Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי בעיה מעצבנת שלא מצליח לפתור.

בית הטרמוסס אצלי נסדק והייתי צריך להחליף אותו.

החלק לא מגיע עם אטם ולכן צריך להשתמש בסיליקון כדי לאטום ושלא יהיו נזילות. כבר 3 פעמים שאני עושה את העבודה הזו וכל פעם זה מחזיק תקופה מסויימת ואז מתחילה נזילה שוב פעם.

פעם ראשונה הנחתי שעיקמתי איכשהו את החלק ע"י סגירה חזקה מדי (החלק מפלסטיק). פעם שניה הנחתי שלא שמתי שכבה מספיקה של סיליקון כדי לאטום. פעם אחרונה הנחתי שעשיתי טוב כי החזיק כבר חודש וכבר חשבתי שסיימתי עם העניין.

היום גיליתי שוב שהנוזל איכשהו עובר את הסיליקון.

השתמשתי בסיליקון שחור של american eangle (החלק אוטם גם נתיב שמן).

לא יודע אם הוא נחשב טוב או לא, אבל יש תחושה שהוא לא עושה את העבודה! .

אשמח לדעת אם יש המלצות מה לעשות, על סיליקון עדיף,תהליך נכון, ואולי השערה למה זה קורה?.

אני כבר על סף יאוש

תודה

 

Sent from my LG-K520 using Tapatalk

פורסם

בכל חלק כזה שרכשתי, תמיד היה אטם ולא השתמשתי בחומר אטימה.

 

ממליץ להחליף ליחידה עם אטם או לרכוש רק את האטם, לנקות טוב את החלקים ולנסות להרכיב שוב.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...