Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחרונה הרכב "חותך" בנסיעה

בבדיקת מחשב נמצאת תקלת "מיספייר צילינדר 2"

מהו הסדר של ספירת הצילינדרים? משמאל לימין? משמע השני משמאל?

הרכב הוא מיצובישי לנסר 2007

תודה מראש

פורסם

תודה על התגובות...

החלפתי בין הכוהל של צילינדר 2 לבין הכובל של צילינדר 4 ואיפסתי את התקלה.

לאחר נסיעה קצרה שוב נדלקה מנורת המנוע, רק שעכשיו, התקלה היא "רנדום צילינדר מיספייר (לפני החלפת סדר הכוהלים התקלה הייתה "מיספייר צילינדר 2".

מה דעתכם? האם זה הכוהל? (מאוד ציפיתי שידלק תקלה בצילינדר 4 ואז הייתי בטוח שזה הכוהל...)

פורסם
כנראה ששינית את סדר ההצתה. צריך מקוייל 4 לצאת חוט לצילנדר 1. מקוייל 2 חוט לצילנדר 3.

 

אהלן אדם

זה בדיוק אותו סדר הצתה שיש עכשיו.. לא שיניתי את סדר ההצתה, פשוט החלפתי בין הכוהלים.

פורסם

ברכב הזה אי אפשר ממש לשנות את סדר ההצתה כי האורכים של החוטים בהתאם לצילינדרים והסלילים מקומם דיי ברור לפי התבריגים שלהם...אז צריך להיות דיי טיפש מדופלם כדי לטעות שם. בכל מיקרה תוציא את המצתים ובדוק מה מצבם ותחליף גם במיקומים שלהם. כמו כן שאתה בחושך קח כלי מתכתי כמו מברג ושהמנוע עובד תלטף עם החלק המתכתי את החוטים ואת הסלילים ץראה אם קופץ ניצוץ אחוצה תוך שאתה מרים סלד באופן ידני בניוטרל כמובן.

פורסם

גורם התקלה יכול להיות מצתים, מרסס או בעיית מנוע!

האם הרכב עובד תקין ועגול בכל מצבי הפעולה? האם יש חוסר או תצרוכת גבוהה של שמן מנוע או נוזל קירור?

פורסם
גורם התקלה יכול להיות מצתים, מרסס או בעיית מנוע!

האם הרכב עובד תקין ועגול בכל מצבי הפעולה? האם יש חוסר או תצרוכת גבוהה של שמן מנוע או נוזל קירור?

 

הרכב "אוכל" קצת שמן בערך ליטר ל2000 ק"מ

עד לפני כמה ימים הרכב נסע עגול ומצויין

פורסם
עצם זה שלאחר שינוי כוהל 2 ל4, התקלה הפכה מספציפית לצילינדר 2 ל-"רנדום צילינדר" לא מצביע על בעיה בכוהל?

אפשרי.

בדוק מצב מצתים, כי התצרוכת שמן גבוהה וש סיכוי למצתים רטובים.

×
×
  • תוכן חדש...