Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

https://www.motor1.com/news/350661/renault-megane-rs-nurburgring-record/

 

חשיבות שיווקית, תדמיתית. חוץ מזה, המכונית עברה דיאטה רצינית ושיפורים שבסטוק הלא מוגבל, לא יהיו.

 

שיהיה...

 

 

נשמח לקבל את הרגילה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?672620-%D7%9E%D7%92%D7%90%D7%9F-RS-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%99-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%A1%D7%93%D7%99%D7%A8-%D7%9C%D7%90%D7%A8%D7%A5

 

 

כמו שהיה בשיא של הקופרה, גם כאן למרות קיומה של גרסה רובוטית, השיא נשבר עם ידנית.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מרשים מאוד. הסתכלתי בווידאו וראיתי שהנהג תמיד מוריד הילוכים לפי הסדר, זאת אומרת מ 5 ל 4 ל 3 גם אם המהירות היא להילוך 3 זה נראה שעדיין הוא יעבור מ 5 ל 4 במקום ישר להילוך 3, ובכלל הוא לא מדלג על הילוכים כשהוא מוריד מהירות. למה זה? בשביל להשתמש כמה שפחות בבלמים? איך זה מועיל בנהיגה ספורטיבית?

פורסם

סרטון נהדר. מאוד אהבתי שהם מראים את עוצמת הלחיצה על הדוושות + סל״ד + הילוך,

ולא מסתפקים רק בתצוגת מהירות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
מרשים מאוד. הסתכלתי בווידאו וראיתי שהנהג תמיד מוריד הילוכים לפי הסדר, זאת אומרת מ 5 ל 4 ל 3 גם אם המהירות היא להילוך 3 זה נראה שעדיין הוא יעבור מ 5 ל 4 במקום ישר להילוך 3, ובכלל הוא לא מדלג על הילוכים כשהוא מוריד מהירות. למה זה? בשביל להשתמש כמה שפחות בבלמים? איך זה מועיל בנהיגה ספורטיבית?

 

זה לא מועיל כי-אם גורע.

 

לדעתי התיבה במכונית מאפשרת העברת הילוכים לפי הסדר בלבד, כך שזה פשוט אילוץ של המכונית.

 

אבל חוץ מזה - ממש בַלֵט של נהיגה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

זמן מטורף להנעה קדמית, אבל מה הפואנטה אם זה לא רכב שכל אחד יכול לקנות (כמו קופרה, טייפ אר וכו'):roll:

Finger's gonna kill me.

פורסם
זמן מטורף להנעה קדמית, אבל מה הפואנטה אם זה לא רכב שכל אחד יכול לקנות (כמו קופרה, טייפ אר וכו'):roll:

טרופי זו גרסא חמה יותר למגאן RS, כל אחד יכול לקנות אותה כעקרון.

פה הם עשו אי אילו התאמות למסלול - קוילאוברים, הורדת משקל על ידי הוצאת פלסטיקה או מושבים , כיולים וכד'- את כל זה אתה יכול לעשות וגם אם לא תעשה ההבדלים לא יהיו שמיים וארץ...

Miata ND2

 

פורסם
זה לא מועיל כי-אם גורע.

 

לדעתי התיבה במכונית מאפשרת העברת הילוכים לפי הסדר בלבד, כך שזה פשוט אילוץ של המכונית.

 

אבל חוץ מזה - ממש בַלֵט של נהיגה.

 

יש סיבה למה התיבה לא מאפשרת זאת?

 

אני מנחש בגלל שזה דגם מקוסטם שלהם אבל בכל זאת, למה שיגעו בזה אם הרכב סטוק כן מאפשר את זה?

 

חוץ מהקטע הזה היה באמת מרשים לראות את הנהיגה שלו, כמו מכונה הבנאדם.

פורסם
אם כך, אז הורדת ההילוכים בזה-אחר-זה היא בהחלט משגה, למרות זמן ההקפה המרשים.

 

שובר שיא ברינג.

מישהו בקארספורום יודע יותר טוב.

 

סך הכל נראה כמו התפתחות טבעית של הדברים.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...