Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק - סיכום חודש ראשון


CX25GTI
שימו לב! השרשור הזה בן 861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עקב סיום העבודה האיוניק הוחזרה לאחר שנתים וכמעט 70,000 ק"מ על השעון.

ניתן להגיד שהרכב בהחלט ביצע את המוטל עליו , חסכוני בדלק בסביבות ה 19 קמ"ל אצלי, מרווח , מאובזר , דלת חמישית שימושית מאוד , נוח יחסית אך רועש במהירות העוברת את ה 90 קמ"ש.

אצלי בכל אופן הרכב לא הפגין אמינות מרשימה...

רשימת ההחלפות:

הסוללה ההיברידית הוחלפה

חישני הבולם יד החשמלי הוחלף - בעיה ידועה של הדגם

מנגנון הרמת חלון בצד הנוסע - בעיה ידועה של הדגם

מיסב הגה - בעיה ידועה

ניקוי חיישן EGR לאחר מופע אור קולי של תקלה במערכת ההיברידית

 

יכול להיות שנפלתי על לימון, אחרים העידו שהרכב שלהם נטול בעיות.

חיסרון נוסף היא איכות הצבע הניזוק בקלות , ותחילה של קילוף הלמינציה בדשבורד .

 

לסיכום - כרכב צמוד מדובר בפשרה לא כואבת במיוחד, באופן פרטי לא הייתי שוקל לרכוש את הרכב.

 

לצורך השוואה , נוסע כיום בקורולה חלופית אשר תוחלף ביום חמישי הקרוב , האיוניק עדיפה כרכב על הקורולה בכל תחום מלבד צריכת דלק טובה מעט יותר בקורולה.

התדמית של הקורולה מתנפצת כאשר נוהגים ברכב , פשוט רכב בינוני ומטה, כל ארבעת הנהגים בבית ראו ירידה באיכות הרכב כאשר בוצעה השוואה לאיוניק, מבין השתים האיוניק טובה יותר ובפער.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 18 דקות, CX25GTI כתב:

עקב סיום העבודה האיוניק הוחזרה לאחר שנתים וכמעט 70,000 ק"מ על השעון.

ניתן להגיד שהרכב בהחלט ביצע את המוטל עליו , חסכוני בדלק בסביבות ה 19 קמ"ל אצלי, מרווח , מאובזר , דלת חמישית שימושית מאוד , נוח יחסית אך רועש במהירות העוברת את ה 90 קמ"ש.

אצלי בכל אופן הרכב לא הפגין אמינות מרשימה...

רשימת ההחלפות:

הסוללה ההיברידית הוחלפה

חישני הבולם יד החשמלי הוחלף - בעיה ידועה של הדגם

מנגנון הרמת חלון בצד הנוסע - בעיה ידועה של הדגם

מיסב הגה - בעיה ידועה

ניקוי חיישן EGR לאחר מופע אור קולי של תקלה במערכת ההיברידית

 

יכול להיות שנפלתי על לימון, אחרים העידו שהרכב שלהם נטול בעיות.

חיסרון נוסף היא איכות הצבע הניזוק בקלות , ותחילה של קילוף הלמינציה בדשבורד .

 

לסיכום - כרכב צמוד מדובר בפשרה לא כואבת במיוחד, באופן פרטי לא הייתי שוקל לרכוש את הרכב.

 

לצורך השוואה , נוסע כיום בקורולה חלופית אשר תוחלף ביום חמישי הקרוב , האיוניק עדיפה כרכב על הקורולה בכל תחום מלבד צריכת דלק טובה מעט יותר בקורולה.

התדמית של הקורולה מתנפצת כאשר נוהגים ברכב , פשוט רכב בינוני ומטה, כל ארבעת הנהגים בבית ראו ירידה באיכות הרכב כאשר בוצעה השוואה לאיוניק, מבין השתים האיוניק טובה יותר ובפער.

