסית לפנות לרשויות?

 

כמו שכתבו, סיכוי נמוך מאוד שזה יעזור

 

איני מנסה לרפות את ידיך, אך המשרד להגנת הסביבה פועל באיטיות מעצבנת, כמו גם המחלקה שעוסקת בזאת ברשות המקומית.

 

מב"ת צפון בראשל"צ(א.ת. הישן/מזרח) סובל מזה שנים רבות מארובות פולטות אדי שמן מהמסעדות שבמתחם ה'סוהו'.

המסעדות אינן מנקות ואינן מחליפות בתדירות גבוהה/רצויה את הארובות והמסננים שבהן.

תוצאה ישירה של מפגע זה מתבטא על כל חלקי הרכב החיצוניים, אשר מתמלא בטיפות שמן.

מספר פעמים פנינו למשרד הנ"ל והתוצאות:

1. פעם אחת נזיפה ותיקון הליקויים.

2. פעם שניה קבלנו גם שטיפה ופוליש לרכבים.

אך המפגעים חוזרים בקביעות וכנראה שהקנס אינו מרתיע דיו(אם בכלל).

 

אגב, יתכן ופלטת הארובות אצלכם הנן אדי מים. אם היא פולטת עשן לבן(וזה לא הוותיקן), אזי רוב הסיכויים שאלו אכן אדי מים והם אינם מזהמים.

בכל מקרה, רק פניה לרשויות תתן מענה.

 

יש גם עשן לבן וגם עשן שחור, זה הורס את הרכבים פשוט, סימנים לבנים איפה שיש השחרה, שמשה קדמית/אחורית, חלונות וסאן רוף

 

יש גם מפעל טקסטיל בדימונה שפולט כל מיני חומרים. שנים. כל התלונות לא עזרו.

 

המשרד להגנת הסביבה זה הגורם היחידי שמטפל בזה? מה בקשר לתביעה?

פורסם

לפני שמגישים תביעה עליך למצות את ההליכים שעומדים לרשותך(המשרד להגנת הסביבה, רשות מקומית), אחרת תביעתך תדחה על הסף(כנראה, לפי ידיעתי).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...