Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רוצה לפוצץ את הבועה של "לא טוב להוריד הילוכים לפי הסדר"...

שימו לב על שמירת הסלד - כל הזמן כמעט מעל 5000 סלד. גם בדרך למטה הוא שומר על סלד של 4500 ומעלה - גם בהילוכים 2,3 בסיבובים הדוקים.

זה חלק מהמשמעות של להוריד ולהעלות לפי הסדר.

תמיד החלפות קרוב ל7000 סלד.

שומר על התחום עם הכח הרב ביותר - גם מומנט וגם כס זמין.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טרופי זו גרסא חמה יותר למגאן RS, כל אחד יכול לקנות אותה כעקרון.

פה הם עשו אי אילו התאמות למסלול - קוילאוברים, הורדת משקל על ידי הוצאת פלסטיקה או מושבים , כיולים וכד'- את כל זה אתה יכול לעשות וגם אם לא תעשה ההבדלים לא יהיו שמיים וארץ...

 

130 ק"ג זה לא הבדל של שמיים וארץ? :roll: זה הפרש משקל עצום. הטרופי R היא גרסת יום מסלול (=בואו נשבור את השיא ברינג ונשווה בולבולים עם הונדה) שהעדיפות היחידה שלה ככלי תחבורה על אופנוע היא שיש לה גג. מה שבעיני רק מעצים את ההישג של הונדה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

צודק 100%.

אך לעולם לא נדע מה השטיקים ששימשו כל יצרן. הביצוע והפרסום הוא מטעמם.

לזכות רנו - אמורים להציע את הטרופי R למכירה בקונפיגורציה (לכאורה) שביצעה את התוצאה. (אפשר להמר שהמחיר שלה יהיה גבוה מאוד)

מהסרטון לפחות ניתן לראות שדיפוני דלתות וקיום מושב נוסע ודשבורד - קיימים.

כנראה שהביצועים גם שופרו - מערכת פליטה ויניקה שונו. מניח שהצליל פחות בפוקוס של גרסת הרינג, לכן כנראה למעט משקל יש פה גם שיפור בהספק.

פורסם
130 ק"ג זה לא הבדל של שמיים וארץ? :roll: זה הפרש משקל עצום. הטרופי R היא גרסת יום מסלול (=בואו נשבור את השיא ברינג ונשווה בולבולים עם הונדה) שהעדיפות היחידה שלה ככלי תחבורה על אופנוע היא שיש לה גג. מה שבעיני רק מעצים את ההישג של הונדה.

 

בדיוק מה שאני טוען, זה לא רכב ביצור סידרתי שאפשר להזמין מהסוכנות (בניגוד לטייפ אר). יש מישהו בעל ערוץ יוטיוב עם קופרה משופרת (לא שיפורים מרחיקי לכת) ועשה איתה 7:46 ברינג (סטוק עושה 7:58). הפואנטה של השיאים האלו שהם ברכבים שנגישים לכל דורש...

Finger's gonna kill me.

פורסם

הייתי מאוד שמח לראות מבחן ראש בראש אם וכאשר תגיע המגאן לארץ #רק_אומר

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בדיוק מה שאני טוען, זה לא רכב ביצור סידרתי שאפשר להזמין מהסוכנות (בניגוד לטייפ אר). יש מישהו בעל ערוץ יוטיוב עם קופרה משופרת (לא שיפורים מרחיקי לכת) ועשה איתה 7:46 ברינג (סטוק עושה 7:58). הפואנטה של השיאים האלו שהם ברכבים שנגישים לכל דורש...
בהונדה השיא נעשה ברכב שהותקן בו כלוב והוצאו ממנו מערכת המולטימדיה והמיזוג להורדת המשקל. המגאן הזאת תימכר 1:1 כמו הרכב ששבר את השיא. גם אם בכמויות מוגבלות (בכל מקרה הביקוש לרכב יעודי, למסלול מוגבל) עדיין זה רכב שיימכר לכל דורש.

