Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים עם איציק, אם אכן תושבות אז רק מקוריות.

פעם החלפתי באוטו לתושבות חליפיות, והאוטו כמעט התחיל לרקוד. ביקשתי שיחזירו את הישנות הבלויות והיבשות לכמה ימים עד שהגיעו המקוריות.

פער המחירים היה גבוה.

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עשיתי את הבדיקה כפי שמאור הציע הרעידות יורדות ממש מאט לרוב הם שם.

משהו נוסף ששמתי לב בספר טיפולים רשום שבטיפול 90k יש לעשות בדיקת מרווח שסתומים האם הדבר יכול להשפיע על רעידות ?

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

גם אני סבלתי מי זה עם המאזדה, עד שהשקעתי תושבת מנוע מקורית של מאזדה תושבת ימינית עליונה ומאז לא היה לא רעידות ולא רעש היה ממש שקט, הבדל בין מקורי לתחליפי הוא מאוד גדול.

פורסם
עשיתי את הבדיקה כפי שמאור הציע הרעידות יורדות ממש מאט לרוב הם שם.

משהו נוסף ששמתי לב בספר טיפולים רשום שבטיפול 90k יש לעשות בדיקת מרווח שסתומים האם הדבר יכול להשפיע על רעידות ?

האם יש קשר ?

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

שלום לכולם.

מישהו יכול להגיד לי האם כידיי לבדוק מרווח שסתומים (כפי שרשום בספר) האם זה יכול לגרום לרעידות מנוע?

לפני שאני מזמין תושבות מנוע חדשות (מקוריות הפעם)

 

ושוב תודה לכל מי שמנסה לעזור.

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

אין קשר למרווח שסתומים אלא לתושבות וגם ציינת שבבדיקה שעשית הרעידות פוחתות. מה גם שהסלד אצלך יציב והכל אז הכיוון הוא התושבות בלבד. הייתי דווקא מתחיל בתושבת הימנית העליונה ולא מזמין סתם את כל התושבות כי היא זו שגורמת לרעידות ברכבים האלה.

פורסם

בסדר גמור. פשוט רציתי לפסול את הכיוון הזה לפני שאני מוציא עוד כסף .

כבר בימים הקרובים החליף את התושבת ואעדכן כאן.

תודה רבה על העזרה.

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם .

התקנתי תושבת מקורית כפי שהומלץ על יד רבים הרעידות פחתו אך הם עדיין שם מורגשות מאוד .

יש למישהו עוד כיוון ?

ושוב תודה לכולם על העזרה.

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

כן תושבת מקורית אחת ימנית עליונה .

השאר לא מוקוריות אך חדשות יחסית

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

ניסית להשוות לאלנטרה דומה? ייתכן וזה ויברציות שעדיין לגיטימיות ותקינות בשל התנודות הקלות שהמנוע מייצר. ואם זה רעידות שהן בגדר ניסבלות לא הייתי מתחיל עכשיו להשתגע ולהמר על חלקים להחלפה. ישנם רכבים שתמיד מורגשות רעידות קלות והקוריאנים לא חפים בעניין הזה.

פורסם (נערך)

כן השוואתי אם אותו דגם ושנתון ואין שם את הרעידות האלה .

העניין הוא שכל המנוע רועד כאילו זו איזו בעיה במנוע עצמו או משהו אני מצרף לינק שתוכלו לראות.

[video=youtube_share;5sJlodJ0_4s]

עריכה אחרונה על ידי ofervars

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם (נערך)

הסחיבה בסדר גמור ומצתים גם כן הוחלפו לפני 1500 ק"מ החלפתי אותם לפני הזמן בגלל הרעידות חשבתי אולי זה מגיע משם.

עריכה אחרונה על ידי ofervars

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo


×
×
  • תוכן חדש...