Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי רכב אלנטרה 2018(אוגוסט) מדובר ברכב חדש לגמרי הוא נקנה מאלבר מסגרת של 0 ק"מ

הרכב כולו עם 6 אלף קילומטר זה רכב חדש לגמרי, רכב של אמא שלי שיש לה בשביל עבודה בעיר וקניות, באמת

באמת רכב שלא עשה כלום... היום נסעתי בנסיעה שגרתית והתחלתי להריח ריח טיפה מוזר של פלסטיק שרוף,

חשבתי שזה מבחוץ ולא ייחסתי חשיבות, לא נדלקה שום נורה! אחרי כמה דקות הבחור שאיתי באוטו אמר שהוא חייב לבדוק שזה לא ממנו

עצרנו בצד קלטנו להבות האוטו התחיל לעלות מהצד של המנורה והגלגל, (נורות של היצרן, לא החלפנו!) האש התחזקה והאוטו היה על סף

פיצוץ עד שבא מישהו עם מטף וכיבה את האוטו...

מישהו שמע על דבר כזה? איך דבר כזה קורה? כרגע התביעה היא לחברה? הם אמורים להביא אוטו חדש או כסף?

יש עורכי דין שמתעסקים בזה? אני פשוט מאמין שאין קשר לתעבורה..

 

תודה רבה לכולם

פורסם
בשביל זה יש ביטוח.

לא נראה לי שמדובר פה במקרה סטנדרטי.. זה פגם של היצרן באוטו.. המזל שלי שהיה איתי מישהו ועצרתי.. אני לא רוצה לדעת מה היה קורה.

בכל מקרה גם לגבי הביטוח הבנתי שזה לא כזה קל כי הם יחליפו האשמות בניהם לבין היצרן, לא?

באמת שאין פה שום אותיות קטנות, הרכב חדש לגמרי לא עשו לו כלום זה רכב שבאמת בקושי נוסע.. עשה 6 אלף קילומטר בחצי שנה

עוד משהו שצריך לקחת בחשבון שאלבר גם מעוברת בתמונה וגם היא תחליף האשמות.. בקיצור בירוקרטיה שלא נגמרת כי אף אחד לא ירצה לקחת אחריות..

רציתי פשוט לשאול אם למישהו פה יש עצות או קרה לו משהו כזה בעבר

פורסם

ביטוח מכסה הצתה, לא תקלה טכנית. לא קשורים בכלל לסיפור (עוד סיבה למה אני לא מבטח מקיף)

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

נשמע כמו מקרה חריג ביותר בהנחה שהעובדות נכונות, ביטוח אכן ברוב המקרים לא מכסה מצבים כאלו של תקלה טכנית שהרי הביטוח הוא לתאונות, אך לפנות בכל זאת אף פעם לא מזיק.

להערכתי, הסיבות האפשריות הם או התקנה מקומית שבוצעה ברישול (הותירה חוטי חשמל חשופים שקיצרו למשל) או פגם יצור שגרם לכך.

אני מציע להביא מומחה שריפות שיבדוק את הרכב ויתן חוות דעת לגבי מקור השריפה גם אם זה יעלה כמה מאות שקלים - זה משהו שיעזור לך מאוד בהמשך בהתנהלות מול היצרן/יבואן.

לאחר מכן פנה אל היבואן+לאלבר ואפילו ישירות ליצרן ותציג בפניהם את כל העובדות וחוות הדעת ותראה איך הדברים מתקדמים מישם.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם (נערך)

תודה לחבר'ה שהתעניינו..

הרכב מושבת, השמאי אמר שהוא טוטאלוס כרגע זה בטיפול מול יונדאי והחברת ביטוח.

אגב, אם מישהו מתלבט.. לא ממליץ לקנות את הרכב, לא שווה את הסיכון אפילו של 99.9 אחוז שדבר כזה יקרה,

אני מאוכזב מיונדאי במקרה הזה..

