Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או שבכל מקרה כדאי להתייצב שם מוקדם בבוקר לפניי פתיחת הדלתות?

כאמור הדלתות נפתחות בדיוק ב8 בבוקר וביום שאני מעוניין ללכת לשם יש להם תורים פנויים רק החל מ10 וחצי, מה כדאי לי לעשות להגיע כבר ב7 בבוקר או רק ב10 לפניי התור שלי? מה אתם הייתם עושים?

אגב מדובר על משרד הרשוי הראשי בחולון.

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

מהניסיון שלי זה מקצר משמעותית את זמן השהיה אם יש לך תור מוזמן.

 

את האמת הופתעתי מההתיעלות.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

תזמין תור . הייתי צריך לעשות העבר בעלות לרכב שהיה לו תו נכה. בלי תור היו לפני בערך 100+ אנשים. עם תור נכנסתי 3 דקות לפני הזמן שלי ויצאתי תוך 15 דקות כולל תשלום הפרש רישוי והעברת בעלות לקונה.

פורסם

פעם אחת הזמנתי תור ולקח לי 15 דק'.

פעם שנייה הזמנתי תור ולקח לי 3 שעות.

 

תלוי על איזה יום תיפול, של הפקידות.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
בקיצור אתם אומרים שעדיף להזמין תור מראש ולהגיע 15 דקות לפניי?

 

יש נקודת זמן מסויימת (לא זוכר מתי) שרק מאז אתה יכול להוציא את התור.

 

כלומר, הזמנת תור ל-10:00 והגעה ב-09:45 אז עד 09:55 הוא לא יתן לך להוציא את התור (סתם זרקתי מספרים)

כדאי לך לבדוק מתי צריך להגיע.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
איפה מוציאים את המספר? מהרשיומט שנמצא במשרד הרשוי?

 

אתה קובע באינטרנט.

במשרד הרישוי בכניסה, יש עמדה לתורים, מקיש שם את ת.ז. שלך ומקבל את התור.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

ניסיון דומה במשרד הפנים. יצאתי מחידוש דרכון בשעה אליה הייתי מוזמן, בעוד מי שהגיע יחד אתי ללא תור היה עשרות תורים מהמספר שלו.

 

בדואר ניסיון מעורב - יש סניפים בהם זימון התורמפועל מצויין, יש סניפים בהם הפקידים מתעלמים לחלוטין מהמספרים וכל דאלים גבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
משרד הרישוי נתניה.

היו בערך 100 אנשים בתור [בלי להגזים]

בשניה שהמכונה הוציאה את הפתק שלי - קראו את המספר שלי

חשבתי שהולכים לדקור אותי :-D

השיטה מצויינת.

 

האם לא היה באלגן במשרד הרישוי בגלל אנשים שממתינים שעות בתור ?

איזה כייף לי :)

פורסם
משרד הרישוי נתניה.

היו בערך 100 אנשים בתור [בלי להגזים]

בשניה שהמכונה הוציאה את הפתק שלי - קראו את המספר שלי

חשבתי שהולכים לדקור אותי :-D

 

בדיוק מה שקרה לי, תור מטורף של יותר מ-100 אנשים, ראיתי אנשים מיואשים מהחיים, חלקם נראו כאילו הם שם עוד מהיום הקודם, באותו הרגע שהכנסתי את הת.ז שלי למחשב קראו לי, אחרי מספר דקות כבר הייתי בחוץ.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

אוקיי הבנתי, למרות שאני דיי בטוח שגם עם הזמנת תור מראש יהיה מספיק בלאגן במשרד הרשוי הראשי בחולון.

אין כמו קמארו עצבנית

×
×
  • תוכן חדש...