Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מבקש לקבל המלצה על בעל מקצוע/מקום שבו אוכל לבדוק את המזגן ברכב.

 

מדובר ברכב בצבע שחור בן 3 שנים ולאחרונה הוחלף פילטר המזגן + בוצעה בדיקה לטמפ' בפתחי המיזוג והיא נמצאה תקינה (3-6 מע').

 

המזגן מקרר, אך לא נותן אפקט "מקפיא", גם בשעות הערב, בשל כך החוויה בשיא החום לא נעימה ונדרש להפעיל המפוח בעוצמה מלאה.

 

לפי חיפוש ברשת, נראה שהפתרון הינו הוספת גז למזגן, הבנתי שיש לבצע בדיקת ואקום/צינורות וכו'

אך מרבית המקומות מחפפים.

 

מבקש המלצה למקום שיודע לבצע בדיקה סבירה, בטוחה ואיכותית.

באזור חולון/ראשלצ/בת-ים/אשדוד.

 

תודה.

פורסם

חבל שלא כתבת באיזה מכונית מדובר.

במכוניתך יש את גז המזגנים החדש שהנו יקר יותר.

מזגניסט רכב מקצועי לבקשתך, הנו "אבי אור" שברח' האיזמל 11 א.ת ב' נס ציונה,

טל' 08-9300749 או 054-4922336.

בברכה - רפי לין

פורסם
חבל שלא כתבת באיזה מכונית מדובר.

במכוניתך יש את גז המזגנים החדש שהנו יקר יותר.

 

בברכה - רפי לין

 

 

היי רפי,

הרכב הינו יונדאי אלנטרה, אתה מתכוון לגז r134?

 

מה בעצם הוא שירות טוב, בהנחה לא מדובר בתקלה, אלא רק בהוספת/החלפת גז.

 

ראיתי סרטון ביוטיוב, שבו הבחור מחכה בין בדיקות ואקום כ60 דק ואז גם מודד במשקל את הגז, השאלה האם זה ריאלי ליישום בבית עסק או שיש שיטות אמינות וזריזות יותר?

פורסם

הבדיקה היתה במוסך היבואן? מאחר ויש משתנים נוספים כמו הבקר של מערכת המיזוג שהוא ניתן לתיכנות.

פורסם

אם הטמפרטורה ביציאה היא 3-6 מעלות מה יעזור לך להוסיף י עוד גז?

המערכת שלך תקינה ואין צורך לגעת במה שלא מקולקל.

למזגן קשה מאוד להתמודד עם רכב שעמד כמה שעות בשמש ולכן לוקח לו זמן לקרר את הרכב.

לפני נסיעה פתח את כל החלונות ברכב, מזגן על פול ותן לחום לצאת מהרכב.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

פורסם
הבדיקה היתה במוסך היבואן? מאחר ויש משתנים נוספים כמו הבקר של מערכת המיזוג שהוא ניתן לתיכנות.
הבדיקה נעשתה באופן עצמאי, לפי השלבים הדרושים והתוצאה ממד הטמפ' הסיני לדעתי יחסית אמינה.

 

מה הכוונה בקר ניתן לתכנות?

מדובר ברכב עם בקרת אקלים.

 

 

אם הטמפרטורה ביציאה היא 3-6 מעלות מה יעזור לך להוסיף י עוד גז?

המערכת שלך תקינה ואין צורך לגעת במה שלא מקולקל.

למזגן קשה מאוד להתמודד עם רכב שעמד כמה שעות בשמש ולכן לוקח לו זמן לקרר את הרכב.

לפני נסיעה פתח את כל החלונות ברכב, מזגן על פול ותן לחום לצאת מהרכב.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

מסכים, אלו גם הפעולות שנעשות עם הכניסה לרכב, אך ברכבים אחרים שאני מבלה בהם הקירור נעשה ביעילות רבה יותר ואילו ברכב הנ"ל זה מרגיש שהמזגן לא מצליח לקרר במידה שמספקת את יושבי הרכב.

 

אני לא פוקד את הרכב לעיתים קרובות, אך מחוות דעת של נוסעים נוספים, כולם דיברו על אותה תחושה.

 

לכן ביקשתי המלצה על מקום, שיבצע בדיקה מסודרת.

