Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם זה הגיוני שיופיע ברישיון רכב של אברת׳ שיפור בתוכנת ניהול מנוע?

ככה היא מגיעה מהיצרן או שזה משהו שמוסיפים אחרי זה ואפשר לעדכן ברישיון?

פורסם

ישנו קיט שהרוכש הראשון יכול לרכוש מהחברה עצמה, הוא כולל בלמים משופרים, בולמי זעזועים וקפיצים ספורטיביים יותר והספק

גבוה יותר במקצת... הרוכש מוסיף תשלום ( ESSE ESSE ככה התוספת נקראת). אפשרי להוסיף לרשיון הרכב רק בקנייה הראשונה

ומקבלים את התוספות ורשום ברשיון הרכב, אי אפשר לרשום כבעלים שני ברשיון. אפשרי להוסיף בלי כיתוב ברשיון.

פורסם

אז או שהרכב הגיע ככה מהיבואן כשעלה על הכביש או שאין עליי שיפור... אין מצב לשפר במורשה מאוחר יותר ולהוסיף לרישיון?

 

האם הקיט שיפורים הזה יכול להתלבש על כל אבארת׳ או רק על אלה שמופיע להן במחירון לוי יצחק תוספת על esse esse?

 

אני שואל כי ראיתי רכב שאין לו לכאורה אופציה לזה במחירון אבל ברישיון רכב כן מופיע שיש שיפור בתוכנת ניהול מנוע, האם זה תקין?

פורסם

לא מבין בזה מעבר למה שרשמתי ומה שאני זוכר, בזמנו נתתי מחיר על אחת עם אסה אסה (יד2 בסוכנות) ואת ההסבר קיבלתי שם...

רציתי להוסיף את הקיט לאחת אחרת, אמרו שאפשרי לרכוש אולי, אבל היא היתה שנתיים על הכביש ואי אפשר לרשום ברשיון.

×
×
  • תוכן חדש...