Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפוש\רכישה ומעקב רכב, פיג'ו 508 (מדהימה)


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תחליף בין הקדמיים לאחוריים, תראה אם יש השפעה

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, מלטבשי כתב:

תחליף בין הקדמיים לאחוריים, תראה אם יש השפעה

 

א. כבר בןצע.

ב. לא רלוונטי כי החלפתי סט צמיגים, פעמיחם.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

פעם אחרונה שהייתי במוסך, זה היה אחרי טיפול שיגרתי שעשיתי וראיתי נזילת שמן.

 

לאחר מכן, החלו לי רעשים של פריקת לחץ טורבו, רעש סופר דופר מגניב.

היום הייתי ב"מוסך אורן" בחולון, כי אני ביום חופש.

 

התברר שצינור היניקה לטורבו קרוע, משם מגיע הרעש.

אז הוחלף הצינור, עלות של 600 שקל.

 

בנוסף, אחרי שנתיים החלפתי מגבי בוש, 100 שקל לזוג.

 

סהכ 800 שקל כולל מעמ.

 

בקרוב מאוד מאוד, הוצאה גדולה לצערי הרב, דיווח בהמשך.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקב בעיות גמגום, קיבלתי המלצה לגשת למוסך אורן, בחולון.

נאמר לי שצריך לבצע ניקוי שסתומים, בעזרת אגוזים (מעניין איזה סוג).

כמו כן, הוחלפו פלאגים.

סה"כ כ-3,000 שקל.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה ק"מ עבר הרכב? האם הוחלפה שרשרת טיימינג

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ariel000 כתב:

עקב בעיות גמגום, קיבלתי המלצה לגשת למוסך אורן, בחולון.

נאמר לי שצריך לבצע ניקוי שסתומים, בעזרת אגוזים (מעניין איזה סוג).

כמו כן, הוחלפו פלאגים.

סה"כ כ-3,000 שקל.

איך הרכב נוסע אחרי הניקוי?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור התחיל טוב וממשיך לא הכי טוב, נראה שהמחלות לא דילגו על הרכב עם המנוע המשופר, לפחות בשנתונים המוקדמים.

הוצאה של 20K בשנתיים זה לא דבר של מה בכך, והכסף, למרות שהוא נושא מהותי הוא פחות קריטי מהתחושה של חוסר "אמונה" ברכב ולך תדע מה ייפול עליך עכשיו. הרגשה שחוויתי עם סיטרואן C4 שנת 2009 שהחזקתי לתקופה קצרה.

שלא תבין לא נכון, אני מת על צרפתיות ובעברי 4 כאלה כולל קקטוס 17 שאנחנו מחזיקים כעת.

שוקל את הרכב הבא וכמה שלא נהנתי מהפיג'ו-איות הקודמות שהיו לי, תמיד החשש מהשטיקים שם.

שוקל את ה-308GT או 508 החדשות יותר(כשיגיעו למחיר סביר מבחינתי) ומקווה השרשור הזה לא מייצג תופעה רחבה יותר

עריכה אחרונה על ידי aviaviavi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת,אני מתפלא.

 

ה508 {2016} אצל אחי מהיום הראשון שלה {חדשה} ועד היום 5.5 שנים ,קרוב ל100,000 ק"מ ,רק טיפולים חוץ מהחלפת ממיר,זהו,כלום.

 

בעיות עם המנוע לא היו לפותח השרשור בכלל בניגוד לטענות חלק והגיר יחזיק עד המאה הבאה אבל יש לו קשקושים קטנים ומציקים שאנחנו טפו טפו לא נתקלנו בהם.

 

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקח את התקלות שהיו כאן,

לא מדובר בתקלות של ממש, הרוב היה בסה"כ נושאי תחזוקה,

צינור שנקרע?

ניקוי שסתומים?

בעיות הרעידות?

אולי היה חיישן אחד, ביג דיל.