פורסם

ביונדאי שלנו שהוא מודל חדש יחסית התגלה באג גורף בבקר של מיזוג האויר ונדרש תכנות מחדש, כך קראתי בפורום של הרכב. המזגן בגילגול הקודם היה מקרר אבל לא מקפיא. עכשיו היה בטיפול 15 אלף ואיך שחזר ישר הרגשתי בשינוי שהתחיל להוציא אויר קרח. לפני שבוע הייתי איתו בעין גדי ובאזור יריחו וכל הזמן צריך להנמיך את המיזוג כנ"ל בנסיעה עירונית.

פורסם

רפי, אם אני לא טועה, אתה מרוויח מההמלצות הללו. אתה לא בעל רכב שממליץ מניסיון על עסק כמו רובנו. לא יזיק גילוי נאות על כך כי, לדעתי, אתה מטעה בעלי רכבים ונותן להם תחושה כאילו טיפלת במוסכים.

פורסם
רפי, אם אני לא טועה, אתה מרוויח מההמלצות הללו. אתה לא בעל רכב שממליץ מניסיון על עסק כמו רובנו. לא יזיק גילוי נאות על כך כי, לדעתי, אתה מטעה בעלי רכבים ונותן להם תחושה כאילו טיפלת במוסכים.

ומה בדיוק זה מפריע לך? לא רוצה להקשיב להמלצה שלו - אל תמלא אחריה. כמה קטנוניות אפשר להכניס בכל דבר?

פורסם

כתבתי. מפריע לי שרפי לא מגלה את אחורי הקלעים עד כמה שידוע לי. שהוא לא באמת הכניס את רכבו לתיקון. שהוא מטעה, לדעתי, חברי פורום. המלצה זה על סמך ניסיון. לא על סמך קשרים עסקיים. אז זה פרסומת, קידום מכירות וכדומה.

פורסם

אני עצמי הייתי מנהל (עם כתב הסמכה) מוסך לחשמל ומיזוג אויר לרכב.

בכל עסק שאני כותב עליו הייתי ואני יודע מה יכולותיו המקצועיות, ציוד, וכו',

אם כי כמובן שגם אני לא תמיד יכול לראות ולדעת הכל ויש גם דברים שמשתנים.

כאן דוגמא ממש מהימים האחרונים:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?676511-%D7%9E%D7%92%D7%95%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%94%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%95-%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%A1-2011

 

בברכה - רפי לין

פורסם

belior@

אתה מציין שהחליפו לך פילטר למזגן..

אספר לך, שברכב שלי המזגן היה ממש מקפיא, ומהרגע שהחליפו לי פילטר [במוסך מורשה סובארו!] המזגן מאוד מקרר אך לא מקפיא.. וכבר הוספתי גז מאז.. אך עדיין זה לא מה שהיה.. בדיוק מה שאתה מתאר..

 

לאלוקים פתרונים.

פורסם
ביונדאי שלנו שהוא מודל חדש יחסית התגלה באג גורף בבקר של מיזוג האויר ונדרש תכנות מחדש, כך קראתי בפורום של הרכב. המזגן בגילגול הקודם היה מקרר אבל לא מקפיא. עכשיו היה בטיפול 15 אלף ואיך שחזר ישר הרגשתי בשינוי שהתחיל להוציא אויר קרח. לפני שבוע הייתי איתו בעין גדי ובאזור יריחו וכל הזמן צריך להנמיך את המיזוג כנ"ל בנסיעה עירונית.

 

 

תוכל לפרט קצת, כי התקשרתי למוסך מורשה יונדאי והנציגה לא הכירה משהו כזה בדמות ריקול או באג ידוע.

האם הדבר התגלה דרך מחשב הרכב או שנאמר לך שאפשר לבצע את התכנות מחדש?

 

ומה בדיוק זה מפריע לך? לא רוצה להקשיב להמלצה שלו - אל תמלא אחריה. כמה קטנוניות אפשר להכניס בכל דבר?

 

בלי קשר לרפי, אם המלצה לא מבוססת על חוות דעת אישית, זה מייתר את הבקשה, כי למצוא עסקים בגוגל גם אני יכול.

×
×
  • תוכן חדש...