עריכה אחרונה על ידי ElntraYon
פורסם

טוב לשמוע שמטפלים ולא מתנערים.

נשמח אם תוכל לשתף מה הממצאים ומה למעשה גרם לשריפה הזו.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

לא חושב שהמקרה שלך משליך על כל רכבי יונדאי, אני מניח שהפוך ממך ל99.9% מהאנשים לא נשרף הרכב,

צריך להבין מה גרם לשריפה וכמו שזה נראה היבואן לא התנער ממך, זה אפילו נקודות זכות לטובתו למה כן כדאי לקנות יונדאי גם בפעם הבאה.

פורסם

דבר ראשון llaavvii, לא אמרתי שהיבואן התנער, אמרתי שזה כנראה ילווה בבירוקרטיה מעצבנת (כמובן שזה לא משנה, ואנחנו נלך עד הסוף

בכל מקרה בעניין הזה). פשוט קשה לי להמליץ על רכב שאני יודע שלא ראה כביש ודבר כזה קורה.

שורה תחתונה הרכב לא נגע ביד של בנאדם או מוסך לא מורשה. לא היית לא תקלה אחת (בכל זאת.. 5 אלף ק"מ, חצי שנה)

ברור שאני לא אומר שכל הרכבים של יונדאי נשרפים, אבל עובדתית זה קרה. וזה מוריד לי אישית מהאמינות לחברה, בנס זה נגמר בלי נפגעים

וזה באמת מה שחשוב פה.

לפני שאתם ממשיכים לשבך את היבואן, בוא נראה איך העניין יטופל, כי בנתיים לא באמת קרה משהו מהותי מהצד שלהם (העניין בחקירה)

זה קל להגיד דברים מהצד, אבל אם היה נשרף לכם רכב חדש תאמינו לי שהייתם עצבניים כמוני ואפילו יותר, אז סליחה שאני לא קופץ

בנשיקות על יונדאי אחרי שזה קרה

 

אגב תודה למתעניינים ולמי שעזר או ניסה לעזור, ברור שאני יעדכן פה מה קורה.

פורסם
דבר ראשון llaavvii, לא אמרתי שהיבואן התנער, אמרתי שזה כנראה ילווה בבירוקרטיה מעצבנת (כמובן שזה לא משנה, ואנחנו נלך עד הסוף

בכל מקרה בעניין הזה). פשוט קשה לי להמליץ על רכב שאני יודע שלא ראה כביש ודבר כזה קורה.

שורה תחתונה הרכב לא נגע ביד של בנאדם או מוסך לא מורשה. לא היית לא תקלה אחת (בכל זאת.. 5 אלף ק"מ, חצי שנה)

ברור שאני לא אומר שכל הרכבים של יונדאי נשרפים, אבל עובדתית זה קרה. וזה מוריד לי אישית מהאמינות לחברה, בנס זה נגמר בלי נפגעים

וזה באמת מה שחשוב פה.

לפני שאתם ממשיכים לשבך את היבואן, בוא נראה איך העניין יטופל, כי בנתיים לא באמת קרה משהו מהותי מהצד שלהם (העניין בחקירה)

זה קל להגיד דברים מהצד, אבל אם היה נשרף לכם רכב חדש תאמינו לי שהייתם עצבניים כמוני ואפילו יותר, אז סליחה שאני לא קופץ

בנשיקות על יונדאי אחרי שזה קרה

 

אגב תודה למתעניינים ולמי שעזר או ניסה לעזור, ברור שאני יעדכן פה מה קורה.

בהתחלה לא האמנתי לכותרת של האשכול אבל לאחר קריאה באינטרנט מסתבר שהמון רכבי יונדאי וקאיה נשרפו כתוצאה מכשל מסויים שעדיין נמצא בבדיקה.

אני באמת לא מבין איך אנשים ממשיכים לרכוש רכבים של ייצרן עם היסטוריה של רכבים שעולים באש בצורה אקראית. סכנת מוות לרכוש רכבים כאלה !

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...