"נושאי" בלאי מעצבנים, ללא ספק, אך לא היה כאן כשל בטורבו, או במנוע, ובטח לא בגיר או במערכת חשמלית רצינית,

 

זה לא משהו שירחיק אותי מלקנות רכב כזה,

לי היתה מאזדה לאנטיס שנת 99 לפני כ15 שנה שהאכילה אותי מרורים, אני זוכר שתוך 5 חודשים שילמתי סביב ה9K ש"ח על תקלות בלאי, אחרי ה5 חודשים העפתי אותה, אני בטוח שרוב הלאנטיס היו סופר אמינות אך אני כנראה נפלתי על אחת בעייתית, מאמין שהנושא עם ה508 הזאת די דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.6.2021 בשעה 18:12, ariel000 כתב:

 

טוב, לא עזר, יש רעידות.

אבל זה דבר מטורף והזוי, אני נוסע 110 למשך 500 מטר נגיד, יש רעידות.

אחרי זה, עקב התנועה, אני מאט ואז מאיץ חזרה ל-110, אין רעידות.

נוסע 110, אין רעידות, עולה 130 יש רעידות.

נוסע 130 אין רעידות, אבל נוסע 104, יש רעידות.

 

הזוי.

 

יש לך רעידות בהאצה, או בגלגול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, שי כתב:

כמה ק"מ עבר הרכב? האם הוחלפה שרשרת טיימינג

 

הרכב בן 5, 80 אלף ק"מ, ולא הוחלפה שרשרת.

 

לפני 15 שעות, ronrcz כתב:

איך הרכב נוסע אחרי הניקוי?.

 

היום חזרתי לעליות, לדאבוני עדיין יש גמגומים, לא באותה רמה כמו מקודם.

בנוסף, בבוקר, הוא רועד פחות.

 

לפני 12 שעות, aviaviavi כתב:

השרשור התחיל טוב וממשיך לא הכי טוב, נראה שהמחלות לא דילגו על הרכב עם המנוע המשופר, לפחות בשנתונים המוקדמים.

הוצאה של 20K בשנתיים זה לא דבר של מה בכך, והכסף, למרות שהוא נושא מהותי הוא פחות קריטי מהתחושה של חוסר "אמונה" ברכב ולך תדע מה ייפול עליך עכשיו. הרגשה שחוויתי עם סיטרואן C4 שנת 2009 שהחזקתי לתקופה קצרה.

שלא תבין לא נכון, אני מת על צרפתיות ובעברי 4 כאלה כולל קקטוס 17 שאנחנו מחזיקים כעת.

שוקל את הרכב הבא וכמה שלא נהנתי מהפיג'ו-איות הקודמות שהיו לי, תמיד החשש מהשטיקים שם.

שוקל את ה-308GT או 508 החדשות יותר(כשיגיעו למחיר סביר מבחינתי) ומקווה השרשור הזה לא מייצג תופעה רחבה יותר

 

האמת שהויכוח או השיחה בין אמינות או אי אמינות של צרפתי מול יפני וכו', קצת נמאסו עלי.

אני אוהב צרפתי, אני חושב שגם יפני ואחרים לא חפים מתקלות.

לעניות דעתי, ניתן ליפול עם רכב ללא קשר למותג שהוא.

 

לפני 5 שעות, ronrcz כתב:

האמת,אני מתפלא.

 

ה508 {2016} אצל אחי מהיום הראשון שלה {חדשה} ועד היום 5.5 שנים ,קרוב ל100,000 ק"מ ,רק טיפולים חוץ מהחלפת ממיר,זהו,כלום.

 

בעיות עם המנוע לא היו לפותח השרשור בכלל בניגוד לטענות חלק והגיר יחזיק עד המאה הבאה אבל יש לו קשקושים קטנים ומציקים שאנחנו טפו טפו לא נתקלנו בהם.

 

 

יש ויש, מחזיק אצבעות לאחיך, שימשיך להנות מהרכב הנפלא והמפנק הזה.

 

לפני שעתיים, teyal כתב:

יש לך רעידות בהאצה, או בגלגול?

 

נושא הרעידות כבר לא רלוונטי.

 

לפני 23 שעות, ariel000 כתב:

עקב בעיות גמגום, קיבלתי המלצה לגשת למוסך אורן, בחולון.

נאמר לי שצריך לבצע ניקוי שסתומים, בעזרת אגוזים (מעניין איזה סוג).

כמו כן, הוחלפו פלאגים.

סה"כ כ-3,000 שקל.

