Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני החלטתי מחר לסוע לבדוק את הרכב ואם הבדיקה שלי תעבור סבבה כמובן לקחת את הרכב למוסך שיבדוק אותו וייאמת לי שהכל בסדר ואז לקנות את הרכב

 

הבעיה היא שאני מהקריות והרכב בת"א ואין לי יידע על מוסכים ומכונים מומלצים בת"א אז אשמח להמלצות.

מוסך שיבדוק מנוע גיר ושלדה שהכל תקין ויאמת קילומטראז וכן גם ידיים אם אפשר.

תודה מראש

פורסם

זה לא בדיקה זה שחיטה, להכניס רכב מודל 98 הכל יהיה XXX חבל על הכסף של הבדיקה. תעבור על הרכב טוב תראה שהכול עובד, תבדוק נוזלים שמנים תראה שאתה מרוצה. ואז תכנס למוסך שיעשה בדיקה כללית, נזילות, תושבות, היגוי, גומיות, בלמים, וכו'. הגיר אוטומט שלהם לא מעביר חלק נותן נקישות/מכות במעבר הילוכים קח בחשבון.

פורסם

מתנצל מראש שאני לא מכיר מוסך באזור המתמחה בבדיקת רכבי הונדה.

 

לדעתי אתה צודק ועושה בחוכמה , בחיפוש מוסך אשר יבדוק את הרכב לפני הקניה

במידה ולא יהיו תשובות.

 

בצע חיפוש ברשת האינטרנט, ומצא מוסכים הרשומים כנותני שרות להונדה, עם מחלקת פחחות - עבור בדיקת השילדה

התקשר למוסכים הנ"ל - הצע להם תשלום עבור הבדיקה, ושאל האם הם יכולים לבדוק את הרכב

 

(אל תמסור מראש כי אתה מהצפון... :wink: כך אולי הם יבצעו את הבדיקה, הן עבור התשלום , והן

במחשבה כי בעתיד אתה תחזור כלקוח - ומהמציאות, לפעמים שווה לנסוע גם מחיפה ולהגיע למוסך טוב)

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...