Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפוש\רכישה ומעקב רכב, פיג'ו 508 (מדהימה)


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 199 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הכיוון צריך להיות משולשים/כריות בולם/ציריות לא מאוזנות.

אני מציע לך ללכת ל"מעבדה" ,נדמה לי שהם בחולון,הם יפתרו לך את הבעיה,הם מאד מקצוענים.

ולא צריך לקחת את זה כלכך קשה ,כל עוד שזה לא לתרופות הכל בסדר.

שבת שלום.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.6.2021 בשעה 10:54, ariel000 כתב:

ציפיתי לזה, חיכיתי שזה יקרה..ועדיין...

הלכו 4 צמיגים.

 

דאנלופ 460 לאחד.

 

החלפת אותם בגלל שחשבת שהם גורמים לרעידות או בגלל שראית בעיניים שהם כבר שחוקים/סדוקים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.6.2021 בשעה 16:51, wildlands2019 כתב:

1. תבדוק שעשו לך איזון גלגלים כמו שצריך.

2. רעידות יכול להיות הרבה דברים, תתפלא אפילו תושבות, מנוע/גיר.

תתפלל שזה לא תושבות מנוע גיר, כשתשמע כמה הן עולות לא תעמוד בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, MiniMiz3r כתב:

 

החלפת אותם בגלל שחשבת שהם גורמים לרעידות או בגלל שראית בעיניים שהם כבר שחוקים/סדוקים?

 

גם וגם

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.6.2021 בשעה 23:01, rozmanro כתב:

ואנשים/סוכנויות מפרסמות מודעות עם מחירים של 100-110 אלף על אותם נתונים ואפילו בחלק מהמקרים עם יותר ק"מ

בדרך כלל נעשה לצורך מיקוח שתרגיש שהרווחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחשוב על להחליף גאנטים עם רכב דומה לניסוי.

נסה גם לא לטפל רק במורשה. זה יחסוך לך המון בהוצאות

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתייאש...לפעמים זה קורה

אני רק אומר שבזמנו אחרי שהוצאתי יותר מ10K על הסיטרואן (BX בזמנו) נשברתי ומכרתי, כל פעם אמרתי הנה זה השקל האחרון שאני מוציא עליה החודש ומייד היה מגיע אחד נוסף.😂

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו שקניתי אותה (הייתה שנת 92 לכאורה אחרי מחלות ילדות) כמעט חדשה גם חשבתי שהיא חללית עם מנוע 1.6 ותיק ואמין...ומערכת מיתלים לאחר תיקוני כל המחלות ילדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע,בזמנו הרכב נחשב לעילוי ונמכר בכמויות גדולות.

ואז...התחילו הבעיות ,עם המתלים והגיר,שלא נדע.

ה508 באמת התחילה את דרכה לא בצורה מוצלחת אבל פיגו שיפרו את כל הרכב,לא רק את המנוע,ויצרו רכב מעולה ואמין.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

חזרתי לצמיגאי, פורקו הגלגלים ובוצע איזון מחדש.

מסתבר שמשוקלת אחת או שניים, פשוט מצאו את דרכן החוצה כלומר, פשוט נפלו.

ביצעתי נסיעה והרכב חזר לקדמותו.

 

כמו כן, עקב החלפת הצמיגים, עשיתי כיוון פרונט בעלות של 234₪.

נקווה לשקט בגיזרה מעתה. 🤞

 

 

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מרגיש כאילו אני במשהו הזוי לגמרי.

שבוע שעבר היו לי רעידות בבלימה מ-100, אז החלפתי בלמים.

ביום חמישי נסעתי, רעידות בנסיעה.

יום שישי החלפתי 4 צמיגים, נסעתי  רעידות.

 

חזרתי היום, איזון, תיקון 4 צמיגים.

עושה תיקון פרונוט, גאנט תקין, סילן ומרציפן.

עולה 431...רעידות.

חוזר חזרה, שוב איזון, האיזון לא תקין, שוב תיקון.

 

נוסע, 90-130, רגע רעידות ורגע כלום.

 

נוסעים לעשות איזון במקום אחר, במכונה אחרת, 2 צמיגים טובים, 2 לא.

עושים תיקון, נוסע, רעידות.

צמיגי דאנלופ.

 

אמרתי לו, תחליף צמיגים, אין כבר מושג למה זה קורה.

 

מחליפים לפאלקן, כולנו תקווה שלא יחזור.

 

אובד עיצות, הלך יום עבודה

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ariel000 כתב:

אני מרגיש כאילו אני במשהו הזוי לגמרי.

שבוע שעבר היו לי רעידות בבלימה מ-100, אז החלפתי בלמים.

ביום חמישי נסעתי, רעידות בנסיעה.

יום שישי החלפתי 4 צמיגים, נסעתי  רעידות.

 

חזרתי היום, איזון, תיקון 4 צמיגים.

עושה תיקון פרונוט, גאנט תקין, סילן ומרציפן.

עולה 431...רעידות.

חוזר חזרה, שוב איזון, האיזון לא תקין, שוב תיקון.

 

נוסע, 90-130, רגע רעידות ורגע כלום.

 

נוסעים לעשות איזון במקום אחר, במכונה אחרת, 2 צמיגים טובים, 2 לא.

עושים תיקון, נוסע, רעידות.

צמיגי דאנלופ.

 

אמרתי לו, תחליף צמיגים, אין כבר מושג למה זה קורה.

 

מחליפים לפאלקן, כולנו תקווה שלא יחזור.

 

אובד עיצות, הלך יום עבודה

 

טוב, לא עזר, יש רעידות.

אבל זה דבר מטורף והזוי, אני נוסע 110 למשך 500 מטר נגיד, יש רעידות.

אחרי זה, עקב התנועה, אני מאט ואז מאיץ חזרה ל-110, אין רעידות.

נוסע 110, אין רעידות, עולה 130 יש רעידות.

נוסע 130 אין רעידות, אבל נוסע 104, יש רעידות.

 

הזוי.

 

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 199 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...