 

משום מה אני לא מוצא אפשרות לעריכת הטקסט, אז רק אציין שמחיר התיקון + מצתים חדשים, 2,600 שקל ולא כמו שכתבתי.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה נושא הרעידות לא רלוונטי? הרעידות עדיין קיימות, אני לא מומחה ואורן כן מומחה ועדיין אני חושש שהרעידות לא קשורות לנושא הניקוי, מנוע זה לא צריך ניקוי בכזה ק"מ נמוך, נסעתי על המנוע הזה שנים רבות.

 

ברכב הזה מזדקן רע, עובדה, כמעט אף אחד לא יוצא מן הכלל, כולם בשיירה באים על אותם תיקונים.

 

מכרתי את הרכב לאחר שנמאס לי מכל התקלות האלו, פיזי וכלכלי,

בפועל מי שקנה ממני (חושב שהוא קורא כאן מדי פעם) קיבל רכב סופר מתוחזק וכנראה שגם ללא תקלות כי הם כבר טופלו קפדני.

 

עדיין יש לי חיבה וגעגוע לרכב.

 

שורה תחתונה, לקחת בחשבון את עניין הקטנות המעצבנות ותמחר יופי יופי בעת הרכישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, אליהו שבת כתב:

למה נושא הרעידות לא רלוונטי? הרעידות עדיין קיימות, אני לא מומחה ואורן כן מומחה ועדיין אני חושש שהרעידות לא קשורות לנושא הניקוי, מנוע זה לא צריך ניקוי בכזה ק"מ נמוך, נסעתי על המנוע הזה שנים רבות.

 

 

אתה מדבר על רעידות בהגה ואני מדבר על משהו אחר.

לכן, הרעידות לא רלוונטיות.

  • רעיון טוב! 1

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ariel000 כתב:

האמת שהויכוח או השיחה בין אמינות או אי אמינות של צרפתי מול יפני וכו', קצת נמאסו עלי.

אני אוהב צרפתי, אני חושב שגם יפני ואחרים לא חפים מתקלות.

לעניות דעתי, ניתן ליפול עם רכב ללא קשר למותג שהוא.

בחיים לא החזקתי רכב לא אירופאי, אז לא יכול לתת פידבק על זה. באופן כללי, מן הסתם גם אני לא נכנס לויכוחים האלה עם אנשים(כי בדרך כלל אני המותקף על זה שאני מחזיק רכבים שהם wild cards). טוב לך, אתה נהנה מהרכב, זה מה שחשוב. מבחינתי לא צריך להשלים עם "תקלות ידועות" ברכב מודרני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר הטיפול האחרון (ביום ראשון) הרכב עדיין גמגם בהאצה ובעליות.

תיכננתי, מראש, להחליף בלמים אז כבר נכנסתי למוסך אורן להחליף בלמים אחוריים ועל הדרך, לבדוק למה עדיין מגמגם, כי נדלקה לי נורת Service כמה פעמים.

 

דרך הקריאה במחשב, הסתבר שיש צינור כלשהו שקרוע.

לפי דברי המוסך, צינור שאמור להחזיר שמן לטורבו, הוא היה קרוע.

לפי פיג'ו, הצינור הזה לא חיוני ועושה בעיות ולכן ניתן להסיר אותו ולשים פקקים במקומו, 100 שקל.

 

לאחר מכן הוחלפו בלמים אחוריים, יחד עם הפקקים, עלה לי 1,200 שקל.

 

היום נסעתי בעליות, כרגיל וכמובן שאימוץ מנוע בעקיפה.

לדאבוני, הגמגום ישנו אבל הוא ממש ממש מינורי, אך עדיין לא מורגש באותה תדירות ואותה עוצמה כפי שלפני.

 

האמת שהדבר היחידי שביאס אותי, הגעתי למוסך בסביבות 11:30-12:00 ואמרו לי ששעתיים אני יוצא.

הדבר נמשך נמשך ונמשך, רכבים אחרים ובסוף יצאתי משם רק ב-17:30 וזה ממש ביאס אותי.

לא חושב שיש לי תלונה כלפיהם, אבל פשוט מבאס.

 

נו שווין...עד התקלה הבאה.

 

אתמול חבר טען שיש מצב שקניתי רכב לימון.

 

 

  • מבאס 2

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...