Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

רציתי בבקשה לשאול מה זה המדיד שכתוב עליו A/V OIL ברכב יונדאי I-30 ?

בבדיקה של המדיד שבדקתי הבוקר הנוזל הוא אדום והמדיד מלא פי 2 מהגובה המסומן F. האם זה מהותי ויש צורך כלשהו להפחית מהכמות במערכת ?

 

שאלה נוספת, בבדיקה שערכתי בבוקר המיכל של הנוזל קרור ריק. מה ממולץ לשים ? (מבחינת סוג, איכות וכו')

 

תודה רבה

פורסם

A/T *

שמן גיר.

בודקים כשהרכב מונע ובפארקינג, אחרת הוא יראה לך מפלס גבוה בהרבה.

עדיף גם בטמפ' עבודה לקריאה מדויקת יותר.

 

לגבי נוזל קירור - מקורי של יונדאי שמגיע כתרכיז.

Stay Dirty

פורסם
A/T *

שמן גיר.

בודקים כשהרכב מונע ובפארקינג, אחרת הוא יראה לך מפלס גבוה בהרבה.

עדיף גם בטמפ' עבודה לקריאה מדויקת יותר.

 

לגבי נוזל קירור - מקורי של יונדאי שמגיע כתרכיז.

 

טמפ' עבודה משמע כשהרכב לאחר נסיעה ?

 

לגבי הנוזל- הרדיאטור מלא בנוזל ירוק ולפי מה שהבנתי המקורי הוא בצבע אדום (תקן אותי אם אני טועה).

האם זה משהו שמחליפים בטיפול גדול (הרכב בדיוק אחרי טיפול אבל לא יודע אם הוחלף כמו שלא מילאו את המיכל)?

האם כדאי לרוקן את מה שיש ברדיאטור הירוק, לקנות את המקורי שהצעת ולמלא הכל מחדש ?

במידה וכן, מה היחס מהילה של התרכיז?

 

תודה

פורסם

שמו גיר מגיע לטמפ' עבודה אחרי כ 20 דקות נסיעה.

 

נוזל קירור מקורי הוא ירוק.

 

 

את התרכיז אפשר למהול ביחסים שונים תלוי איזה טמפ' קיפאון רוצים לקבל.

 

 

בארץ מספיק 30%-40% תרכיז ו 60%-70% מים.

 

בשביל לא להתעסק במדידית אחוזים אפשר לעשות 50%-50% זאת אומרת ממלא בבקבוק פלסטיק חצי תרכיז וחצי מים ומשקשק. לא חייב לדייק על הגרמים, כאמור גם 30% תרכיז זה בסדר.

 

 

אם אין חשבונית בה זה רשום, אי אפשר לדעת האם הוחלף או לא הוחלף הנוזל בטיפול.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...