Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר עם איוניק אחרי 10-15K מתלונן שיש מכה בהעברת הילוכים במיוחד בראשונים. לקח את הרכב למוסך (ליסינג) עשו לו איפוס למחשב והתקלה חזרה אחרי יומיים.

כל פעם משהו מוזר קורה. לפני חודש אישפזו לו את הרכב למשך שבועיים כי זה הפך לבלתי נסבל. המנהל מוסך אמר לו תגיד תודה שזה ליסינג.

  • מבאס 1
  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא בהילוכים הראשונים כאשר המנוע החשמלח משתתף בהנעה אין שום בעיה , לעיתים הגיר דווקא במהירות גבוהה מסרב לשלב את ההילוך ה 6 , מחייב לעזוב את הדוושה ולתת להילוך לעבור שלא תחת עומס.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המשך עדכונים על האיוניק הסוררת...

הוחלפה הסוללה של המערכת ההיברידית תחת אחריות יצרן.

מיידית מורגשת הנסיעה החלקה יותר ומעט שקטה יותר (אין לי באמת מושג מה הסיבה לזה), תצרוכת הדלק הראתה שיפור משמעותי באופן כמעט מיידי.

בעליות קשות של כבישי הצפון תצרוכת הרכב הייתה כ 14.5 ק"מ ועתה עומדת על כ 17 קמ"ל , הממוצע הכללי הראה שיפור זעות יותר מ 18.9 ל 19.5 קמ"ל.

אינני נוהג בעדינות , וכאשר בת הזוג לוקחת את הרכב לנסיעות ארוכות הממוצע מתעדכן לעיתים לממוצע של כ 20.5 קמ"ל.

אחרי שנה וחצי ו מעל ל 55K יכול לציין את הנקודות הבאות:

1. הרכב שהדליק לי הכי הרבה נורות התארה אי פעם.

2. הרכב החסכוני ביותר שנהגתי בו מעולם.

3. היה נחמד אם למנוע הבנזין היה 10-15 כ"ס יותר .

4. דיל מעולה לרכב משפחתי לנהג הרגוע אשר מכוון לחיסכון בדלק.

5. איכות גימור הפנים בסדר , מעצבן שמדובר בפלסטיק קשיח , היה נחמד למשהו באיכות מעט גבוהה יותר.

6. הפלסטיקים בתא המטען רגישים לסריטות , ובתור רוכב אופנים המאחסן את הרכב מאחור זה די מעצבן.

7. איכות הצביעה החיצונית היא מבין הנמוכות שפגשתי , הצבע נסרט בקלות וזה מעצבן מאוד (למרות שמדובר ברכב ליסינג).

8. אחרון ודי - עם הצטברות הנסועה הרכב הופך להיות רועש יותר , מה שהתחיל כרעש סביר כאשר הרכב היה חדש מתחיל כבר מעט לעצבן ומחייב ווליום גבוהה יותר ברדיו.

 

זהו , מקווה שעד יום הולדת שנתים לרכב לא יהיו הפתעות נוספות.

  • מעניין 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כן , האיוניק עדין סוררת...

חודש וחצי אחרי החלפת הסוללה של המערכת ההיברידית שוב נדלקה לה מנורת המנוע...

את הליסינג זה לא מטריד , הרכב חאסף למוסך רק ביום חמישי ועל הדרך יבוצע טיפול 60K.

בעיה חדשה - חלון נהג אינו עולה בלחיצה , נתקע ומחייב לחיצות נוספות על מנת לסגור.

הציפוי של הדשבורד מתחיל להתנפח ולהתנתק , בועות קטנות אשר בסופו של דבר יתפוצצו.

סביר לרכב שעלה על הכביש ב 10.2019 ?

 

מזל גדול שמדובר ברכב ליסינג, לא מצליח לתאר לעצמי את עוגמת הנפש של לקוח פרטי לרכב אשר בילה 6-7 פעמים במוסך ועבר החלפת חלק מהותי בתקופה כל כך קצרה...

  • מבאס 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

עדכון לאחר החזרת הרכב.

במוסך טוענים שהמנורה נדלקה עקב קולר EGR סתום.

בוצעה שטיפה + טיפול 60,000... נקווה לטוב.

  • אהבתי 1
  • מבאס 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

וכל זה מענין, אחרי הכל מדובר באחת המכוניות הנמכרות בארץ ומניח שגם כאן בפורום לא חסרים בעלי ונהגי איוניק ועדיין אתה די בודד בתלונות לגבי הרכב. ועולה השאלה האם זה בגלל שהאוטו שלך יוצר ביום שני, או שהאחרים פשוט דואגים למוניטין של האוטו.

פורסם
לפני 13 שעות, רועי5 כתב:

וכל זה מענין, אחרי הכל מדובר באחת המכוניות הנמכרות בארץ ומניח שגם כאן בפורום לא חסרים בעלי ונהגי איוניק ועדיין אתה די בודד בתלונות לגבי הרכב. ועולה השאלה האם זה בגלל שהאוטו שלך יוצר ביום שני, או שהאחרים פשוט דואגים למוניטין של האוטו.

בקבוצות וואטסאפ של האיוניק יש לא מעט אשר מתלוננים על אותם בעיות בדיוק ובעיקר:

מרימי חלונות אשר שובקים

מיסב הגה תקול ומרעיש

קאליפר אחורי פגום אשר מדליק את התראת בלם יד ידני

מסתבר שיש לא מעט שהחליפו סוללה היברידית...

 

והכל בשקט תחת אחריות יבואן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין רגע של שקט עם הרכב...

מיד לאחר קבלת הרכב מניקוי EGR החלה תופעה ברכב שבתחילת תנועה לאחר עמידה בלבד מופיע מעין קול פיצוץ, לעיתים בצורה חלשה ולעיתים באופן רועש.

לא באופן קבוע , מיקרי פה ושם.

רעיונות ??

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 34 דקות, meir_gi כתב:

רכב לימון?

מטע לימונים...

 

  • אהבתי 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
בתאריך 19.7.2021 בשעה 14:47, CX25GTI כתב:

עדכון לאחר החזרת הרכב.

במוסך טוענים שהמנורה נדלקה עקב קולר EGR סתום.

בוצעה שטיפה + טיפול 60,000... נקווה לטוב.

מה העלות של השטיפה של הקולר EGR ? וכמה זמן לקח?

פורסם
לפני 55 דקות, netanel1014 כתב:

מה העלות של השטיפה של הקולר EGR ? וכמה זמן לקח?

אומנם רכב ליסינג אך בוצע תחת אחריות יצרן .

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...