Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ושבוע טוב,

 

ברשותי שברלוט קפטיבה אבל השאלה היא יותר עקרונית :

 

מופיעה לי הודעה על צורך בהחלפת שמן.

העניין שטיפול מתבצע פעם בשנה או 15000 ק"מ ומאז הטיפול האחרון עברו 8 חודשים ו-8000

ק"מ לערך, ז"א עוד לא הזמן לטיפול........

 

שאלתי עד כמה להתייחס ברצינות להודעה והאם אפשר להתעלם ולהמתין לתום השנה או הקילומטרז לטיפול הקרוב?

 

מודה לעונים,

אבי

פורסם

אם יש חיישן איכות שמן או מחשב רכב עם אלגוריתמים של טמפ, זמן, זמן בסרק, שעות מנוע ברכב והוא עם זמני שירות משתנים אז צריך לפעול לפיו

יכול להיות שאתה נוסע בתנאים "קשים" ולכן הרכב מזהה שהשמן צריך החלפה במועד מוקדם.

הזול עולה ביוקר

פורסם

שום דבר לא יקרה באם תחליף אחרי 12 או פעם בשנה לפני מועד הטסט. ה 100-200 שקלים הללו לא ישנו לך את החיים אבל רק יטיבו עם המנוע.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

דיזל או בנזין? יש גם אפשרות שמדובר במונה זמן\ק"מ פשוט שלא אופס אחרי הטיפול האחרון... יש לבדוק זאת (לא מכיר אישית איך זה בקרפטיבה).

 

במקרה שמדובר בשערוך אורך חיי שמן ולא מונה טיפש, לא הייתי מתעלם מההתרעה.

חזיר דיזל

פורסם
דיזל או בנזין? יש גם אפשרות שמדובר במונה זמן\ק"מ פשוט שלא אופס אחרי הטיפול האחרון... יש לבדוק זאת (לא מכיר אישית איך זה בקרפטיבה).

 

במקרה שמדובר בשערוך אורך חיי שמן ולא מונה טיפש, לא הייתי מתעלם מההתרעה.

 

 

מדובר במנוע בנזין 2400 סמ"ק, הנסיעה היא יומיומית - 70 אחוז עיר ו-30% בינעירוני.

הכיתוב מופיע בתצוגה בלוח השעונים כאשר המונה מונה אחוזים - 100 ויורד, עד שמגיע ל-"CHANGE SOON", ואחרי שבועיים

הפך ל-CHANGE OIL".

לא יודע אם מונה טיפש או לא, נראה שיש איזשהו חיישן שעושה את העבודה כנראה.

פורסם

גם לי במליבו החלפת שמן לפי המונה יוצאת בסביובת 8000 קמ,

אני עושה את ההחלפת שמן לפי המונה כי האוטו נוסע הרבה בעיר כמו הרכב שלך

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

פורסם

בשברולט אצלי עקבתי אחרי האחוזים וקצב הירידה שלהם.

 

אם נוסעים רק בעיר אז יורד אחוז כל 60 ק"מ - כלומר 100% יגמרו ב 6,000 ק"מ .

נסיעה ארוכה בן עירונית או שילוב של כמה נסיעות ארוכות על כביש 6 - ואחוז אחד יורד כל 200 ק"מ.

בפורום כלשהו בחו"ל קראתי שבסה"כ כיוונו אותו ל 250 שעות עבודה של המנוע - כלומר כל שעתיים וחצי יורד אחוז.

 

אם הרכב באחריות עדיין .. אז לא הייתי משחק עם זה וקופץ למוסך להחלפה,

אחרת אם תהיה בעיה במנוע יכולים להתנער מהאחריות.

 

אם הרכב לא באחריות אז זה לשיקולך .. יותר בריא למנוע להחליף שמן כל 250 שעות מאשר כל 15,000

×
×
  • תוכן חדש...