הרכב מוצלח מאוד אבל יש איתו הרבה לימונים. יש לי חבר שיש לו מהעבודה כזה רכב וכבר בעיות בגיר בסביבות ה60 K .

EGR בעיה ידועה אבל הפתרון הוא סבבה.

קורולה יקרה מאוד ביחס להנאת הנהיגה שהיא נותנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.7.2021 בשעה 18:42, רועי5 כתב:

 או שהאחרים פשוט דואגים למוניטין של האוטו.

כמו כל קליינט ישראלי טיפוסי, הוא דואג ליום שיצטרך למכור את האוטו - אז התשובה לשאלתך היא: כן, האחרים דואגים למוניטין של האוטו.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, CX25GTI כתב:

לצורך השוואה , נוסע כיום בקורולה חלופית אשר תוחלף ביום חמישי הקרוב , האיוניק עדיפה כרכב על הקורולה בכל תחום מלבד צריכת דלק טובה מעט יותר בקורולה.

התדמית של הקורולה מתנפצת כאשר נוהגים ברכב , פשוט רכב בינוני ומטה, כל ארבעת הנהגים בבית ראו ירידה באיכות הרכב כאשר בוצעה השוואה לאיוניק, מבין השתים האיוניק טובה יותר ובפער.

 

חיזקת את ההחלטה שלי, לקחתי איוניק לפני חודש וחצי ו-5000 קילומטר, כשהאופציה הייתה קורולה היברידית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, פריג'י כתב:

 

חיזקת את ההחלטה שלי, לקחתי איוניק לפני חודש וחצי ו-5000 קילומטר, כשהאופציה הייתה קורולה היברידית.

לחלוטין החלטה נכונה, עדיפה משמעותית על הקורולה בזה אין ספק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מוסיף ומחזק - לא רכב אמין. היה לי שנתיים מליסינג, פעם אחת נתקעתי בדרך לעבודה, 3 פעמים הייתה במוסך לטיפול בתקלות. אבל אכן מכל בחינה אחרת עדיפה בכל רמה על הקורולה ההיברידית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, huber כתב:

מוסיף ומחזק - לא רכב אמין. היה לי שנתיים מליסינג, פעם אחת נתקעתי בדרך לעבודה, 3 פעמים הייתה במוסך לטיפול בתקלות. אבל אכן מכל בחינה אחרת עדיפה בכל רמה על הקורולה ההיברידית.

נוהג כיום על נירו פלאג אין, איכות הרכבים שונה לחלוטין למרות שמדובר על בת דודה.

ממתין לסוף החודש הראשון ואכתוב פוסט בנושא.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, huber כתב:

מוסיף ומחזק - לא רכב אמין. היה לי שנתיים מליסינג, פעם אחת נתקעתי בדרך לעבודה, 3 פעמים הייתה במוסך לטיפול בתקלות. אבל אכן מכל בחינה אחרת עדיפה בכל רמה על הקורולה ההיברידית.

בתור מישהו שנוסע 3.33 שנים באוריס היברידית שנת 2015 שנכנסה למוסך רק לטיפולים שוטפים אתה מחזק את החשש שלי מקניית איוניק... מעדיף רכב אמין ופחות נוח על רכב יותר נוח ופחות אמין. (הנוחות של האוריס בהחלט מספיקה לי ומפעם אחת שנהגתי בקורולה היברידית היא נוחה בהרבה מהאוריס).

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

נוהג כיום על נירו פלאג אין, איכות הרכבים שונה לחלוטין למרות שמדובר על בת דודה.

ממתין לסוף החודש הראשון ואכתוב פוסט בנושא.