 

 

 

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

מגאן 265

פורסם
בהונדה השיא נעשה ברכב שהותקן בו כלוב והוצאו ממנו מערכת המולטימדיה והמיזוג להורדת המשקל. המגאן הזאת תימכר 1:1 כמו הרכב ששבר את השיא. גם אם בכמויות מוגבלות (בכל מקרה הביקוש לרכב יעודי, למסלול מוגבל) עדיין זה רכב שיימכר לכל דורש.

 

 

 

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 

למיטב הבנתי החומרה שפורקה היא כדי לאזן את המשקל שנוסף מהכלוב, אבל כן, כנראה יותר קשיחה מסטוק בעקבות הכלוב. בעצם כשאני מעיין בנתונים של מכוניות ה- FWD ששברו שיאים ברינג, כולן לא 100% סטוק חוץ מהקופרה (שבמבחן הייתה עם חבילת הביצועים שמוצעת למכירה כתוספת מהיצרן ובעצם משפרת רק את הבלמים).

Finger's gonna kill me.

פורסם

שיפור בזמני הקפה עקב ההקשחה של הכלוב? טענה מעניינת.

מישהו מכיר איזה שהוא מבחן/כתבה/תחקיר שבו ערכו השוואה בין מכונית מסוימת ב-2 גרסאות, עם או בלי כלוב, עם קיזוז משקל?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מעדיף להקפיץ מלפתוח מחדש: סקירות על המכונית שמתפרסמות חושפות נקודה מאוד מעניינת:

 

דגם הטרופי R עשה דיאטה רצינית של כ 130 ק"ג.

מסתבר שכ 30 ק"ג נובעים מסרן אחורי שלא כולל את מערכת ההיגוי שכה מאפיינת את ה RS בגלגלים האחוריים.

השינוי שמאפשר לשבור שיא רינג, מרחיק מאוד את הדימיון בהתנהגות של הדגם ל"ציבור" לעומת זה מיוצר ב 500 יחידות בלבד.

מנגד, ה R סובלת מרדיוס סיבוב גדול, מה שב RS ההיגוי האחורי מעניק לו את אחד היתרונות הייחודים לעומת מתחרות.

פורסם
שובר שיא ברינג.

מישהו בקארספורום יודע יותר טוב.

 

סך הכל נראה כמו התפתחות טבעית של הדברים.

הוצאת לי את המילים מהפה.

 

מעבר לזה שהורדת הילוך הילוך זה best practice, זה מאפשר לך להיות בסלד המתאים בכל רגע נתון, גם בחלקיק שניה הזה.

יש מצב שיש עוד סיבות שאני לא מודע אליהן.

פורסם
מעדיף להקפיץ מלפתוח מחדש: סקירות על המכונית שמתפרסמות חושפות נקודה מאוד מעניינת:

 

דגם הטרופי R עשה דיאטה רצינית של כ 130 ק"ג.

מסתבר שכ 30 ק"ג נובעים מסרן אחורי שלא כולל את מערכת ההיגוי שכה מאפיינת את ה RS בגלגלים האחוריים.

השינוי שמאפשר לשבור שיא רינג, מרחיק מאוד את הדימיון בהתנהגות של הדגם ל"ציבור" לעומת זה מיוצר ב 500 יחידות בלבד.

מנגד, ה R סובלת מרדיוס סיבוב גדול, מה שב RS ההיגוי האחורי מעניק לו את אחד היתרונות הייחודים לעומת מתחרות.

מה שמוכיח שהמערכת מיותרת והפלוסים שלה לא שווים את תוספת הסיבוך והמשקל.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רנו החזיקו אס רציני עם הדגם הקודם.

הרף בקטגוריה מאוד עלה והתחרות החריפה.

רנו הלכו על הכיוון הפראקטי והימרו על ייחוד עם ההיגוי האחורי.

ככל הנראה, הם איבדו את הבכורה או לפחות לא נמצאים שם באותה בדידות.

ה RS כולל ה CUP, לא מתיימרות יותר להיות המהירות ביותר.

כנראה ההתנהגות עדיין מספקת חווית נהיגה ייחודית ומהנה, אבל אם ההימור הצליח או לא - נקווה שנוכל לבדוק בעצמנו בארץ.


×
×
  • תוכן חדש...