Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה טופל במסגרת הטיפול השנתי וקראתי בקבוצה של בעלי הרכב על הבעיה והפתרון. שלנו זה יונדאי קונה וזה כנראה יחודי למודל.

בכל מקרה לא הבנתי למה אתה לא מכניס למוסך מורשה. אולי זה משהו שמוכר בסוג הרכב שלך.

פורסם
זה טופל במסגרת הטיפול השנתי וקראתי בקבוצה של בעלי הרכב על הבעיה והפתרון. שלנו זה יונדאי קונה וזה כנראה יחודי למודל.

בכל מקרה לא הבנתי למה אתה לא מכניס למוסך מורשה. אולי זה משהו שמוכר בסוג הרכב שלך.

 

אוקי, אנסה לברר את העניין, תודה.

 

הרכב לא באחריות ואם ליצרן לא ידועה על תקלה כזו, אז בדיקת מזגן הרכב במוסך מורשה לא בהכרח הדבר הנכון או המקצועי ביותר לעשות.

פורסם
פורסם
אני עצמי הייתי מנהל (עם כתב הסמכה) מוסך לחשמל ומיזוג אויר לרכב.

בכל עסק שאני כותב עליו הייתי ואני יודע מה יכולותיו המקצועיות, ציוד, וכו',

אם כי כמובן שגם אני לא תמיד יכול לראות ולדעת הכל ויש גם דברים שמשתנים.

כאן דוגמא ממש מהימים האחרונים:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?676511-%D7%9E%D7%92%D7%95%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%94%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%95-%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%A1-2011

 

בברכה - רפי לין

 

גם אם היית מנהל מוסך, אין לך כנראה ניסיון מעשי עם הרבה מוסכים (ביקור זה לא ניסיון), לא בדקת את האמינות שלהם ועוד וכפי שכתבת, אתה גם לא יכול לראות ולדעת הכל וישנם דברים שמשתנים. אז איך אתה יכול באמת להמליץ על מוסך? אתה פרסומת אנושית, אתה לא מצהיר על כך ואתה מטעה חברי פורום כאילו יש לך ניסיון עם המוסכים.

 

אני יכול להמליץ בחום מניסיון על עופר קצב ממושב גנות.

0505285041

 

זו המלצה מוכרת.

פורסם

כספי אם יש לך השגות לגבי משתמשים מסוימים אז תפנה להנהלת הפורום, זה לא עניין שלך, לשם כך יש מנהלים, כרגע אתה נראה כמו טרול שמחפש להתקוטט.

פורסם

אני ממליץ על עמוס מזגנים ב"ב ( מניסיון אישי של לא מעט ביקורים אצלו ).

אבל קיים סיכוי גבוה שאין מה לעשות בנידון וככה זה המזגן ברכב ספציפי כאשר הכל תקין ( עצמת המיזוג משתנה מאוד בין הרכבים ).

אגב, בזמנו אותו עמוס באחד הביקורים אמר לי ישירות לגבי ניסאן nv200, בלי לנסות למרוח/ לתקן בשיטת המצליח, שאין מה לנסות לתקן, חבל על הכסף וההשקעה בניסיונות אבודים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כספי אם יש לך השגות לגבי משתמשים מסוימים אז תפנה להנהלת הפורום,

 

למה אתה חושב שלא פניתי בעבר להנהלת הפורום?

 

זה לא עניין שלך

 

חבר בפורום ביקש המלצה על סמך ניסיון של חברי הפורום. לא פרסום על סמך עסקה. יש לו שטחים עסקיים באתר אם הוא מחפש פרסום. לדעתי, אם חבר פורום מטעה חבר פורום אחר, כל חבר פורום צריך להעיר. אם הייתי מציע לחבר פורום למזוג מים במקום שמן למנוע, לא היית מעיר לי?

×
×
  • תוכן חדש...