Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיוויק 2007

אחת לשנתיים אני ממלא גז במזגן ואני שנתיים בראש שקט.

לאחרונה המזגן הפסיק לקרר לסרוגין עד שלאחרונה לא קרר בכלל ( יוצא אוויר רגיל בלי קור )

מלאתי שוב גז אצל אותו בחור.

נבדק המאוור של המזגן והוא פועל כרגיל והמדחס נכנס לפעולה גם הוא.

 

יש אולי איזה חיישן טמפרטורה או תרמוסטט שמזייף והוא זה שגורם לבעיה ?

 

תודה מראש

פורסם

אז ככה .

על 16 מעלות המזגן מקרר כמו שצריך ..

17 מעלות מפסיק לקרר ומוציא חום .

הוא טוען שזה " נגן מהירויות "

פורסם

לא נגן מהירויות אלא נגד מהירויות.

האם זאת מע' אקלים אלקטרונית או מזגן עם בקרות ידני?.

האם יש תצוגת טמפרטורנ ליצונית ואם כן אז כמה הטמפרטורה שהיא מראה, ביום?.

בברכה - רפי לין

פורסם
לא נגן מהירויות אלא נגד מהירויות.

האם זאת מע' אקלים אלקטרונית או מזגן עם בקרות ידני?.

האם יש תצוגת טמפרטורנ ליצונית ואם כן אז כמה הטמפרטורה שהיא מראה, ביום?.

בברכה - רפי לין

 

אכן זוהי מערכת אקלים אלקטרונית .

ויש תצוגת טמפרטורה חיצונית אשר מראה את הטמפרטורה התקינה באותו רגע .. ביום חם 28 מעלות בלילה 12 מעלות וכו' ..

 

אני יכול לבצע החלפה של הנגד הזה לבד ?

אני יודע לפתוח את הדשבורד ולהגיע לחלק הזה ( יצא לי לפתוח כמה פעמים כאשר התקנתי מולטימדיה ברכב )

פורסם

נגד מהירויות שולט על מהירות המפוח הפנימי של המע', הן במיזוג,

הן באוורור והן בחימום ואיני חושב שהוא בכלל קשור לפעולת מדחס המזגן.

בהרבה רכבים ניתן להתחבר גם אל מע' האקלים עם מחשב/סורק איבחון

ולראות את נתוני המע' ולאתר בה תקלות.

איני מכיר את דגם מכוניתך, אבל אולי יש חיישן טמפ' חיצונית נפרד למע' האקלים

שהוא פגום (ובו אני חושד) ולתצוגת הטמפ' החיצונית יש חיישן אחר שהוא תקין.

האם בהפעלה ידנית של מהירויות המפוח הוא פועל בכל המהירויות שלו?.

בברכה - רפי לין

פורסם

נשמע לי כמו תקלה של אחד מחיישני הטמפרטורה במערכת בקרת האקלים ולא בנגד מהירויות.

יש רכבים בהם ניתן לראות קודי תקלה של המערכת או לחלץ קוד תקלה בדרך של אבחון מובנה כלשהו, בזה הייתי מתחיל.

פורסם
נגד מהירויות שולט על מהירות המפוח הפנימי של המע', הן במיזוג,

הן באוורור והן בחימום ואיני חושב שהוא בכלל קשור לפעולת מדחס המזגן.

בהרבה רכבים ניתן להתחבר גם אל מע' האקלים עם מחשב/סורק איבחון

ולראות את נתוני המע' ולאתר בה תקלות.

איני מכיר את דגם מכוניתך, אבל אולי יש חיישן טמפ' חיצונית נפרד למע' האקלים

שהוא פגום (ובו אני חושד) ולתצוגת הטמפ' החיצונית יש חיישן אחר שהוא תקין.

האם בהפעלה ידנית של מהירויות המפוח הוא פועל בכל המהירויות שלו?.

בברכה - רפי לין

 

 

כן המפוח פועל בכל המהירויות שלו ..

 

לגבי המדחס המדחס נכנס תמיד לפעולה ככה שהוא לא הבעיה לדעתי

האם ניתן לבדוק את פעולת האבחון על ידי מוסכי חשמל פרטיים לרכב או שזה מצריך ביקור במוסך מורשה של הונדה ?

פורסם

אני משדרות .

 

הלכתי לעוד מוסך לקבל חוות דעת נוספת.

הוא טוען שצריך לבצע " לימוד התנהגות למערכת "

ואת זה ניתן לבצע אך ורק במוסך מורשה של הונדה.

יצרתי קשר עם מוסך מורשה והתשובה שקיבלתי היא " אין דבר כזה "

הבחור אמר לי תגיע לבדיקה היא עולה כ 300 שח .

 

אשמח לקבל כיוון נוסף לפני שאני מוציא כסף שאולי אוכל לחסוך

×
×
  • תוכן חדש...