 

אפילו לא בת דודה, לכל היותר אחות קצת יותר צ'אבית. ה core זהה בשני הרכבים, ההבדל הוא נטו במרכב והג'אנטים. מקווה שתרווה ממנה נחת, להבדיל מהבכורה המרדנית.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, ALÞћÃ כתב:

 

אפילו לא בת דודה, לכל היותר אחות קצת יותר צ'אבית. ה core זהה בשני הרכבים, ההבדל הוא נטו במרכב והג'אנטים. מקווה שתרווה ממנה נחת, להבדיל מהבכורה המרדנית.

בקצרה , הרכב מרווח משמעותית, נוח יותר , שקט הרבה יותר עם איכות הרכבה עדיפה.

לא סבלתי מהאיוניק האמת, היתרון של ליסינג תפעולי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, motior כתב:

בתור מישהו שנוסע 3.33 שנים באוריס היברידית שנת 2015 שנכנסה למוסך רק לטיפולים שוטפים אתה מחזק את החשש שלי מקניית איוניק... מעדיף רכב אמין ופחות נוח על רכב יותר נוח ופחות אמין. (הנוחות של האוריס בהחלט מספיקה לי ומפעם אחת שנהגתי בקורולה היברידית היא נוחה בהרבה מהאוריס).

לי יש איוניק 4.5 שנים.

למעט טיפולים יזומים הרכב לא נכנס למוסך.

לאחי היתה אוריס היבירדית, שסבלה מרעשים מוזרים כמו מכות בתחילת נסיעה

ואף אחד לא ידע ממה זה.

ובטויטה גם סירבו להאריך את האחריות על הבטריה.

הוא טען ששמע מעוד כמה בעל אוריס על בעיה דומה.

הוא החליף את האוריס באיוניק ואומר שאין מה להשוות.

כמובן שהאוריס שלו אינה מעידה על הכלל

כ"כ האיוניק התקולה לא מעידה על הכלל.

נמכרו בארץ עשרות אלפי איוניקים ולא שמענו על בעיה גורפת.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכוךל להיות שהכל מקרים פרטיים, אבל אני שומע הרבה יותר על תקלות באיוניק מאשר באוריס (ומשום מה פחות על תקלות בנירו).
התגובה שלי שציטטת הייתה להודעה -

" לא רכב אמין. היה לי שנתיים מליסינג, פעם אחת נתקעתי בדרך לעבודה, 3 פעמים הייתה במוסך לטיפול בתקלות. אבל אכן מכל בחינה אחרת עדיפה בכל רמה על הקורולה ההיברידית."
 

אני בטוח שהאיוניק טובה מהאוריס בהרבה היבטים - לכל הפחות בגלל שהיא חדשה יותר. לא בטוח לגבי האמינות.

מעניינת אותי האמירה שלך - "בטויטה גם סירבו להאריך את האחריות על הבטריה".  מה זאת אומרת?  הסוללה הייתה באחריות ויום בהיר אחד לפני שהרכב היה בן 12 (א 10 אם זה היה לפני שטויוטה האריכו ל-12 שנים) הם הודיעו לו שלא מאריכים יותר?  מאיזה סיבה?

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, motior כתב:

 אני שומע הרבה יותר על תקלות באיוניק מאשר באוריס (ומשום מה פחות על תקלות בנירו).

הנירו לא חפה מתקלות (כמו חילזון הגה), אבל הן סדרתיות, מוכרות ומטופלות במסגרת האחריות.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, motior כתב:

מעניינת אותי האמירה שלך - "בטויטה גם סירבו להאריך את האחריות על הבטריה".  מה זאת אומרת?  הסוללה הייתה באחריות ויום בהיר אחד לפני שהרכב היה בן 12 (א 10 אם זה היה לפני שטויוטה האריכו ל-12 שנים) הם הודיעו לו שלא מאריכים יותר?  מאיזה סיבה?

מכיון שהרכב תקול מבחינתם הם לא הסכימו להאריך את האחריות.

כמובן שטענו שהבעיה באשמתו בגלל שנסע על ניוטרל.

מה שלטענתו לא היה.

 

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...